Islanti on ilmoittanut aloittavansa kaupallisen valaanpyynnin. Tämän johdosta muutan matkasuunnitelmiani. En mene samasta syystä myöskään Norjaan tai Japaniin.
Mutta jäähän sentään aika monta vaihtoehtoa jäljelle. Vai mitä?
Islanti pyytää
3
881
Vastaukset
- pippiiiip
pohjalla on.
missä menee raja? kaikki maat harrastaa jotain toimintaa joka on eläimille haitallista.tai luonnolle...tai ihmisoikeusrikkomuksia.suurin osa maista tekee sen salaa ja peitellen.
itse olen ollut islannissa pidempään ja islantilaiset arvostavat luontoa ja tekevät päätökset harkiten ja haavoittamatta luonnon tasapainoa.
eipä taida kannattaa lähteä mihinkään.jos pelkkä valastus rajoittaa niin huhuh.... - Belgo
Kestämätön perustelu tuo valaanpyynti, jos sen takia jätät Islantiin menemättä.
Lentokone muuten saastuttaa ihan hemmetisti / matkustaja. Panisit mielummin lentomatkustuksen osaltasi pannaan, jos olet "viherpiipertäjä". - River _
Tota juttua ihmettelen suuresti. Islannin valaan pyyntimäärät ovat todellakin minimaalliset. Kuitenkin ymmärtääkseen valaan pyyntiä ja sen eettisyyttä kannattaa varmaankin matkata Islantiin ja tutustua kalastajakylien elämään. Villisti veikkaan, että Helsingissä et tavoita yrittämälläkään niin luonnon läheistä elämäntapaa.
Jau Jau...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390