Älkää

kirjoitelko

tälle palstalle eilisen tapahtumia. Tämä on 24/7 palsta.

18

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korostan sitä

      vielä..........

    • myös kooste

      kuuluu palstalle! PÖSILÖ!

      • ///

        Mutta ei tänne tämä on 24/7 keskustelu.


      • jos osaat
        /// kirjoitti:

        Mutta ei tänne tämä on 24/7 keskustelu.

        LUKEA!!!!!!!


    • ///

      Eikä muuta sanomista asiaan.

    • ja lisäksi vielä kaikki tuore uutisointi Subin palstalta. Koosteet on kuitenkin monelle sitä tuoretta tapahtumaa... Eli on ok että asioita käydään kahteen kertaan läpi vuorokauden erolla.

      Huomattavaa on myös se että päiväkirjahuoneen keskustelut 24/7:n katselijatkin näkevät vasta seuraavana päivänä!

      • ///

        No onkos 24/7 tapahtumia eiliset jutut? Siis uusia osioita jos haluaa kirjoitella eilisestä?


      • PK-huoneen

        takia minäkin katson koosteen, netti on taustalla muuten aina auki kun on mahdollista.


      • niistä

        eilisistä vois lukea niitä vuorokauden vanhoja aloituksia. Sieltä löytyy kuitenkin ihan samat aloitukset ja keskustelut,jotka on käyty silloin jo tuoreeltaan.


      • söösöö

        Kiitos kun siistit nää sivut kuten suomi24 ylläpidollekkin lupasit.
        Huomaa hyvin että sulla menee kaikki aika tässä jalossa työssä.

        Jatkuva ja pitkäjänteinen uurastuksesi tunteja päivittäin täällä olevana olet jotakin ainutlaatuista...korvaamatonta.


      • /// kirjoitti:

        No onkos 24/7 tapahtumia eiliset jutut? Siis uusia osioita jos haluaa kirjoitella eilisestä?

        Tällainen linjaus nyt vain tehtiin kun palstajakoa mietittiin. Mielestäni ei ollut hyvä idea laittaa palstaa näinkään moneen osaan mutta näillä nyt mennään.


      • ufes
        Cesar kirjoitti:

        Tällainen linjaus nyt vain tehtiin kun palstajakoa mietittiin. Mielestäni ei ollut hyvä idea laittaa palstaa näinkään moneen osaan mutta näillä nyt mennään.

        Kiitos kun siistit nää sivut kuten suomi24 ylläpidollekkin lupasit.
        Huomaa hyvin että sulla menee kaikki aika tässä jalossa työssä.

        Jatkuva ja pitkäjänteinen uurastuksesi tunteja päivittäin täällä olevana olet jotakin ainutlaatuista...korvaamatonta.


      • tänne tulee
        niistä kirjoitti:

        eilisistä vois lukea niitä vuorokauden vanhoja aloituksia. Sieltä löytyy kuitenkin ihan samat aloitukset ja keskustelut,jotka on käyty silloin jo tuoreeltaan.

        hiton paljon avauksia että ne eilliset on jo tuolla 5-10 sivun takana


      • ///
        söösöö kirjoitti:

        Kiitos kun siistit nää sivut kuten suomi24 ylläpidollekkin lupasit.
        Huomaa hyvin että sulla menee kaikki aika tässä jalossa työssä.

        Jatkuva ja pitkäjänteinen uurastuksesi tunteja päivittäin täällä olevana olet jotakin ainutlaatuista...korvaamatonta.

        Eikös täällä kirjoiteta 24/7 eli BB aiheista eikä sefun ihannoinnista? Hyvä mies kiitos kun oot niin ihqu...LOL!


      • törkyturpa...

        hoomoo,noo se ooon sörsseee.


      • mon dieu....
        Cesar kirjoitti:

        Tällainen linjaus nyt vain tehtiin kun palstajakoa mietittiin. Mielestäni ei ollut hyvä idea laittaa palstaa näinkään moneen osaan mutta näillä nyt mennään.

        Sä et voi mulle mitään saatanan homo,mä vaadin että pidät lupauksess pitää tää palsta siistinä ja ellet ees halua olla paikalla niin luovu sefun tittelistä.


    • ///

      Onkos ne tuoreita ne tapahtumat jos ne on eilisiä? Ja sitten onnistuit poistamaan mun viestejä ja nekö sitten loukkasi jotain...nyt sitten ymmärrän miksi sua kritisoidaan jatkuvasti täällä ja se on aivan tosi ja tää viesti häviää ennen kuin kerkee kukaan lukea?

      • on TUOREITA

        se siitä..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe