Karhunpesä

Millainen?

Millainen paikka se Karhunpesä Petosella on? On aika pitkä matka mennä sinne.. onko karaokea/tanssia? Millaista porukkaa siellä käy? Joku sanoi kerran että pääasiassa alle 25-vuotiaiden bilepaikka.

113

13465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zake

      Se on paikallinen räkälä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä ja korona aikana kaikki lähekkäin.


    • puistokemistin pussi

      Siellä ovat Kotkan Ruusut ja Pervo-Penat kupilla ja kuulemma oma "perhe" ja siihen kun pääsee sisälle niin on onnekas. Toki voit käydä tsekkaamassa ja ottaa siitä vaikka uuden kantapaikan, onnea!

      • Joskus ennen

        Varmaan ollut levoton paikka siihen aikaan kun Petonen oli vielä uusi lähiö.
        Melkein ainahan uusille asuma-alueille tulee myös kaupungin asuntoja joihin sitten saa piilotettua
        nämä ongelmatapaukset pois "tavallisten" ihmisten silmistä.
        Meno on varmasti rauhoittunut niistä ajoista.


    • Vasten

      Varo ettei tuu puukosta. Silmät selkään.

    • plöödis

      Samanlainen lähiökuppila kun muutkin. Paskaa puhuvat yleensä sellaiset, jotka eivät ole edes käyneet sisällä saatikka viettäneet aikaansa ko. kuppilassa

    • maarit...

      Paa luotiliivit varuilta päälles. Tarpeen on. Kerran yritin päiväkaljan hissukseen siellä napata ja lehden lukea, jo meinasi tulla kuonoon. Katsos kun MUKA olin flirttaillu ja pitäny silmäpeliä yhden paikallisen rupuämmän "sulhasen" kanssa. Vaikka silmää en lehdestä uskaltanu ylös nostaa koko aikana.

      Räkälä. Pahimman luokan.

      • Hail Karhu!

        Paras paikka Kuopiossa. Rauhallista lähiömeininkiä ja todella harvoin järjestyshäiriöitä. Kaikki "Pesään"!!


    • Make.JK

      Vaikka räkäläksi kutsutaan, mutta ihan perus kalja baari se on. Rohkeesti vaan sinne, ei ne ny ovelle tapa.

    • joujoujoujoujoujou

      Ei tartte kun sisälle astua niin johan puukko vilahtaa.
      Kaikki Petosen spurgut ja muut kovimmat jätkät käy siellä istumassa päiväänsä, sekä tappelevat sitten siinä ulkona ja pelaavat muita mukavia seurapelejä. Hieno räkälä se on!

      IHMEESSÄ Check it out!

    • dfgdfsgv546v

      Toimeentulotuen kaatopaikka. Sinne dumpataan kuopion kaupungin ylimääräiset sosiaalirahat, kun ei muuta käyttöä keksitä.

      • Naurattaa

        Joo,mullekin yks tuttu soittaa sieltä aina keskellä päivää, että perusnormi/toimeentulotuki tuli tilille ja alottelee juomista keskellä päivää.Onneksi itse en kuulu siihen sakkiin.....


      • Kiki67
        Naurattaa kirjoitti:

        Joo,mullekin yks tuttu soittaa sieltä aina keskellä päivää, että perusnormi/toimeentulotuki tuli tilille ja alottelee juomista keskellä päivää.Onneksi itse en kuulu siihen sakkiin.....

        Ei pidä paikkaansa tuo. ihan tavallista työssä käyvää ihmistä käy myös siellä ja on todella mahtava fiilis lauantaisin kun on tietovisa klo. 14.00. Ihmettelen näitä imisiä jotka eivät uskalla sinne heh... lämminhenkinen tunnelma ja kaikki otetaan vastaan mitkä ovat maksu kykyisiä ihmisiä.


      • MAC 1
        Kiki67 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa tuo. ihan tavallista työssä käyvää ihmistä käy myös siellä ja on todella mahtava fiilis lauantaisin kun on tietovisa klo. 14.00. Ihmettelen näitä imisiä jotka eivät uskalla sinne heh... lämminhenkinen tunnelma ja kaikki otetaan vastaan mitkä ovat maksu kykyisiä ihmisiä.

        Moikka! Muutin noin 5v. sitten K-pesän vastapäätä tänne hesaan ja kyllä vaan ikävä välillä aina pukkaa tulemaan sinne (räkälään) myönnän ,et siellä on sortinsakkia mut ainakin mun aikaan homma toimi, vaikkapa silleen,et ,jos joku alko häiriköimään niin ns. kantaporukka pisti häirikön kuriin ja todellakin te jotka ette ole siellä käyneet niin turvat tukkoon.


      • Ukkelj
        MAC 1 kirjoitti:

        Moikka! Muutin noin 5v. sitten K-pesän vastapäätä tänne hesaan ja kyllä vaan ikävä välillä aina pukkaa tulemaan sinne (räkälään) myönnän ,et siellä on sortinsakkia mut ainakin mun aikaan homma toimi, vaikkapa silleen,et ,jos joku alko häiriköimään niin ns. kantaporukka pisti häirikön kuriin ja todellakin te jotka ette ole siellä käyneet niin turvat tukkoon.

        Puhutaankohan nyt ihan samasta asiasta, jos olet hesaan muuttanut ?


      • Mac11
        Ukkelj kirjoitti:

        Puhutaankohan nyt ihan samasta asiasta, jos olet hesaan muuttanut ?

        MOI! Miksi ei puhuttas samasta asiasta????????


      • Ukkelj
        Mac11 kirjoitti:

        MOI! Miksi ei puhuttas samasta asiasta????????

        Jos asut hesassa Karhunpesä-paikan vastapäätä, ei puhuta Kuopiossa sijaitsevasta Karhunpesästä, josta täällä KUOPIO-palstalla puhutaan.....


      • MAC12
        Ukkelj kirjoitti:

        Jos asut hesassa Karhunpesä-paikan vastapäätä, ei puhuta Kuopiossa sijaitsevasta Karhunpesästä, josta täällä KUOPIO-palstalla puhutaan.....

        Moi! sorry! toi mun sananvalinta oli väärin, tarkoitin,et kun asuin kuopiossa asuin siinä karhunpesän vastapääta,joten kyllä tuli (pesä) tutuksi niiku kaikki muutkin petosen kuppilat,asuin petosella noin 14v. rupes vaan jotenkin kuviot kyllästyttää niipä muutin tänne ja onhan täällä duuniakin paremmin,mul oli täällä kämppäkin valmiina,niin mikäpäs oli muuttaa.....


      • Memma50
        MAC 1 kirjoitti:

        Moikka! Muutin noin 5v. sitten K-pesän vastapäätä tänne hesaan ja kyllä vaan ikävä välillä aina pukkaa tulemaan sinne (räkälään) myönnän ,et siellä on sortinsakkia mut ainakin mun aikaan homma toimi, vaikkapa silleen,et ,jos joku alko häiriköimään niin ns. kantaporukka pisti häirikön kuriin ja todellakin te jotka ette ole siellä käyneet niin turvat tukkoon.

        Kyllähän sitä porukkaa ikävä on ja täällä Kuopiossa käydessä on pakko piipahtaa siellä.Mut sama jengi siel näkyy edelleenkin pyörivän..Laakaa hauhavat että se mikään vaarallinen paikka on.Ne puhuu ketkä siel ei ole pyöriny.Rauhassa ainakin minä olen siellä saanu olla.


      • MAC11
        Memma50 kirjoitti:

        Kyllähän sitä porukkaa ikävä on ja täällä Kuopiossa käydessä on pakko piipahtaa siellä.Mut sama jengi siel näkyy edelleenkin pyörivän..Laakaa hauhavat että se mikään vaarallinen paikka on.Ne puhuu ketkä siel ei ole pyöriny.Rauhassa ainakin minä olen siellä saanu olla.

        MOI! Oli nyt viikonloppuna tarkoitustulla moikkaa sitä jengiä,mut tuli parikin estettä,pitää kattoo joku muu ajankohta...minä asuin silloin jo petskulla, kun pesä avattiin,kyllähän siihen historiaan mahtuu kaikenlaista, mut yleisesti ottaen rauhallinen lähikuppila......rohkeesti vaan tutustumaan..ennakkoluulot romukoppaan..


      • x-pesäläinen
        MAC11 kirjoitti:

        MOI! Oli nyt viikonloppuna tarkoitustulla moikkaa sitä jengiä,mut tuli parikin estettä,pitää kattoo joku muu ajankohta...minä asuin silloin jo petskulla, kun pesä avattiin,kyllähän siihen historiaan mahtuu kaikenlaista, mut yleisesti ottaen rauhallinen lähikuppila......rohkeesti vaan tutustumaan..ennakkoluulot romukoppaan..

        Niin samaa mieltä kanssanne, Pesä on olkkari, jonne on tosi helppo mennä, ei siellä mitään pelottavaa ole.
        Mac, anteeksi hiljaisuus, olen huono pitämään yhteyttä.


      • MAC11
        x-pesäläinen kirjoitti:

        Niin samaa mieltä kanssanne, Pesä on olkkari, jonne on tosi helppo mennä, ei siellä mitään pelottavaa ole.
        Mac, anteeksi hiljaisuus, olen huono pitämään yhteyttä.

        MOI! kyllä näin on,mut kukahan sinä olet hiljainen x-pesäläinen????????


      • Voe mahotonta
        MAC 1 kirjoitti:

        Moikka! Muutin noin 5v. sitten K-pesän vastapäätä tänne hesaan ja kyllä vaan ikävä välillä aina pukkaa tulemaan sinne (räkälään) myönnän ,et siellä on sortinsakkia mut ainakin mun aikaan homma toimi, vaikkapa silleen,et ,jos joku alko häiriköimään niin ns. kantaporukka pisti häirikön kuriin ja todellakin te jotka ette ole siellä käyneet niin turvat tukkoon.

        Vieläkö pönttövuoressa on savolaisten mentävä aukko.
        Toivottavasti VR-korjaa tilanteen mahdollisimman pian.


      • kallion king
        MAC 1 kirjoitti:

        Moikka! Muutin noin 5v. sitten K-pesän vastapäätä tänne hesaan ja kyllä vaan ikävä välillä aina pukkaa tulemaan sinne (räkälään) myönnän ,et siellä on sortinsakkia mut ainakin mun aikaan homma toimi, vaikkapa silleen,et ,jos joku alko häiriköimään niin ns. kantaporukka pisti häirikön kuriin ja todellakin te jotka ette ole siellä käyneet niin turvat tukkoon.

        Kokeile aukoo sitä vaan turpaas siellä helsingissä!

        Sitä ennen katsele assalta mistä junat lähtee ja koska takaisin landelle!

        Stadin kundi


      • Annabella1990
        MAC12 kirjoitti:

        Moi! sorry! toi mun sananvalinta oli väärin, tarkoitin,et kun asuin kuopiossa asuin siinä karhunpesän vastapääta,joten kyllä tuli (pesä) tutuksi niiku kaikki muutkin petosen kuppilat,asuin petosella noin 14v. rupes vaan jotenkin kuviot kyllästyttää niipä muutin tänne ja onhan täällä duuniakin paremmin,mul oli täällä kämppäkin valmiina,niin mikäpäs oli muuttaa.....

        Duunin perässä muutit, et kuppilan? Tosi hienoo, sä oot kunnon jäbä etkä mikään sosiaali pummi, kaljanjuoja kansanelätti. I love you!!


      • Himaskivi
        Voe mahotonta kirjoitti:

        Vieläkö pönttövuoressa on savolaisten mentävä aukko.
        Toivottavasti VR-korjaa tilanteen mahdollisimman pian.

        Oikein, ei tarvitsisi kuopiolaisten viisastelua Helsingissä kuunnella!


      • sillee laella
        Himaskivi kirjoitti:

        Oikein, ei tarvitsisi kuopiolaisten viisastelua Helsingissä kuunnella!

        Minen ainakaan ies mäne minnekkään Helssinkkiin, ee oo yhtään kotosa paekka kun ee ies Savon Sellun hajuva tunnu. Pitäkee vuan silakkanno, muikku on parempoo!


      • tosj savolaenen
        kallion king kirjoitti:

        Kokeile aukoo sitä vaan turpaas siellä helsingissä!

        Sitä ennen katsele assalta mistä junat lähtee ja koska takaisin landelle!

        Stadin kundi

        No laituristahan ne lähtöö, mistee muuvalta. Vuan tiijätkös ite mistä lähtöö laevat Kallaveelle, häh? Tulepas sinne jos uskallat, tatin mäntti! Uitetaan sinut siinä altaassa ja laetetaan laevan mastoon kuivammaan.


    • Soittoukot

      Pesä on ykköspaikka Kuopion Petosella! Saahan tapella joka paikassa, jos ranteet kestää!Ihan mukava porukkaa melkein aina,joskus emäjuoppoja! Ja eiku kaljoille!

      • Pesänselvittäjä

        Sieltä kuulemma irtoo pesää ihan hillittömästi, vanhoilta hampaattomilta juoppoakoilta. Ou jee !


      • Anonyymi
        Pesänselvittäjä kirjoitti:

        Sieltä kuulemma irtoo pesää ihan hillittömästi, vanhoilta hampaattomilta juoppoakoilta. Ou jee !

        Saa Aromipesää! 😋


    • olut kerho....

      Tultiin asumaan pitkästä aikaaPetoselle ,ei oo muuttuna kuin pahempaan.Paikallisten kertomaa on tämä ja osa nähtynä omin silmin,paikallinen maskotti (romani)hieroo tappelua .asiakkaiden kanssa ja käypi potkimassa asiakkaat ulkona sekä vahtimestari -tarjoilija (nainen) huutaa ja rähjää asiakkaille ja menee kadulle asti joka on yleinen kulkuväylä.Mitenkä tällainen henkilö voi myydä alkoholia ja toimia järjestysmiehenä,kuuluisi hoitolaitokseen kun ei pysty hillitsemään raivoaan.Pahalle näyttää ,henkilökunnan vaihdoksella vois vielä olla tulevaisuutta ,valitus on kuulema tehty .Räkälä mikä räkälä........

      • yyhh

        Onko Karhunpesässä nähty ikinä Viettelys89:ä?


    • pii...paa....pii...

      Jos haluaa harjoitella tappelutaitojaan niin sinne vaan,siellä ennen tappelivat sisätiloissa ,nyt siirtyneet ulos ,on mielenkiintoiset näkymät lähistön kerrostaloilla.Se vaan ihmetyttää mitenkä viranomaiset antaa moisen toiminnan jatkua ,poliisi vierailee n.2 kertaa päivässä ja paikalliset ihmettelee että on myönnetty A-oikeudet mokomalle läävälle.

    • olutseura...koff

      Aika läävä !Tuli vilkastua pitkästä aikaa,on tehtynä kuulema rikosilmoitus henkilökuntaa kohtaan meno oli semmoista kuten kerrotaan ,tarjoilija -vahtimestari ärsyttää käyttäytymisellään ja potkii vielä ulkona asiakkaat ,sisällä on videoitu kuten ulkona tapahtumat ja ilmeisesti riittää jo luvan pois ottoon nähdyn perusteella,sairas ihminen ei tarvitse lupia vaan hoitoo.Joutaa koko pulju lakkauttaa ,kaikki rikollinen aines pyörii näköjään siellä,eikä lähisttön asukkaille tule varmaan ikävä kyseistä puljua.

    • kerta käynti riitti.

      Joopa joo ,en ole nähny vielä missään maailmankolkassa tuommosta henkilökuntaa ,onko ne kyllästyny asiakaspalveluun vai onko ne samaistunu niihin pummi asiakkaisiin ,maksavat asiakkat potkitaan ulos ja pummit istuu kuin tatti p......ssa ja rähjäää asiakkaille.Laittakaas poikottiin pesä ja vaihtakaa henkilökunta,näin ne tekee maailmalla.

    • tulossa savoon

      Saako Cantinassakin pesää ,joku asiakas kertoi odotellensa tiskillä palvelua jonkun ajan päästä oli tarjoilija tyttö tullut naisten vessasta ja jonkun ajan päästä kolli perästä ,onko han niillä maksullinen pesä vai saako ilmaiseksi ,mukavata meininkiä Sevimixin kapakoissa.

    • olut kerhol.....

      Elä muuta sano ,samaistuuhanne kapakan pitäjätkin asiakkaisiin kuten niuvan hoitajat.Kyllä Petosella olisi toivomus että vaihdettais ainakin kapakoiden vastuuhenkilöt kun näiden henkilöiden sukulaiset ja poika ystävät manipuloi ja määräilee kuka saa käydä näissä kapakoissa.Olen paikkakuntalainen ja 8 henkilöä on etsinä kapakka palvelut muualta just henkilökunnan takia .Toivottavasti nämä kirjoitukset menee Sevimixin korviin.

    • statin jehu.....

      Paluumuuttaja kyselee tässä ,kun käytiin pesässä niin siellä reuhas joku klooni kirka ,rähjäs ja haukku ihmisiä -ihmisten yksityi asioista ,kuka tämä on joka saa pitää tommosta mekkalaa kapakan pitäjä hymyili vaan .Muualla maailmalla ne pieksäs moisen herran .

    • Karjala takas.......

      Se on sairas kaveri ,kyläläiset sanoo että ei riitä adhd 3 vaan se on jo nelosen puolella .Mutta on sinne ilmestynä kapakan pitäjän sukua ,kaksi sairasta kaveria jotka yrittää saaha porttikieltoa millohan kellekin tekaistuin versioin ,tuntuvat juttelevan kellä on jo kielto ja kelle hankitaan ,paska puheilla .Kiertävät kaikkia kapakoita Petosella .Aika vaarallista touhua .

    • Muuttolintu .....

      Tuo on jo pahemmanlaatuista bisnestä jos suku alkaa hoitamaan asioita ,onkohan nämä huumevenkuloita joilla ei oo ennee järjen hiventä tallessa ja onkohan huumevälitystä näissä kapakoissa ,kuulostas vähän semmoselle touhulle.Nyt vois virkavalta kokeilla 3kk toiminta kieltoa jos ei SEVIMIXIN kaverit osaa tehdä johtopäätöksiä. Onhan vielä asiakkaiden järjestämä poikotointi ,lopettaa käynnin Karhun pesässä sekä Cantinassa .

    • Musta makkara.

      Tulipa käytyä pitkästä aikaa pesässä kun olin vierailulla Petosella ,itse toimin Tampereella ravintolan järjestysmiehenä.Mistä ihmeestä ne hommaa nuita sairaita järjestysmies tarjoilijoita,siellä oli tumma tallukka nainen joka riitelee ja rähjää asiakkaille samalla aiheuttaa asiakkaissa agressiivissuuden tunteita ja kaiken paran on kun keksii olemattomia asioita jotta saa rähjätä ja poistaa asiakkaan ravintolasta.Laittakaa ihmeessä Petosen porukat jotka käytätte kyseistä ravintolaa poikotti päälle että poistavat työsuhteesta tuommoiset henkilöt sillä tuohan on sairasta ja törkeää käytöstä .Kyllä meillä Tampereella asiakasta pidetään työnantajana.

    • hampparin viärä

      Niihän siellä Tampereella ,Savolaisetpa on oma rotusa,kun asiakkat rupeis tarjoilijaks pesässä niin muutosta ei huomais kuin parempaan suuntaan .Mitenkä nuin pieneen paikkaan saapi anniskeluoikeudet sehän täällä kyläläisiä askarruttaa.Esim.Halloveeni iltana oli liikaa porukkaa istumapaikkoihin nähden ,pesässä kuten cantinassa rikottiin turvallisuus sääntöä.Onhan nuo kyläläiset nyt herännä kun kiertää nimilista näköjään ,pois joutaa mokomat räkälät.

    • jyväshyvä

      Kävimpä tutustumassa kyseiseen läävään ja sain kuulla ihmeellisiä asioita paikallisilta kuinka kyykyttäävät asiakkaita,siis mitä nämä tarjoilija vahtimestarit luulevat olevansa....helou asiakkaat ottakaapa oikeutenne olla asiakkaina.Olen keskisuomesta muutaman ravintolan esimies ja ei koskaan kyseisiä asioita ole tehty asiakkaille joista kuulin.Tuossa edellä mainittu tumma tallukka oli silloin ja sain itse todistaa henkilökunnan mielivaltaisuutta,on valokuva ja nimi kyseisestä henkilöstä ,laitan meidän toimiston seinälle kuvan ja kerron muillekin alalla oleville ettei kynnyksen yli lasketa kyseistä henkilöä,pilaamaan ravintolan mainetta,en kehtaa kertoa kaikkia törkeyksiä joita kyseisen ravintolan henkilökunta on aiheuttana.

    • pummi kylältä

      Oikeassa olette kuomaset ja asiaa puhutte.Asiattomasti on satellut porttikieltoja kävijämäärä pudonnut puoleen ,näin on alkaneet entisten pijäjienkin alamäki ...tiedän kun olen seurannut 15vuotta läheltä ja tosi läheltä.Tuo tarjoilija josta edellä mainitsette on viimeinen niitti eli kuolin isku pesälle.Onkohan Sevimixillä julkulassa omaosasto jossa kouluttavat (erikoiskoulutus ).

    • kallioporari

      Asunut Petosella 3v 2 kertaa käynyt su 17.00 ja to 15.00 eri vuosina nämä 2kpl,,,,täys RÄKÄLÄ,,,trokarien pesä,,,,mee saat turpiin jos et oo mieleen KANTAPORUKAN,,,tiskin alta myös myydään,,,älyvapaa paikka.

    • ha,ha haa

      Tro,tro,tro...Trollallaa ja vielä viitsii,dootti!

    • ponteva...

      Olisi aika vaihtaa henkilökuntaa Karhunpesään ja samalla Canthinaan jos vielä saatas asiallinen henkilökunta tänne ,vois joskus piipahtaa bubi olusilla ,ei sinne nykyisin viiti mennä .Henkilökunta naljailee asiakkaille jos ei henkilökunta niin kantaporukka ,tämä porukka pitäis siistiä........en laita nimiä mut tiedossa on....

    • hanneletv

      onko sieläämahdollista tavata myös transuja

    • Ihmisyys4

      "Jos karhua lähtee pakoon,voi susi tulla vastaan".

    • Tsängä

      Meinaavat avata tähtibaarin uudelleen. Naurattaa! Ihan paska jo syntyessään. Kyllä Karhunpesä kaikesta arvostelusta huolimatta nyt ainakin sen voittaa.

    • Asiaa seurannut

      Pienoinen räkälä Petosella. Asiakaspaikkoja varmaan joku 20-30. Asiakaskunta kävelee leveää haarakäyntiä, olemuksesta päätellen on porukalla pikkuaivot juotu/impattu pilalle.
      Aika rauhallinen paikka, koska nämä taspainohäiriöiset eivät mitenkään vilkkaasti, edes selvinpäin, pysty likkumaan.

    • Tuutillan tei.

      Poikottiin joutaa Karhunpesä sekä Canttiina .....henkilökunnan takia .Siirtykää uimarannan baariin laulamaan ja pitämään hauskaa,niin kuin monet on jo tehny.

    • Uimaranta

      Kun henkilökunta luette tätä niin miettikääpä asiaa.....Laittakaa ulkopuolelle työvuoro lista että osataan olla poissa silloin kun Mirja niminen henkilö on töissä sillä tämä ihminen on sairas,jotka ovat tunteneet hänet kertovat että ollu jo lapsesta saakka omituinen.Sääliksi käy henkilökuntaa kunhan kyseiselle henkilölle puhkeaa vaihtevuodet.

    • zzzzzz....

      Oikeassa olet kyllä joutas mäelle se akka sieltä,täytyy ihmetellä mitenkä se saapi jakaa viinaa asiakkaille ,tuulella käypä ihminen.Voishan siellä joskus käydä kun on sopivalla etäisyydellä ,pitää vartoo jos tulisi muutos henkilökuntaan ,ennen ei mennä ja meitäkin tuttavat mukaanlukien on asiallinen porukka.......ootellaan parempia aikoja.

    • vierailija9

      Kertokaa lisää tästä Mirjasta. Suunnitelmissa olisi Karhunpesässä joku päivä käydä

    • Karhunpesä on huippu

      Minusta tuo Karhunpesä on erittäin hyvä paikka käydä viihteellä. Olen monta kertaa käynyt sekä viihtynyt todella hyvin. Monet miehet sekä nuoret ja vanhat kehunut kyseistä paikkaa mahtavana rentoutumis paikkana. Tiedän monia, ketkä ajaa ihan Kuopion keskustasta taksilla erikseen juuri Karhunpesään petosella viikonloppu iltaisin viihteelle.

      • realistisesti

        Tuskin on paha paikka, sellanen mitä kuvaa jotkut jakaneet? Karhunpesä on omistuskerrotalon alakerrassa, enkä ole kuullut että talossa asuvat olisi tehneet ilmoituksia häiriöistä tai vaatineet että pitäs lakkauttaa. Jotain sekin kertoo.


    • Rölli.....

      Muuti vasta Petoselle ja ihmiset puhuu Karhunpesästä ja jostakin tuulella käyvästä tarjoilijasta joka pitää niitä asiakas pummeja kyykyssä ,pitääpä käydä katsastamassa moinen peto.Tommonen siivekehän tuo on kokorakennus ei kovin isolle näytä sopiiko yli 10 henkilöä,sillonhan on ymmärrettävää ulosheittäjä viinanjakaja maha ja nuppi täyteen ja eikun ulos.....hahhhahhhhh...hi..hi .röy.

    • turpeinen...

      No nyt tuli käytyä eka kerta enkä mene toista kertaa,siellähän nämä paikalliset hörhöt naljailee asiakkaille ja uhkaavat luita katkoo ,sain sellaisen käsityksen ihmisten puheista että näin on tapahtuna ,sanoivat joitakin nimiä peräperse ja klovni kirka .Ilmoittakaa näistä tolloista poliisille niin ne joutuvat seurantaan ,tarjoilu oli asiallista nämä muutama hörhö pilaa koko juottolan.

    • sääriluuu

      Eipä toinna tuommosten tollojen takia hermostua ,on menny poliisille ilmoitus peräperse=peräkylästä on tarkkailussa jo nuiden uhkailujen takia jos ei osaa ite lähteä petoselta pois kai on opastettava,tolloja on monenmoisia .Kärsii juottolan maine jos uhkaillaan asiakkailta katkoa luita .....jopa retostettaan entisillä tekemisillä.Pysytään poissa niin kauan että asiaan tulee muutos.

    • Manala...

      Terveiset täältä Manalasta...niin...niin sellainen paikkakunta on ,olispa kiva käydä Karhunpesässä tuntuu että meininki on hurjentuna asuin joitakin vuosia Petosella ja samat pullistelijat tuntuu elävän vieläkin vaikka monta kukkavihko kolehtia keräsivät hautajaisiin jo silloi ,veikkaampa että aika alkaa olla taas ,se on se kaljan hartsi kova aine pehmittämään ukon kun ukon ,ensin kyllä pehmii aivot niikuin näköjään on näille kaljaukoille käynä.Ennen yhteiskunta laitto holhouksen alle tuommoset jermut jos ei saanu linnaan millään verukkeella.Jospa täältä tulis käymään siellä niin syötäs luusoppa kerta katkojat on tietossa.

    • Huge..

      Niimpä tulin etelään minäkin joku vuosi sitten Karhunpessä tuli tutuksi ja jotkut sen asiakkaat niimpä olen kysellyt telefonilla joskus kuulumisia ,oli ollut törkeyden huippu tämä vanhan sairaan miehen jalan katkaisu,ollu sisällä rähinää ja mies oli poistunut ulos niin tämä peräkylä oli ttullu ja lyönyy takaapäin miehen katuun sitten vielä hypänny jalan päälle että poikkihan se oli menny no kyllä se vanhenee peräkyläkin ja luut haprastuu.On nämä vaan vanhat ukot pellejä.....sairaita .

    • kapa 18

      No minä päätin käväistä Karhunpesä kierroksella n.5vuotta sitten ja niipä tilasin whiskyn ensitöikseni,en kerennyt kunnolla kulausta ottaa kun alkoi kuulua lasin helinää ja hemmetinmoista älämölöä,tuolit kaatuili oli alkanut kunnon kapakkatappelu ja oli vasta kesäinen keskipäivä.Enpä oo sen koomin käynyt.

    • Hexe

      Rehellisesti, on niitä parempia paikkoja olemassa kuopiossa kuin karhunpesä

    • Kuopion mies 30

      Karhunpesä on hyvä. On tullu käytyä monesti!

      • zimmermann

        Mikä oli hyvää, muukin kuin kalja?


    • Koff

      Sanokaapas kun tunnette sen kapakan porukkaa ,ketä ja minkälaisia kyläjuoppoja on ne kaksi kaveria jotka istuvat jatkuvasti siellä joku peräkylä joka uhkailee katkovasa jalkoja ja toinen lyhyenläntä juoppo kehuu omistavansa sen karhunpesän ,kun juo joka kuukausi 600 lla € lla .Kävin muutaman kerran katsomassa sitä touhua .....kiitos riitti.

      • wilpuri1

        Mammakarhu
        Kyllä on tavattu näitä paikallisia tyhjästä ja entisistä murisijoita! Jo joutaisivat roskakoppaan, kun eivät osaa käyttäytyä. Paikallisia kirkan ihailijoita on eräs ns. Työntekijä?


    • Noppeli

      Naapuritalossa asun ja voin sanoa että turha yrittää kaupata asuntoa Karhunpesän rähinöinnin takia!

      • 285kg penkistä

        Eikö sitä karhunpäsää saa tyhjäksi joutavana ympäristö ongelmana!

        Mistä kiikastaa ?


    • Kahvakuulailija7

      Karhunpesässä vanhaa kunnon offroad kulttuuria, pitäisi julistaa Unescon maailmanperintäkohteeksi :D

    • hei hulinata

      No joo ,vaikka omistaja vaihtu se entinen porttikiellon saanut sakki (pummi) palasi ja ajelee nyt maksavia asiakkaita pois ,tähän toivoisi henkilökunnalta kovempia otteita.Sitten on siellä paikallinen viina trokari joka kyttää asiakkaita saadakseen myytyä tallinnasta tuotua viinaa,harjoittaa siinä sivussa pimeetä taxi kyytiä.Tässä muutama esimerkki Karhunpesän palveluksista.

    • Miksi menette?

      On se kumma että pitää tunkea tuommosiin räkälöihin hankkimaan turpaansa ja kuuntelemaan pskanpuhujia.

      Ostakaa viinat ja kaljat halvemmalla kotiinne, ja tilatkaa vaikka se maksullinen nainen! Tulee halvemmaksi kuin mennä räkälään.

      • Noppeli

        En muuten ois menny mutta kun vaimo joi viinat ja muualle en enää päässyt


    • hujoppi vahti

      Joo ei männä ei ennee tuli aivan selväksi henkilökunnan taholta ettei olla tervetulleita,käytiin kattomassa ns. uusi meininki,sattui silloin iso hujoppi järjestysmieheks sekä vaalea nuori kaveri tarjoilijaks ,kävi niin ettei meille tarjoiltu kuin yksi olut ja varmasti muuten oltiin selviä.Kuulun Karjalaiseen väestöön joka tykkää keskustelusta ,ilmeisesti olisi pitänyt istua nurkassa hiljaa.Oli ikävä huomata nuoren tarjoilijan käytös,kuin myös järjestysmiehen .Ei mennä enää ,eetitäämpä uusi tapaamis paikka.

    • karjala....

      Tuli käytyä tsekkaamassa moinen loukko,mistä ihmeestä ne noita tarjoilijoita/järjestysmiehiä hommaavat sille nuorelle vaaleelle kaverille tulee vaikeuksia kuten vahtimestarille joka kuulema on viikonloppuisin pitäisi koulutukseen laittaa......törkeetä käytöstä .Kohta on asiakaspula en mene eikä mene mun ystävät/kaverit kyllä huomaavat kuka puuttuu.....sven ...tuuvaa siellä ei näy.Ei onnistu nämä henkilö valinnat Petosen kuppiloissa eräiden kohdalta,tosin on Karhun pesässä se vakituinen asiakaskunta aivonsa pilanneita juoppoja jotka ovat hyvin arvaamattomia.

    • Lillukka1

      Menettää viimeisetkin asiakkaat järjestyksenvalvojan takia.Mielivaltaista käytöstä ja käy päälle ihan kuka vain kohdalle sattuu(harvemmin miehiin).Kuvittelisin,että omistaja päättää,mutta tuntuu et se on se yks ja sama poke joka hallinoi kaikkee.
      Sivusta katsoneena,kun heitellään naisia pihalle kovakouraisesti lman syytä.

      • huhhahhhei

        Miksi se on aina mielivaltaista?
        Väitätkö sinä tosissaan että selvinpäin oleva JV käy humalaisen asiakkaan päälle ihan täysin ilman syytä?

        Ping. Ja kassan kautta katkolle. Seuraava.


      • Muotka
        huhhahhhei kirjoitti:

        Miksi se on aina mielivaltaista?
        Väitätkö sinä tosissaan että selvinpäin oleva JV käy humalaisen asiakkaan päälle ihan täysin ilman syytä?

        Ping. Ja kassan kautta katkolle. Seuraava.

        Karhunpesä ja Cantina ovat juuri sopivan tasoisia paikkoja Petosella asuvien tasoisille..


      • sivulta seuraannut
        Muotka kirjoitti:

        Karhunpesä ja Cantina ovat juuri sopivan tasoisia paikkoja Petosella asuvien tasoisille..

        HÖPÖ,,HÖPÖ,,JUTTUJA,,


      • eihaukkuhaavaatee
        Muotka kirjoitti:

        Karhunpesä ja Cantina ovat juuri sopivan tasoisia paikkoja Petosella asuvien tasoisille..

        Asun Petosella enkä ole koskaan käyttänyt moisten yritysten palveluja...en tiedä minkätasoinen olen sitten ihmisenä, mutta jossainhan ihmisen on asuttava...eikä sille taas voi mitään jos ympäristössä asuu kaikenlaisia ihmisiä...on vaan opittava hyväksymään myös muut niin oma elämäkin helpottuu, kun ei tarvitse kokoajan haukkua muita...


      • JoojooPete

        Onneksi asuinpaikkansa voi valita.


    • Nuapurjtalon änkyrä

      Karhunpesähän on trenditietoisten kuopiolaisten tyylikäs seurusteluravintola..

    • kulkuri....

      Elämän peliä.....sanoisin ,eI ole uusi omistajakaan ajan tasalla bisnes mielessä maksavat asiakkaat heitetään pellolle ja pummit ja reuhoojat saavat touhuta mitä vaan varsinkin nimimerkki kirka,reuhas sen verran yks sunnuntai-ilta että porukka lähti pois karaoke illasta minä myös ja kaverit usseimpi ei tykkee sen touhuista tämä on semmonen venkula että osas pyörittöö pikkkusormesa ympäri uuven omistajannii mies joka ei ole tehnyt töitä päivääkään.Ennen ol yks akka joka potki vielä ulkonakin asiakkaat ja jos se tämä faxi käy kiinni soittakee poliisit se ei suo tulla kiinni,näitä höyrypäitä on siinä sakissa ihan liikoo....terv..topi

    • vastapiätä

      Joku puhuu asiaa,näitä väkivaltaisia vahtimestareita on ollu pesässä ennennii ne oikein kytteemällä kyttee että piäsis kiinni,omistaja joka osoittautukin aika kieroks tyypiks istuu humalaisten akkojen keskellä ja pitää näitä kädestä kiinni hyppää sieltä jos joku tulee vähän nenä voessa ja eikun ....ulos.Ei tule pitkäaikainen vierailu Petosen kylään tällekään omistajalle,myö pysytään poissa ja kaverit kanssa.On ihme että tämä räkälä saa toimia ja myydä vieläpä kovaa viinaa.

    • Ei nähty

      Kuka on peräkylä?

    • kakkapyllyt

      pitäskö käydä paskomassa oven etteen

    • noita-akka..

      Näin naisihmisenä ihmetyttää sen klooni Kirkan reuhaaminen mitenkä henkilökunta sallii tämän herran reuhata toisille asiakkaille ja paskapuheita levitellä,omistaako se sen kuppilan niinkuin sanoo....mulla ois vanhoja hameita lahjoittaa herralle,ei männä ennee .Käykee vetämässä emä torttu ovelle.terv.heta

    • 6-tissuttelijaa

      Helou,petosen tissuttelijat nyt laittaa sellainen 6 kaverin porukka poikottiin Karhunpesän tämän takkutukka jarin takia on tullu jätkästä täys kusipää pelaa isoa herraa ,poistelee maksavat asiakkaat ilman syytä sekä näkyy olevan viha tietyille henkilöille,ei sovi nämä tämmöiset esitykset tuohon ammattiin ,jo luulisi omistajankin kiinnittävän huomiota ansion menetyksinä .Tämä herra olisi pitänyt poistaa sillon omistajan vaihdoksen yhdeytessä.Sen meinasivat joku aika sitten Pohjosen pojat piksää oli jo halot käsissä mut onneksi saatiin estettyä ,pentuhan se on vielä joko kusipää tai vähä -älynen .Sitten porukka kokoontuu jälleen kun tämä herra jatkaa kulkuaan elämässä eteenpäin .

    • par muuta tissutelij

      Nyt kertoo joku asiaa tämä pommin purkaja käyttää ammatissaan menetelmää alistu ja anele (on mustalaisten kusta ruiskahhtana ) kerrompa jos mies sanoo selvälle kaverille että sinun pitää pyytää nätisti ja anoen jos meinaat kaljan saaha,suap se vielä läksytyksen.Ei mene porukat enää sen työvuorolla sinne ,nämä halpa työvoima tytöt ovat asiallisia sekä tulevat asiakkaiden kanssa toimeen sekä nykyinen omistaja on suht asiallinen kaveri.Pommin purkaja pois niin asiakkaat lisääntyy.

    • vipe+vape

      Sillä taitaa olla romaniverta suonissaa ,on tullu huomioitua sen käytös mitenkä saa joku romani käyttäytyä siellä.Vaikken ole aivan äskettäin käyny siinä puljussa niin se esitti aikoinaan vihaavansa varsinkin vanhempia miehiä jotka yrittivät luoda jonkulaista keskustelua aikaan niin ulos vaan.Olen samaa mieltä että kyseinen herra ei sovellu enää Karhunpesän viinan jakajaks ,harmittaa kun kylälle ei saaha oikeeta kunnon Bubia sekä henkilökuntaa joka tulisi toimeen toimeentulotki asiakkaiden kanssa sillä onhan selvää ettei kukaan aivan selvinpäin mene kyseiseen puturaan.

    • jamijami34v

      Se oli 90 luvunpuolella huono paikka.nyt kuulemma siellä pystyy istumaan iltaa rauhassa. Sinuna kuitenkin menisin leobardiin.siellä hyvä meno!!!

      • VELMIESJABRU

        TODELLA INTELLEKTUELILLI PAIKKA,KANNATTAA MENNÄ,LUODA SYVÄ KATSE JOHONKIN SULOISEN NÄKÖISEEN KÖNSIKKÄÄSEEN,MENNÄ VIEREEN JA ANTAA KOSTEA SUUKKO POSKELLE...GURMEERISET ATERIAT.SUOSITTELISIN HETI PAKOLAISILLE.


      • kertakäynti

        Päiviteempäs tätä sivustoa.Kävin eräänä Sunnuntai iltana katsastamassa paikan ja hämmästyin siellähän istui Arapin näköisiä ukkoja uteliaisuus heräsi kun silmäilivät kaikkea kiinnostuneena niimpä kysäsin mistä miehet sanoivat olevansa Eritreasta se oli valetta ,jotain puuhaavat en mäne ja vähänkin asiaa ymmärtävät pysyvät poikessa pesästä,ei siellä kyllä väen tungosta ollu johtuneeko siitä kun kuulema nykyinen omistaja on jakanu porttikieltoja kaikille maksaville asiakkaille.....ja taas etitään uutta yrittäjää.


      • ykskäynti
        kertakäynti kirjoitti:

        Päiviteempäs tätä sivustoa.Kävin eräänä Sunnuntai iltana katsastamassa paikan ja hämmästyin siellähän istui Arapin näköisiä ukkoja uteliaisuus heräsi kun silmäilivät kaikkea kiinnostuneena niimpä kysäsin mistä miehet sanoivat olevansa Eritreasta se oli valetta ,jotain puuhaavat en mäne ja vähänkin asiaa ymmärtävät pysyvät poikessa pesästä,ei siellä kyllä väen tungosta ollu johtuneeko siitä kun kuulema nykyinen omistaja on jakanu porttikieltoja kaikille maksaville asiakkaille.....ja taas etitään uutta yrittäjää.

        Tuosta Karhunpesän vähänväliä konkursseista on tullu tapa ,kuulin kyllä paikallisen mainihtevan että kaikissa konkursseissa on ollu jollakinlailla tekemisissä entinen yrittäjä Irja Karhu joka hyysää nytkin taustalla ja kusettaa nykyistä omistajaa .Liekö perää ?


      • Vieläköse Karhu pyörii kuvioissa eiköse ole jo vanha mätimaha ,kun aikoinaan asuin Petosella niin Karhu oli pesässä töissä jakel niin paljon porttikieltoja että asiakkaat loppu olisi siinä vittumainen ihminen .Taitaa sama meno jatkua.


    • SinkkiMatti

      Kuopiolaisten toinen olohuone tai ehkä se ainoa sille porukalle joka siellä käy. Tai kyllähän sossu aina katon pään päälle kustantaa.

      • Sekundapartio

        Soosut oli illalla uskaltautuneet keskustaan, ja ainakin osalla mosureista näytti olevan jännäkakka housussa.


    • kuolo

      Karhulle porttikielto pesään se on aiheuttanut monet ongelmatilanteet ,eihän siellä käy ne ihmiset joille se vittuili .

    • Kallama

      Karhunpesä on lisännyt huomattavasti Petosen suosiota asuinalueena. Varsinkin viereisissä taloissa ovat neliöhinnat kivunneet jo pääkaupungin tasolle.

    • Kdkdkdkdkdkdkkdkdkdkddk

      Miksi täällä puhutaan Petosen asioista, tämä on Kuopio palsta.

    • Asmr

      Onko leopardi baari mistään kotoisin? Minkälaista porukkaa käy? Petonen kuuluu Kuopioon. Ja siksi myös siitä puhutaan.

    • Näköjään

      Hipsteripaikka nykyään,siellä lutrataan punaviinin ja pienpanimoiden oluen kanssa.

    • Anonyymi

      Minkälaista porukkaa käy Leopardissa, onko mistään kotoisin baari?

    • Anonyymi

      Karhunpesä on urheilubaari pääasiassa alle 25-vuotiaille.

    • Anonyymi

      Hakusessa olis lenkkikaveri petosen alueelta.

      • Anonyymi

        Voisin lähteä lenkille jos tarjoat päiväkahvit lenkin jälkeen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletteko kokeileet tohtori tolosen ummetus olutta. T. Doctor Daegg.

      • Anonyymi

        Ei ollut saatavilla karhunpesässä, mistä sitä saa?


      • Anonyymi

        Ei ollut saatavilla karhunpesässä, mistä sitä saa?


    • Anonyymi

      Petosen olohuone!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe