tälle palstalle eilisen tapahtumia. Tämä on 24/7 palsta.
Älkää
18
977
Vastaukset
- korostan sitä
vielä..........
- myös kooste
kuuluu palstalle! PÖSILÖ!
- ///
Mutta ei tänne tämä on 24/7 keskustelu.
- jos osaat
/// kirjoitti:
Mutta ei tänne tämä on 24/7 keskustelu.
LUKEA!!!!!!!
- ///
Eikä muuta sanomista asiaan.
ja lisäksi vielä kaikki tuore uutisointi Subin palstalta. Koosteet on kuitenkin monelle sitä tuoretta tapahtumaa... Eli on ok että asioita käydään kahteen kertaan läpi vuorokauden erolla.
Huomattavaa on myös se että päiväkirjahuoneen keskustelut 24/7:n katselijatkin näkevät vasta seuraavana päivänä!- ///
No onkos 24/7 tapahtumia eiliset jutut? Siis uusia osioita jos haluaa kirjoitella eilisestä?
- PK-huoneen
takia minäkin katson koosteen, netti on taustalla muuten aina auki kun on mahdollista.
- niistä
eilisistä vois lukea niitä vuorokauden vanhoja aloituksia. Sieltä löytyy kuitenkin ihan samat aloitukset ja keskustelut,jotka on käyty silloin jo tuoreeltaan.
- söösöö
Kiitos kun siistit nää sivut kuten suomi24 ylläpidollekkin lupasit.
Huomaa hyvin että sulla menee kaikki aika tässä jalossa työssä.
Jatkuva ja pitkäjänteinen uurastuksesi tunteja päivittäin täällä olevana olet jotakin ainutlaatuista...korvaamatonta. /// kirjoitti:
No onkos 24/7 tapahtumia eiliset jutut? Siis uusia osioita jos haluaa kirjoitella eilisestä?
Tällainen linjaus nyt vain tehtiin kun palstajakoa mietittiin. Mielestäni ei ollut hyvä idea laittaa palstaa näinkään moneen osaan mutta näillä nyt mennään.
- ufes
Cesar kirjoitti:
Tällainen linjaus nyt vain tehtiin kun palstajakoa mietittiin. Mielestäni ei ollut hyvä idea laittaa palstaa näinkään moneen osaan mutta näillä nyt mennään.
Kiitos kun siistit nää sivut kuten suomi24 ylläpidollekkin lupasit.
Huomaa hyvin että sulla menee kaikki aika tässä jalossa työssä.
Jatkuva ja pitkäjänteinen uurastuksesi tunteja päivittäin täällä olevana olet jotakin ainutlaatuista...korvaamatonta. - tänne tulee
niistä kirjoitti:
eilisistä vois lukea niitä vuorokauden vanhoja aloituksia. Sieltä löytyy kuitenkin ihan samat aloitukset ja keskustelut,jotka on käyty silloin jo tuoreeltaan.
hiton paljon avauksia että ne eilliset on jo tuolla 5-10 sivun takana
- ///
söösöö kirjoitti:
Kiitos kun siistit nää sivut kuten suomi24 ylläpidollekkin lupasit.
Huomaa hyvin että sulla menee kaikki aika tässä jalossa työssä.
Jatkuva ja pitkäjänteinen uurastuksesi tunteja päivittäin täällä olevana olet jotakin ainutlaatuista...korvaamatonta.Eikös täällä kirjoiteta 24/7 eli BB aiheista eikä sefun ihannoinnista? Hyvä mies kiitos kun oot niin ihqu...LOL!
- törkyturpa...
hoomoo,noo se ooon sörsseee.
- mon dieu....
Cesar kirjoitti:
Tällainen linjaus nyt vain tehtiin kun palstajakoa mietittiin. Mielestäni ei ollut hyvä idea laittaa palstaa näinkään moneen osaan mutta näillä nyt mennään.
Sä et voi mulle mitään saatanan homo,mä vaadin että pidät lupauksess pitää tää palsta siistinä ja ellet ees halua olla paikalla niin luovu sefun tittelistä.
- ///
Onkos ne tuoreita ne tapahtumat jos ne on eilisiä? Ja sitten onnistuit poistamaan mun viestejä ja nekö sitten loukkasi jotain...nyt sitten ymmärrän miksi sua kritisoidaan jatkuvasti täällä ja se on aivan tosi ja tää viesti häviää ennen kuin kerkee kukaan lukea?
- on TUOREITA
se siitä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483