Meneekö rusakko loukkuun? onko kellään kokemuksia?
Miten saisi rusakon elävänä kiinni?
12
4565
Vastaukset
- tekisit?
Laki kieltää luonnonvaraisen eläimen tarhaamisen ja "vankinapitämisen".
Paras vain tyytyä perinteiseen metsästykseen. - mauge
Jos VÄLTTÄMÄTTÄ HALUAA OLLA NOUDATTAMATTA LAKIA nii saattais onnistua pyydystys jonkinlaisella loukulla ja syötillä
- kokeillen..
... vaikka juoksemalla!
- juoksemalla
Tuon olen ominsilmin nähnyt, kun kiinanpojat satamassa juoksivat jäniksen kiinni... tarkemmin, piirittivät ja sitten.
Minun, jos pitäis jänis elävänä pyytää, niin lahnaverkolla kokeilisin. - rusakko rauhaan
On teillä metsästäjillä outoja hommia.
- sanoi, että
"On teillä metsästäjillä outoja hommia."
Kuka sanoi, että ekan krjoituksen kirjoitti metsästäjä?
Minun mielestäni kirjoitus eiollenkaan tullut metsästäjältä vaan joltakin jolla asia ei ollut hallussa ja siksi kyseli.
Oliko kysymys sitten viisas vai tyhmä - tyhmiäkin kysymyksiä saa esittää.
- kristian 993
olen joskus koittanut ketunloukkuun jänistä syöttinä porkkana mutta tuloksetta. mietimme kaverin kanssa että sellainen kuin 'kanu loukku' jos tunnet niin voisi olla hyvä... mutta lakihan sen estää mutta ajattelin vaan.
- Raimo
Täytyypä kanulla kokeilla...
- Anonyymi
EI SAA RUSAKKOA ELÄVÄNÄ PYYTÄÄ !! SE ON ELÄIN RÄÄKKÄYSTÄ!! JA SE ON LAIN VASTAISTA!!
- Anonyymi
50-60 luvulla rusakko kakaroiten lemmikkinä oli maala aika yleinen.Poikasia saatin kiinni heinäpellolta.Jos selvisi hengissä,huono lemmikit,hysteerisen arka ja söikky,ei kesyyny.
- Anonyymi
Tairat olla sukua puuttinelle.
- Anonyymi
Me kaikki olemme mikäli uskomme Puutinia.Hänen mukaansa Venäläiset ovat kieltään vaihtaneita suomalais-ugrilaisia😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949077Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414491Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532813Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140