Taas naapurissa

Kikoli

Taas kävi ovi tuolla naapurissa. Tyyppi myy huumeita (tarjonnut minullekin) ja haluaisin sen lopettavan. Onko järkevää ilmiantaa tuo hörhelö naapurissa? minkälaisia rangaistuksia tuollanen hörhä voi keksiä jos saa tietää kuka kavalsi?


Van kannattaisko tehdä hommasta itse loppu? tiedän että voin tehdä muuta silloinhan hörhö voi haastaa oikeuteen...

55

6528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varautunut...

      ...

      Ps. Tiedä sitten.

    • ...................

      Naapurissani on puuseppä. En pidä hänestä. Tulisiko minun tehdä siitä ainaisesta sahauksesta, paukutuksesta ja sorvinulinasta loppu kertaheitolla?

      • Anonyymi

        Miten? Kerro.?


    • susijengi

      Minä asun laajasalossa ja meidän naapuriin muutti uudet naapurit. Alkuun meni kaikki hyvin, mutta aloin ihmettelemään kun kerran naapurin rouva "Eeva" kysäisi multa että tiedänkö minä mistä pilveä voi ostaa. Ei mennyt montaa viikkoa kun siellä käväsi yks nutipää viemässä pussillisen jotain puruja en usko että ihan tupakkaa oli. No tein siitä valituksen isännöitsijälle, mutta eipä siihen olla puututtu vaikka koko piha tietää minkälaisia ihmisiä ne on kun ovat päässeet näkemään sitä touhua. Kasvatettiihan täällä hamppuakin meidän metsissä. Satuin löytämään yhden pensaan niistä monista ja revin sen maan tasalle heitin mereen sen silputtuna. Siinä terveiset laajasalon narkkareille, jotka tunnistivat mistä puhun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Vegitax

        "Minä asun laajasalossa ja meidän naapuriin muutti uudet naapurit. Alkuun meni kaikki hyvin, mutta aloin ihmettelemään kun kerran naapurin rouva "Eeva" kysäisi multa että tiedänkö minä mistä pilveä voi ostaa. Ei mennyt montaa viikkoa kun siellä käväsi yks nutipää viemässä pussillisen jotain puruja en usko että ihan tupakkaa oli. No tein siitä valituksen isännöitsijälle, mutta eipä siihen olla puututtu vaikka koko piha tietää minkälaisia ihmisiä ne on kun ovat päässeet näkemään sitä touhua. Kasvatettiihan täällä hamppuakin meidän metsissä. Satuin löytämään yhden pensaan niistä monista ja revin sen maan tasalle heitin mereen sen silputtuna. Siinä terveiset laajasalon narkkareille, jotka tunnistivat mistä puhun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

        Ajattelin vaan, että toisessa ketjussa vaahtoat ihmisten oikeudesta "tuhota oma terveys", vetää niin paljon viinaa kun vaan itse haluavat ja poltella kannabista ja täällä mesoat, että kaikki kannabista polttelevat on narkkareita (Ainakin tämän käsityksen minä tekstistäsi sain?)

        Ei siinä mitään, että mielipidettään vaihtaa mutta vois siinä pitää enempi rakoa, kun vuorokausi, siinä mielipiteen vaihdossa siis.

        Sitäpaitsi... Mitä - näin suomeksi nätisti ilmaistuna - vittua se isännöitsijälle kuuluu, vaikka joku talon asukkaista kannabista polttelisikin jos siitä ei kenellekään haittaa koidu? Vielä parempi, mitä - edelleen nätisti sanottuna - vittua se SINULLE kuuluu?

        Jos taasen kyseessä oli huono vitsi, niin ehkä ulkoasun olisi voinut myös pukea niin , että sen myös tunnistaisi huonoksi vitsiksi.


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        "Minä asun laajasalossa ja meidän naapuriin muutti uudet naapurit. Alkuun meni kaikki hyvin, mutta aloin ihmettelemään kun kerran naapurin rouva "Eeva" kysäisi multa että tiedänkö minä mistä pilveä voi ostaa. Ei mennyt montaa viikkoa kun siellä käväsi yks nutipää viemässä pussillisen jotain puruja en usko että ihan tupakkaa oli. No tein siitä valituksen isännöitsijälle, mutta eipä siihen olla puututtu vaikka koko piha tietää minkälaisia ihmisiä ne on kun ovat päässeet näkemään sitä touhua. Kasvatettiihan täällä hamppuakin meidän metsissä. Satuin löytämään yhden pensaan niistä monista ja revin sen maan tasalle heitin mereen sen silputtuna. Siinä terveiset laajasalon narkkareille, jotka tunnistivat mistä puhun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

        Ajattelin vaan, että toisessa ketjussa vaahtoat ihmisten oikeudesta "tuhota oma terveys", vetää niin paljon viinaa kun vaan itse haluavat ja poltella kannabista ja täällä mesoat, että kaikki kannabista polttelevat on narkkareita (Ainakin tämän käsityksen minä tekstistäsi sain?)

        Ei siinä mitään, että mielipidettään vaihtaa mutta vois siinä pitää enempi rakoa, kun vuorokausi, siinä mielipiteen vaihdossa siis.

        Sitäpaitsi... Mitä - näin suomeksi nätisti ilmaistuna - vittua se isännöitsijälle kuuluu, vaikka joku talon asukkaista kannabista polttelisikin jos siitä ei kenellekään haittaa koidu? Vielä parempi, mitä - edelleen nätisti sanottuna - vittua se SINULLE kuuluu?

        Jos taasen kyseessä oli huono vitsi, niin ehkä ulkoasun olisi voinut myös pukea niin , että sen myös tunnistaisi huonoksi vitsiksi.

        Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kanijengi

        Niin. Sanotaan että kannabis voi aiheuttaa psykoosin - näemmä ainakin sen vastustajissa. ;)


      • porilainen "narkki"
        susijengi kirjoitti:

        Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Käyttäydyt kyllä ikäistäsi huonommin... 23 vuotta ja itkee tuolla tavalla... Häpeäisit...

        Mutta niin asiaan, jos kerran olet Porista nähtäskö jossain? Voin tarjota sulle paukut...
        Saat sitten halutessasi kokeilla hieman pesismailalla hakkaamista...


      • Vegitax
        susijengi kirjoitti:

        Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        "Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!(Laita tähän noin 50 huutomerkkiä)"

        Hahah. Enpä ole ennen näin hauskaa postausta lukenutkaan :)

        Sanoit seuraavaa sanasta sanaan: "En pidä ollenkaan pahana sitä, jos joku esimerkiksi kasvattaa kannabista omaan käyttöön, sillä mitä helvettiä se muille kuuluu?"

        Täällä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001316&posting=22000000020599082

        Joten lopetappa nyt tuo lapsellinen vaahtoaminen "kakkosnelosten" ja pesismailojen kanssa ennenkuin otan sen ihan tosissani ja tosiaan tulen paikalle.

        Olet ilmeisesti käyttänyt sitä "alkoholinjuontioikeutta" hieman liikaa tekstistäsi päätellen.

        Vielä sen verran, että kannabista poltteleva ei ole narkkari ja ei, älä minua usko. Ota se sanakirja kätöseen ja lue sieltä mikä on narkkari.
        Katso samalla mikä on alkoholisti ja vertaa itseäsi oikein tarkasti sen kuvailuun. Todennäköisesti löydät monta yhdistävää tekijää.

        Loppukaneettina voisin sanoa, että lopeta nyt se huutomerkkien liika viljely. Teet itsestäsi niin helvetin teinin oloisen noilla sun teksteilläs jo muutenkin, ettei siihen enää mitään huutomerkkejä tarvita.


      • Vegitax

        "Kannattaa olla varuillaan, sillä jos mä saan tietää sun henkilöllisyyden jostain kautta niin mä oikeesti tuun vetää sua henk. kohtaisesti turpaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

        Hih.. Onko noin? :D

        Jätän tämän kommentin sikseen, vaikka monta asiaa tekisi mieli sanoa. Noh. Ainakin suurin osa ihmisistä joskus kasvaa aikuisiksi. Ehkä jopa sinä?


      • Vegitax

        Nyt kun tuon uhkauksen annoit... Käys vilkasemassa "10 viimeisintä kävijää" sun galleriassa...

        Toivo, etten ota sinun uhkauksiasi todesta ja lopeta tuo lapsellinen käytös.


      • Vegitax

        Sanoit "Täällä missä mä asun eli laajasalossa jotkut kasvatti mettässä kannabista, mutta heidän huonoksi onnekseen joku huomasi ja ilmoitti poliisille. En ymmärrä miksi toisten ihmisten pitää sotkeutua joka asiaan." toisaalla...

        Täällä sanot "Kasvatettiihan täällä hamppuakin meidän metsissä. Satuin löytämään yhden pensaan niistä monista ja revin sen maan tasalle heitin mereen sen silputtuna. Siinä terveiset laajasalon narkkareille, jotka tunnistivat mistä puhun!"

        Eli se olit sitten sinä itse, joka sotkeutui muiden asioihin? Tekeekö alkoholi todellakin noin idiootiksi?


      • MIkke

        Että pelottaa. Eikö sinua hävetä? Ihan omalla kuvalla höpöttää käsittämätöntä paskaa. Mikä sinusta on tuollaisen tehnyt? Alkoholiko ja sen ihannointiko... Vähän liikaa punttitreeniä ja hormoneja, ja viinaa...ko?

        En ihan äkkiä muista milloin olen kaltaisesti pösilön tekstejä lukenut. Tai näkeehän niitä välillä, mutta että ihan omalla kuvalla ryhtyy julkiseksi pelleksi, se on kyllä jo jotain vähän erilaista. Toisaalta tuollaisella heppulismille pitää jo vähän kumartaa. Pitäähän sitä pellejä olla. Onhan tämä tällainen sirkus koko maa.

        Ja onko tuo turpaan vetäminen sitä sinun sosiaalisuuttasi jota kovasti mainostat? Samalla sosiaalisuudella hoitelet narkit, tyttöystäväsi ja kännissä kaverisi, jotka joutuvat sinua katselemaan, kun eivät uskalla sanoa suoraan, että olet aika vitun ärsyttävä ihminen ja täysin itseäsi täynnä. Harhaluuloinenkin vielä... Sosiaalinen ja mukava.

        Ja jos turpaanveto kiinnostaa, niin tee ensin sellainen paperi, missä todistat, että kun kuolet, niin kusipää sukulaisesi eivät tule koskaan vaatimaan mitään keneltäkään. En nimittäin mielelläni anna omaisuuttani kaiken maailman idioottien sukulaisilla. Tappelemaan ja varsinkin tappamaan olen aina valmis. Siihen minut on koulutettu ja siinä olen hyvä.

        Joten jos sota kiinnostaa, aletaan järjestellä. Johan sitä on siviilissä tullut oltuakin monta vuotta. Mutta korostan - en tule antamaan kenellekään sinusta rahaa. En ruikuttavalla isällesi, enkä äidillesi. Sikäli kuin he sinua lapsekseen haluavat tunnustaa. Järjestä nämä asiat, niin pannaan homma rullaamaan.


      • susijengi
        porilainen "narkki" kirjoitti:

        Käyttäydyt kyllä ikäistäsi huonommin... 23 vuotta ja itkee tuolla tavalla... Häpeäisit...

        Mutta niin asiaan, jos kerran olet Porista nähtäskö jossain? Voin tarjota sulle paukut...
        Saat sitten halutessasi kokeilla hieman pesismailalla hakkaamista...

        Mä olen sanonut vain mielipiteeni mitä mieltä olen huumeiden käyttäjistä. Huumeiden käyttöä ei voi rinnastaa alkoholin kanssa kaksi aivan eri asiaa. Toisekseen sun on turha kuvitella että mä tapaisin jonkun narkkarin varta vasten. Niitä tulee vastaan muutenkin kaupungilla viikonloppuisin. Pitäisi alkaa opiskelemaan vanginvartijaksi niin pääsis vähän koulimaan näitä lainsuojattomia!!!!


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        "Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!(Laita tähän noin 50 huutomerkkiä)"

        Hahah. Enpä ole ennen näin hauskaa postausta lukenutkaan :)

        Sanoit seuraavaa sanasta sanaan: "En pidä ollenkaan pahana sitä, jos joku esimerkiksi kasvattaa kannabista omaan käyttöön, sillä mitä helvettiä se muille kuuluu?"

        Täällä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001316&posting=22000000020599082

        Joten lopetappa nyt tuo lapsellinen vaahtoaminen "kakkosnelosten" ja pesismailojen kanssa ennenkuin otan sen ihan tosissani ja tosiaan tulen paikalle.

        Olet ilmeisesti käyttänyt sitä "alkoholinjuontioikeutta" hieman liikaa tekstistäsi päätellen.

        Vielä sen verran, että kannabista poltteleva ei ole narkkari ja ei, älä minua usko. Ota se sanakirja kätöseen ja lue sieltä mikä on narkkari.
        Katso samalla mikä on alkoholisti ja vertaa itseäsi oikein tarkasti sen kuvailuun. Todennäköisesti löydät monta yhdistävää tekijää.

        Loppukaneettina voisin sanoa, että lopeta nyt se huutomerkkien liika viljely. Teet itsestäsi niin helvetin teinin oloisen noilla sun teksteilläs jo muutenkin, ettei siihen enää mitään huutomerkkejä tarvita.

        Ensinnäkin mulle on aivan sama kasvattaako joku kannabista tai muuta paskaa kotonaan. Mä en silti siedä niitä mun silmissäni enkä alkoholisteja. Olen koko ajan halunnut puhua vain ihmisten oikeuksista filosofiselta kannalta. Enhän minä voi mitään, jos sinä teet omia johtopäätöksiäsi. Ymmärrän kyllä kun muuta et keksinyt teksteissäsi. Jos asianajaja edustaa jotain henkilöä ja yrittää puolustaa häntä syyttäjää vastaan niin ei hänenkään tarvitse silti pitää koko henkilöstä. Tajusitko!!!


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        "Kannattaa olla varuillaan, sillä jos mä saan tietää sun henkilöllisyyden jostain kautta niin mä oikeesti tuun vetää sua henk. kohtaisesti turpaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

        Hih.. Onko noin? :D

        Jätän tämän kommentin sikseen, vaikka monta asiaa tekisi mieli sanoa. Noh. Ainakin suurin osa ihmisistä joskus kasvaa aikuisiksi. Ehkä jopa sinä?

        Mä olen hakannut aikaisemmin yhden ääliön keskustassa kerran ihan vaan sen takii, että se poltti pilvee mun vieressä. Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka. Mulla ei ole mitään menetettävää!!!!!!!!!!!


      • susijengi
        MIkke kirjoitti:

        Että pelottaa. Eikö sinua hävetä? Ihan omalla kuvalla höpöttää käsittämätöntä paskaa. Mikä sinusta on tuollaisen tehnyt? Alkoholiko ja sen ihannointiko... Vähän liikaa punttitreeniä ja hormoneja, ja viinaa...ko?

        En ihan äkkiä muista milloin olen kaltaisesti pösilön tekstejä lukenut. Tai näkeehän niitä välillä, mutta että ihan omalla kuvalla ryhtyy julkiseksi pelleksi, se on kyllä jo jotain vähän erilaista. Toisaalta tuollaisella heppulismille pitää jo vähän kumartaa. Pitäähän sitä pellejä olla. Onhan tämä tällainen sirkus koko maa.

        Ja onko tuo turpaan vetäminen sitä sinun sosiaalisuuttasi jota kovasti mainostat? Samalla sosiaalisuudella hoitelet narkit, tyttöystäväsi ja kännissä kaverisi, jotka joutuvat sinua katselemaan, kun eivät uskalla sanoa suoraan, että olet aika vitun ärsyttävä ihminen ja täysin itseäsi täynnä. Harhaluuloinenkin vielä... Sosiaalinen ja mukava.

        Ja jos turpaanveto kiinnostaa, niin tee ensin sellainen paperi, missä todistat, että kun kuolet, niin kusipää sukulaisesi eivät tule koskaan vaatimaan mitään keneltäkään. En nimittäin mielelläni anna omaisuuttani kaiken maailman idioottien sukulaisilla. Tappelemaan ja varsinkin tappamaan olen aina valmis. Siihen minut on koulutettu ja siinä olen hyvä.

        Joten jos sota kiinnostaa, aletaan järjestellä. Johan sitä on siviilissä tullut oltuakin monta vuotta. Mutta korostan - en tule antamaan kenellekään sinusta rahaa. En ruikuttavalla isällesi, enkä äidillesi. Sikäli kuin he sinua lapsekseen haluavat tunnustaa. Järjestä nämä asiat, niin pannaan homma rullaamaan.

        Ensinnäkin jos kaikki alkaisivat täällä piiloutumaan sänkyjensä alle ja nöyristelisivät näille vähemmistöille niin ei siitä tulisi mitään. Nykyyhteiskunta pakottaa ottamaan lain omaan käteen ja viemään sen loppuun minkä virkavalta jättää kesken. Me aletaan pikkuhiljaa menemään yhä enemmän amerikkaisempaan suuntaan jo siinä, että väkivaltaa on lisääntynyt, rikollisuus on kokoajan järjestäytynempää kuin ennen. Kohta täytyy olla ase mukana tuolla kaupungissa kun kävelee!!!!!!!!!!!


      • susijengi
        susijengi kirjoitti:

        Ensinnäkin jos kaikki alkaisivat täällä piiloutumaan sänkyjensä alle ja nöyristelisivät näille vähemmistöille niin ei siitä tulisi mitään. Nykyyhteiskunta pakottaa ottamaan lain omaan käteen ja viemään sen loppuun minkä virkavalta jättää kesken. Me aletaan pikkuhiljaa menemään yhä enemmän amerikkaisempaan suuntaan jo siinä, että väkivaltaa on lisääntynyt, rikollisuus on kokoajan järjestäytynempää kuin ennen. Kohta täytyy olla ase mukana tuolla kaupungissa kun kävelee!!!!!!!!!!!

        amerikkalaisempaan piti kirjoittaa


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        Sanoit "Täällä missä mä asun eli laajasalossa jotkut kasvatti mettässä kannabista, mutta heidän huonoksi onnekseen joku huomasi ja ilmoitti poliisille. En ymmärrä miksi toisten ihmisten pitää sotkeutua joka asiaan." toisaalla...

        Täällä sanot "Kasvatettiihan täällä hamppuakin meidän metsissä. Satuin löytämään yhden pensaan niistä monista ja revin sen maan tasalle heitin mereen sen silputtuna. Siinä terveiset laajasalon narkkareille, jotka tunnistivat mistä puhun!"

        Eli se olit sitten sinä itse, joka sotkeutui muiden asioihin? Tekeekö alkoholi todellakin noin idiootiksi?

        Olisin käynyt läpi koko metsän, jos olisin viitsinyt, mutta kun tiesin että poliisit kävi syynäämässä niin annoin heidän hoitaa sen homman. Minun ei tarvitse sietää täällä lähimetsissä minkäänlaisia hamppu pensaita. Yksinkertaisesti kenelläkään ei ole asiaa kasvattaa mitään laitonta kaupungin mettissä!!!!!!!!!


      • Mikke
        susijengi kirjoitti:

        Ensinnäkin jos kaikki alkaisivat täällä piiloutumaan sänkyjensä alle ja nöyristelisivät näille vähemmistöille niin ei siitä tulisi mitään. Nykyyhteiskunta pakottaa ottamaan lain omaan käteen ja viemään sen loppuun minkä virkavalta jättää kesken. Me aletaan pikkuhiljaa menemään yhä enemmän amerikkaisempaan suuntaan jo siinä, että väkivaltaa on lisääntynyt, rikollisuus on kokoajan järjestäytynempää kuin ennen. Kohta täytyy olla ase mukana tuolla kaupungissa kun kävelee!!!!!!!!!!!

        "Nykyyhteiskunta pakottaa ottamaan lain omaan käteen ja viemään sen loppuun minkä virkavalta jättää kesken"

        Ja jos vanhemmat eivät ole tajunneet lastaan hukuttaa kun ovat aikanaan tajunneet, minkälainen henkinen ali-ihminen hänestä on kasvanut, jonkun se pitää sitten tehdä myöhemmin.

        Olen ehtoni sotaan sanonut. Sama otatko pesäpallomailasi tai kakkosnelosesi, ei kiinnosta.

        Jos olet muutakin kuin sanoja, ala toimia. Tai lopeta lapsellinen mesoamisesi...


      • Kuakuakomekiki
        susijengi kirjoitti:

        amerikkalaisempaan piti kirjoittaa

        Oikeasti tuossa olisi ollut paljon muutakin korjattavaa. Mutta eihän sitä väkivaltainen ja alkoholia ihannoiva hormonipää itse tajua.


      • Dark.....
        susijengi kirjoitti:

        Mä olen hakannut aikaisemmin yhden ääliön keskustassa kerran ihan vaan sen takii, että se poltti pilvee mun vieressä. Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka. Mulla ei ole mitään menetettävää!!!!!!!!!!!

        "Mulla ei ole mitään menetettävää!!!!!!!!!!! "

        Ei varmasti. Vaikka järki on jo lähtenyt, onneksi vielä huutomerkkejä riittää.


      • Vartija
        susijengi kirjoitti:

        Mä olen sanonut vain mielipiteeni mitä mieltä olen huumeiden käyttäjistä. Huumeiden käyttöä ei voi rinnastaa alkoholin kanssa kaksi aivan eri asiaa. Toisekseen sun on turha kuvitella että mä tapaisin jonkun narkkarin varta vasten. Niitä tulee vastaan muutenkin kaupungilla viikonloppuisin. Pitäisi alkaa opiskelemaan vanginvartijaksi niin pääsis vähän koulimaan näitä lainsuojattomia!!!!

        "Pitäisi alkaa opiskelemaan vanginvartijaksi niin pääsis vähän koulimaan näitä lainsuojattomia!!!!"

        Tuolla asenteella en pääse edes läpi psykologisia testejä. Ja muutenkin - mulkkua pamppua eivät edes työkaverit katso hyvällä. Jos luulet, että vankilassa saat "koulia", niin huomaat äkkiä, että siviilissä alkaa tulla ongelmia enemmän kuin olet oikeasti tyhmyyksissäsi tilannut.

        Vanginvartijan homma on yksi viimeisimpiä, missä kaivataan hormonikasan egoa, jos talossa halutaan säilyttää järjestys.

        Mutta ajattelumalli; sen osaan hyvin kuvitella olevan suoraan sinulta kotoisin.


      • Kanijengi
        susijengi kirjoitti:

        Olisin käynyt läpi koko metsän, jos olisin viitsinyt, mutta kun tiesin että poliisit kävi syynäämässä niin annoin heidän hoitaa sen homman. Minun ei tarvitse sietää täällä lähimetsissä minkäänlaisia hamppu pensaita. Yksinkertaisesti kenelläkään ei ole asiaa kasvattaa mitään laitonta kaupungin mettissä!!!!!!!!!

        Nyt kun olet jo toivottavasti pyyhkinyt vaahdon suupielistäsi, ota huomioon että olet syyllistynyt tässä threadissa moneen laittomaan uhkaukseen.

        Ja kyllä - tällaisista asioista on tehty rikosilmoituksia ja uhkailijoita myös tuomittu. Vastikään tuomittiin korvauksiin jonkin lehden päätoimittajaa uhkaillut mies. Poliisi oli jäljittänyt hemmon IP:n perusteella ja käynyt hakemassa himasta.

        Olet nyt ollut lyömässä kakkosnelosella päähän, ampumassa nimetyllä luodilla ja muutenkin ottamassa oikeutta omiin käsiisi. Tsekkaa rikoslain 25. luku ja huomaa, että laiton uhkaus on samassa luvussa törkeän vapaudenriiston ja ihmisryöstön kanssa.

        Todisteet on ollut tuossa julkisesti kaikkien luettavina ylläolevissa viesteissä ja enää ei tarvita kuin vihjaus virkavallalle, että täällä uhkaillaan ihmisten henkeä.


      • Vegitax

        "Mä tulen kaivertamaan luotiin sun nickis ja se löytää perille vielä jossain vaiheessa!!!!!!!!!!!!!!!"

        Okei.

        Nyt riitti.

        (Oih äiti-sivistys, anna mun kaikki kestää)

        Mahdatkohan sinä saatanan juntti tajuta, kuinka helppo minun on sinut löytää, jos niin haluan?

        Siis ihan aikuisten oikeasti? Koko ikäni porissa asuneena tiedän, että pori on todella pieni paikka.

        Koita nyt vitun palikka tajuta, ettei tämä internet ole mikään virtuaalinen leikkipiha, missä voit tehdä ja sanoa ihan mitä sinua huvittaa ilman mitään seuraamuksia.

        Sieltä päästä tulee vielä yksikin uhkaus ja minä todella TULEN sinne ja laitan sinut syömään tuon saatanan kitinäsi. Tajuatko sinä? Vielä yksikin..

        Olen totaalisesti ja kurkkuani myöten täynnä tuota alkoholisoituneen munapään valitusta ja uhkailua. Ja jos tosiaankin olet noin vitun pelle ja vajaa-älyinen paviaani, ettet itse näe ristiriitaa esittämiesi asioiden välillä niin hakeudu nyt jumalauta hoitoon.


      • Vegitax
        susijengi kirjoitti:

        Olisin käynyt läpi koko metsän, jos olisin viitsinyt, mutta kun tiesin että poliisit kävi syynäämässä niin annoin heidän hoitaa sen homman. Minun ei tarvitse sietää täällä lähimetsissä minkäänlaisia hamppu pensaita. Yksinkertaisesti kenelläkään ei ole asiaa kasvattaa mitään laitonta kaupungin mettissä!!!!!!!!!

        Sanoit EDELLEEN "Täällä missä mä asun eli laajasalossa jotkut kasvatti mettässä kannabista, mutta heidän huonoksi onnekseen joku huomasi ja ilmoitti poliisille. En ymmärrä miksi toisten ihmisten pitää sotkeutua joka asiaan."

        Ja nyt vaahtoat seuraavaa..

        "Minun ei tarvitse sietää täällä lähimetsissä minkäänlaisia hamppu pensaita. blablabla..."

        Teetkö itsestäsi tahallasi idiootin, vai onko sinulla kenties monta persoonaa? Tiivi ja Taavi. Tiivi meuhkaa alkoholistien ja hampuusien oikeuksien puolesta ja Taavi heittelee tappouhkauksia ja sotkee narkit suohon?


      • Vegitax
        Kanijengi kirjoitti:

        Nyt kun olet jo toivottavasti pyyhkinyt vaahdon suupielistäsi, ota huomioon että olet syyllistynyt tässä threadissa moneen laittomaan uhkaukseen.

        Ja kyllä - tällaisista asioista on tehty rikosilmoituksia ja uhkailijoita myös tuomittu. Vastikään tuomittiin korvauksiin jonkin lehden päätoimittajaa uhkaillut mies. Poliisi oli jäljittänyt hemmon IP:n perusteella ja käynyt hakemassa himasta.

        Olet nyt ollut lyömässä kakkosnelosella päähän, ampumassa nimetyllä luodilla ja muutenkin ottamassa oikeutta omiin käsiisi. Tsekkaa rikoslain 25. luku ja huomaa, että laiton uhkaus on samassa luvussa törkeän vapaudenriiston ja ihmisryöstön kanssa.

        Todisteet on ollut tuossa julkisesti kaikkien luettavina ylläolevissa viesteissä ja enää ei tarvita kuin vihjaus virkavallalle, että täällä uhkaillaan ihmisten henkeä.

        "Todisteet on ollut tuossa julkisesti kaikkien luettavina ylläolevissa viesteissä ja enää ei tarvita kuin vihjaus virkavallalle, että täällä uhkaillaan ihmisten henkeä. "

        Melkein voisi kyllä harkita tuota rikosilmoituksen tekemistä. Voisi ehkä jopa opettaa tätä Susijengiä pitämään suutansa soukemmalla vastaisuudessa, ennen kuin joku tosiaan menee sinne opettamaan muutaman elämän tosiasian.


      • Vegitax
        susijengi kirjoitti:

        Mä olen sanonut vain mielipiteeni mitä mieltä olen huumeiden käyttäjistä. Huumeiden käyttöä ei voi rinnastaa alkoholin kanssa kaksi aivan eri asiaa. Toisekseen sun on turha kuvitella että mä tapaisin jonkun narkkarin varta vasten. Niitä tulee vastaan muutenkin kaupungilla viikonloppuisin. Pitäisi alkaa opiskelemaan vanginvartijaksi niin pääsis vähän koulimaan näitä lainsuojattomia!!!!

        "Mä olen sanonut vain mielipiteeni mitä mieltä olen huumeiden käyttäjistä."

        Olet mielestäni tehnyt jo paljonkin muuta, kuin pelkästään ilmoittanut mielipiteesi.

        "Huumeiden käyttöä ei voi rinnastaa alkoholin kanssa kaksi aivan eri asiaa."

        Itseasiassa alkoholi on päihde siinä missä kannabis ja muut päihteet. Ero on siinä, että esim. kannabis on laiton päihde. Näin ollen tieteellisesti katsoen alkoholi on myös huume ja lisäksi vielä liuotinaine. Joten todella, niiden käyttöä voi rinnastaa. Ainoastaan vaikutukset ja haittavaikutukset eroavat, jotka on muuten kannabiksella huomattavasti miedommat ja pienemmät mitä alkoholilla.

        "Toisekseen sun on turha kuvitella että mä tapaisin jonkun narkkarin varta vasten."

        No miten sä kuvittelet "vetäväsi kakkosnelosella päähän", jos et kerran ihan kasvokkain tapaa? Meinasitkos ihan internetin kautta ruveta mukiloimaan?


      • porilainen "narkki"
        susijengi kirjoitti:

        Mä olen sanonut vain mielipiteeni mitä mieltä olen huumeiden käyttäjistä. Huumeiden käyttöä ei voi rinnastaa alkoholin kanssa kaksi aivan eri asiaa. Toisekseen sun on turha kuvitella että mä tapaisin jonkun narkkarin varta vasten. Niitä tulee vastaan muutenkin kaupungilla viikonloppuisin. Pitäisi alkaa opiskelemaan vanginvartijaksi niin pääsis vähän koulimaan näitä lainsuojattomia!!!!

        Olet sanonut mielipiteesi että haluat hakata narkkeja pesismailalla... Kyllä mä sen tiedän.

        Mä vain ajattelin ystävällisenä ihmisenä tarjota sulle mahdollisuuden tuohon...
        Nyt sitten ei seisotakaan sanojensa takana on siinäkin Miäs... Säälittävä sä oot...


      • porilainen "narkki"
        susijengi kirjoitti:

        Mä olen hakannut aikaisemmin yhden ääliön keskustassa kerran ihan vaan sen takii, että se poltti pilvee mun vieressä. Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka. Mulla ei ole mitään menetettävää!!!!!!!!!!!

        Mä voin tulla käryttää kanssa sun viereen.
        Onko väliä mitä lajiketta?

        Jos haluat voin tuoda pari kaveriakin tuuttirinkiin...

        Mikäs kyborgi sä kuvittelet olevasi:
        "Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka."

        Minkä takii sulla on ruuveja päässä?


      • susijengi
        porilainen "narkki" kirjoitti:

        Mä voin tulla käryttää kanssa sun viereen.
        Onko väliä mitä lajiketta?

        Jos haluat voin tuoda pari kaveriakin tuuttirinkiin...

        Mikäs kyborgi sä kuvittelet olevasi:
        "Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka."

        Minkä takii sulla on ruuveja päässä?

        Jo on vittu vai meinaat sä että mä olisin kyborgi. Taitaa sun aivot olla sen verran pilvessä kun en vielä tiedä että olisi saatu aikaseksi täydellinen kyborgi luotua..HAH!!! No ehkä mä olen kyborgi, mutta voit olla varma että kun mun hermot pettää saa mua pidellä neljä turvamiestä sen on nähnyt moni mun entinen ystävä ja nykyiset baarissa esimerkiksi. Mulle ei tulla aukoo päätä ilman mitään seuraamuksia. Et sellasta tuu vaan pössyttää voit joutua kerää leegojas kadulta, jos oikein ärsytät mua!!


      • susijengi
        Kanijengi kirjoitti:

        Nyt kun olet jo toivottavasti pyyhkinyt vaahdon suupielistäsi, ota huomioon että olet syyllistynyt tässä threadissa moneen laittomaan uhkaukseen.

        Ja kyllä - tällaisista asioista on tehty rikosilmoituksia ja uhkailijoita myös tuomittu. Vastikään tuomittiin korvauksiin jonkin lehden päätoimittajaa uhkaillut mies. Poliisi oli jäljittänyt hemmon IP:n perusteella ja käynyt hakemassa himasta.

        Olet nyt ollut lyömässä kakkosnelosella päähän, ampumassa nimetyllä luodilla ja muutenkin ottamassa oikeutta omiin käsiisi. Tsekkaa rikoslain 25. luku ja huomaa, että laiton uhkaus on samassa luvussa törkeän vapaudenriiston ja ihmisryöstön kanssa.

        Todisteet on ollut tuossa julkisesti kaikkien luettavina ylläolevissa viesteissä ja enää ei tarvita kuin vihjaus virkavallalle, että täällä uhkaillaan ihmisten henkeä.

        Mä otan mielelläni vastaan myös uhkauksia, sillä en mä oleta että kukaan kuuntelee huutamatta, jos se loukkaa häntä jotenkin. Suomessa on sananvapaus eli mielipiteet voi julkaista vaikkapa suoraan. Mä en kiertele ja kaartele kaunistele asioita vaan sanon oikeesti mitä mieltä olen. Jos sulla on niin heikot hermot, että kestä tämäntapaista keskustelua tai oikeastaan väittelyä niin painu vittuun siitä ja mee jonnekin pehmo ketjuun keskustelee. Älä sä tuu tänne moralisoimaan mulle mitä mä sanon. Mä sanon just sillä lailla asianim että ei jää epäselväksi kenellekään. :P


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        "Mä tulen kaivertamaan luotiin sun nickis ja se löytää perille vielä jossain vaiheessa!!!!!!!!!!!!!!!"

        Okei.

        Nyt riitti.

        (Oih äiti-sivistys, anna mun kaikki kestää)

        Mahdatkohan sinä saatanan juntti tajuta, kuinka helppo minun on sinut löytää, jos niin haluan?

        Siis ihan aikuisten oikeasti? Koko ikäni porissa asuneena tiedän, että pori on todella pieni paikka.

        Koita nyt vitun palikka tajuta, ettei tämä internet ole mikään virtuaalinen leikkipiha, missä voit tehdä ja sanoa ihan mitä sinua huvittaa ilman mitään seuraamuksia.

        Sieltä päästä tulee vielä yksikin uhkaus ja minä todella TULEN sinne ja laitan sinut syömään tuon saatanan kitinäsi. Tajuatko sinä? Vielä yksikin..

        Olen totaalisesti ja kurkkuani myöten täynnä tuota alkoholisoituneen munapään valitusta ja uhkailua. Ja jos tosiaankin olet noin vitun pelle ja vajaa-älyinen paviaani, ettet itse näe ristiriitaa esittämiesi asioiden välillä niin hakeudu nyt jumalauta hoitoon.

        Räkänokka kuuleppas itse sä tänne tulit räyhään. Mä vastasin kolme kertaa vittumaisemmalla tavalla sulle, että tajuut kenen kanssa oot soittamassa suutas!!!!!!!! Mä en voi sille mitään, että sun hermot pettää kun joku solvaa sua tai on sun kanssas toista mieltä. Kato täällä Suomessa asuu kaikenlaisia ihmisiä ja voit olla varma, että sanaharkkaa tulee. En mä nyt ihan kirjaimellisesti tarkoittanut tota luoti juttua, mutta haluan tehdä selväksi sen että mun kaa jos alkaa sanasotasille jää aina kakkoseksi. Mä pystyn pahoittamaan toisen tunteet ilman, että tunnen siitä mitään omantunnon tuskia. Mä en tunne sellaista sanaa kuin omatunto? Mikä se on valaseppa mulle!


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        "Todisteet on ollut tuossa julkisesti kaikkien luettavina ylläolevissa viesteissä ja enää ei tarvita kuin vihjaus virkavallalle, että täällä uhkaillaan ihmisten henkeä. "

        Melkein voisi kyllä harkita tuota rikosilmoituksen tekemistä. Voisi ehkä jopa opettaa tätä Susijengiä pitämään suutansa soukemmalla vastaisuudessa, ennen kuin joku tosiaan menee sinne opettamaan muutaman elämän tosiasian.

        Vielä kerran painotan, että mä sanon just silleen asiat miten näen parhaaksi ne kirjoittaa. Sinä tässä sotasille mun kaa aloit jos haluut viedä tätä eteenpäin niin mä kyllä jaksan mulla on helvetisti aikaa sun kaa....HAH


      • susijengi
        Vegitax kirjoitti:

        Sanoit EDELLEEN "Täällä missä mä asun eli laajasalossa jotkut kasvatti mettässä kannabista, mutta heidän huonoksi onnekseen joku huomasi ja ilmoitti poliisille. En ymmärrä miksi toisten ihmisten pitää sotkeutua joka asiaan."

        Ja nyt vaahtoat seuraavaa..

        "Minun ei tarvitse sietää täällä lähimetsissä minkäänlaisia hamppu pensaita. blablabla..."

        Teetkö itsestäsi tahallasi idiootin, vai onko sinulla kenties monta persoonaa? Tiivi ja Taavi. Tiivi meuhkaa alkoholistien ja hampuusien oikeuksien puolesta ja Taavi heittelee tappouhkauksia ja sotkee narkit suohon?

        Lopeta se doomilaaksojen katsominen ja älä syö niitä kärpäs sieniä, sillä pää niistä menee sekaisin. En mä väitä että en olisi hullu varmaan olen, mutta sä viet kyllä voiton niistä hulluista mitkä mä tunnen. Mä myönnän sulle mä oon helvetin hullu mulla ei ole mitään menetettävää tässä elämässäni. Olen vittumainen luonteeltani kun sille päälle satun. Oikeastaan minulla on ollut koko tän väittelyn ajan täällä erittäin hauskaa joku sadistinen piirre minussa saa nauttimaan tästä.........


      • Gansalainen
        susijengi kirjoitti:

        Mä olen hakannut aikaisemmin yhden ääliön keskustassa kerran ihan vaan sen takii, että se poltti pilvee mun vieressä. Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka. Mulla ei ole mitään menetettävää!!!!!!!!!!!

        Mietipä jätkä mitä sä oikein höpötät. Sulla on kuvat ja kaikki esillä ja sä puhut ihmisten hakkaamisesta ja tappamisesta ihan huvin vuoksi kun sulla ei ole mitään menetettävää. Jo se on laitonta samassa suomen laissa kuin hamppu ja siihen kohdistuvat asiat (tosin tuomio on suurempi) mistä ilmeisesti olet tietoinen kun vauhkoat. Jos sinulla ei ole mitään menetettävää niin miksi vauhkoat? Pakkohan sinun on pelätä jonkin menettämistä kun sitä niin vankasti puolustat! Ajatteleppa asiaa...

        Tuomitset toisen rikkeen mistä ei ole haittaa kuin ihmiselle itselleen (jos on haittaa ja sekin on yksilöllistä) sekä ajat avoimesti väkivallan asiaa mistä on haittaa myös muille ihmisille. Molemmat rangaistavia (suomen) lain mukaan. Toinen vain ei vaikuta olevan laitonta kaikkien silmissä. Jokainen voi päättää itse kumpi.

        ("Mä olen hakannut aikaisemmin yhden ääliön keskustassa kerran ihan vaan sen takii, että se poltti pilvee mun vieressä. Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka. Mulla ei ole mitään menetettävää!!!!!!!!!!!") oli tuo sinun tunnustuksesi. lukekaa poliisille tämä...

        Ja siitä ryyppäämisestä. Silloin mullakin voisi napsahtaa päässä...

        Ja siitä ääliöstä vieressäsi. Taisit vahingossa katsoa peliin...


      • porilainen "narkki"
        susijengi kirjoitti:

        Jo on vittu vai meinaat sä että mä olisin kyborgi. Taitaa sun aivot olla sen verran pilvessä kun en vielä tiedä että olisi saatu aikaseksi täydellinen kyborgi luotua..HAH!!! No ehkä mä olen kyborgi, mutta voit olla varma että kun mun hermot pettää saa mua pidellä neljä turvamiestä sen on nähnyt moni mun entinen ystävä ja nykyiset baarissa esimerkiksi. Mulle ei tulla aukoo päätä ilman mitään seuraamuksia. Et sellasta tuu vaan pössyttää voit joutua kerää leegojas kadulta, jos oikein ärsytät mua!!

        "Jo on vittu vai meinaat sä että mä olisin kyborgi."

        Taidat olla trolli. :D

        "Jo on vittu vai meinaat sä että mä olisin kyborgi."
        Älä vääristele mun sanoja, pässi...
        Itse sä sanoit:
        "Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka."
        Eli totesit että sulla on päässä ruuveja ja kun joku ottaa ne päästäsi pois niin olet valmis tappamaan... Wikipedian mukaan ihmisellä ei ole ruuveja päässä... Onko wikipedia väärässä ihmisen anatomiasta, kun "the wnb-kone" Porist sanoo niin?

        "Taitaa sun aivot olla sen verran pilvessä kun en vielä tiedä että olisi saatu aikaseksi täydellinen kyborgi luotua..HAH!!!"

        Miten sun tietämättömyyteesi vaikuttaa se, että mun aivoissani välittäjäaine anandamidi on korvattu? Sitä paitsi kybernetiikassa on tehty aikamoisia läpimurtoja viime vuosina... Niistä ei tietenkään kerrota niissä sun Menaiset/seiska yms. "laatu"lehdissä...


        "No ehkä mä olen kyborgi, mutta voit olla varma että kun mun hermot pettää saa mua pidellä neljä turvamiestä sen on nähnyt moni mun entinen ystävä ja nykyiset baarissa esimerkiksi."

        Ai nyt sä ootkin kyborgi... Juuri äsken sanoit:
        "en vielä tiedä että olisi saatu aikaseksi täydellinen kyborgi luotua..HAH!!!"
        Et taida olla ihan aina tässä maailmassa... Luulen tuon sun susijengi nickisi tarkoittavan sun monia persoonoita... Kannattaa ottaa yhteys lääkäriin vielä kun pystyt...
        WAU!!! Sä taidat olla mielestäsi aika kova tsälli... Mulle sun on turha tuollaisilla kehua... En ole enää teini-iässä.


        "Mulle ei tulla aukoo päätä ilman mitään seuraamuksia."

        Toinen uhkaus mulle, loistavaa... Missä nähdään?


        "Et sellasta tuu vaan pössyttää voit joutua kerää leegojas kadulta, jos oikein ärsytät mua!!"

        En kai mä ole jo sua ärsyttänyt... Missä nähdään?
        Voidaan me trippaillakin yhdessä(mulla ois vielä 8g P. cubensista), mut mä tarjoon sienet, joten sä tuot trippilelut... Leegot ois kyl ihan kivoi...

        Ps. Tuutko polttaa mun kanssa jointtii johonkin päin? Mä tarjoon...


      • Vegitax
        susijengi kirjoitti:

        Lopeta se doomilaaksojen katsominen ja älä syö niitä kärpäs sieniä, sillä pää niistä menee sekaisin. En mä väitä että en olisi hullu varmaan olen, mutta sä viet kyllä voiton niistä hulluista mitkä mä tunnen. Mä myönnän sulle mä oon helvetin hullu mulla ei ole mitään menetettävää tässä elämässäni. Olen vittumainen luonteeltani kun sille päälle satun. Oikeastaan minulla on ollut koko tän väittelyn ajan täällä erittäin hauskaa joku sadistinen piirre minussa saa nauttimaan tästä.........

        "Oikeastaan minulla on ollut koko tän väittelyn ajan täällä erittäin hauskaa joku sadistinen piirre minussa saa nauttimaan tästä........."

        Toivon vain ihan sinun vuoksesti, ettet tarvitse jatkossa sadomasokistisia piirteitä nauttiaksesi tästä, tai pikemminkin jälkipyykistä.. Joku voi ihan oikeasti ottaa asiakseen opettaa sulle muutama fakta. Itse en väkivaltaa kannata paitsi ääritilanteissa.


      • Vegitax
        porilainen "narkki" kirjoitti:

        "Jo on vittu vai meinaat sä että mä olisin kyborgi."

        Taidat olla trolli. :D

        "Jo on vittu vai meinaat sä että mä olisin kyborgi."
        Älä vääristele mun sanoja, pässi...
        Itse sä sanoit:
        "Että usko pois multa kun napsastaa ruuvit päästä niin silloin mä olen valmis tappamaan vaikka."
        Eli totesit että sulla on päässä ruuveja ja kun joku ottaa ne päästäsi pois niin olet valmis tappamaan... Wikipedian mukaan ihmisellä ei ole ruuveja päässä... Onko wikipedia väärässä ihmisen anatomiasta, kun "the wnb-kone" Porist sanoo niin?

        "Taitaa sun aivot olla sen verran pilvessä kun en vielä tiedä että olisi saatu aikaseksi täydellinen kyborgi luotua..HAH!!!"

        Miten sun tietämättömyyteesi vaikuttaa se, että mun aivoissani välittäjäaine anandamidi on korvattu? Sitä paitsi kybernetiikassa on tehty aikamoisia läpimurtoja viime vuosina... Niistä ei tietenkään kerrota niissä sun Menaiset/seiska yms. "laatu"lehdissä...


        "No ehkä mä olen kyborgi, mutta voit olla varma että kun mun hermot pettää saa mua pidellä neljä turvamiestä sen on nähnyt moni mun entinen ystävä ja nykyiset baarissa esimerkiksi."

        Ai nyt sä ootkin kyborgi... Juuri äsken sanoit:
        "en vielä tiedä että olisi saatu aikaseksi täydellinen kyborgi luotua..HAH!!!"
        Et taida olla ihan aina tässä maailmassa... Luulen tuon sun susijengi nickisi tarkoittavan sun monia persoonoita... Kannattaa ottaa yhteys lääkäriin vielä kun pystyt...
        WAU!!! Sä taidat olla mielestäsi aika kova tsälli... Mulle sun on turha tuollaisilla kehua... En ole enää teini-iässä.


        "Mulle ei tulla aukoo päätä ilman mitään seuraamuksia."

        Toinen uhkaus mulle, loistavaa... Missä nähdään?


        "Et sellasta tuu vaan pössyttää voit joutua kerää leegojas kadulta, jos oikein ärsytät mua!!"

        En kai mä ole jo sua ärsyttänyt... Missä nähdään?
        Voidaan me trippaillakin yhdessä(mulla ois vielä 8g P. cubensista), mut mä tarjoon sienet, joten sä tuot trippilelut... Leegot ois kyl ihan kivoi...

        Ps. Tuutko polttaa mun kanssa jointtii johonkin päin? Mä tarjoon...

        "Voidaan me trippaillakin yhdessä(mulla ois vielä 8g P. cubensista), mut mä tarjoon sienet, joten sä tuot trippilelut... Leegot ois kyl ihan kivoi... "

        Hajosin tohon kommenttiin. :D


      • porilainen "narkki"
        Vegitax kirjoitti:

        "Voidaan me trippaillakin yhdessä(mulla ois vielä 8g P. cubensista), mut mä tarjoon sienet, joten sä tuot trippilelut... Leegot ois kyl ihan kivoi... "

        Hajosin tohon kommenttiin. :D

        Mukavaa...

        Aika sälli, jos vedät 2g cubensista(kuivattua) ja et alkaisi leikkiä legoilla, jos ne on sun edessä.

        Missä nähdään? Oon kolmessa vartissa ovesi takana, jos olet Porissa... Mul on tässä nyt käymäs pari kaverii että tullaan kolmestaan hakee sut.

        Vähän kyllä pelottaa, kun jätkä on 23 ja käyttää "LOL"-sanaa... Asutko vielä äipän luona?


      • porilainen "narkki"
        porilainen "narkki" kirjoitti:

        Mukavaa...

        Aika sälli, jos vedät 2g cubensista(kuivattua) ja et alkaisi leikkiä legoilla, jos ne on sun edessä.

        Missä nähdään? Oon kolmessa vartissa ovesi takana, jos olet Porissa... Mul on tässä nyt käymäs pari kaverii että tullaan kolmestaan hakee sut.

        Vähän kyllä pelottaa, kun jätkä on 23 ja käyttää "LOL"-sanaa... Asutko vielä äipän luona?

        Katsoin et toi susimies oli kirjoittanut. :D

        Näitähän sattuu... :D

        Mutta kyllä mä sullekin voin tripit/paukut tarjota, jos joskus nähdään...


      • porilainen "narkki"
        susijengi kirjoitti:

        Räkänokka kuuleppas itse sä tänne tulit räyhään. Mä vastasin kolme kertaa vittumaisemmalla tavalla sulle, että tajuut kenen kanssa oot soittamassa suutas!!!!!!!! Mä en voi sille mitään, että sun hermot pettää kun joku solvaa sua tai on sun kanssas toista mieltä. Kato täällä Suomessa asuu kaikenlaisia ihmisiä ja voit olla varma, että sanaharkkaa tulee. En mä nyt ihan kirjaimellisesti tarkoittanut tota luoti juttua, mutta haluan tehdä selväksi sen että mun kaa jos alkaa sanasotasille jää aina kakkoseksi. Mä pystyn pahoittamaan toisen tunteet ilman, että tunnen siitä mitään omantunnon tuskia. Mä en tunne sellaista sanaa kuin omatunto? Mikä se on valaseppa mulle!

        Haluaisitko kasvaa aikuiseksi? Voin tarjota sulle sienet ja "aivopesun"...

        Pahoita mun tunteet...Miten meinaat tehdä sen?
        Mä omaan sitten omatunnon... Oonko sua huonompi nyt?

        "En mä nyt ihan kirjaimellisesti tarkoittanut tota luoti juttua, mutta haluan tehdä selväksi sen että mun kaa jos alkaa sanasotasille jää aina kakkoseksi."

        Juu se ollaan huomattu. :D :D :D

        Ootko mielestäsi vahva henkisesti? Kokeillaanko?


        Ps. Mitä ne ruuvit tekevät sun päässäs?


      • Vegitax
        porilainen "narkki" kirjoitti:

        Mukavaa...

        Aika sälli, jos vedät 2g cubensista(kuivattua) ja et alkaisi leikkiä legoilla, jos ne on sun edessä.

        Missä nähdään? Oon kolmessa vartissa ovesi takana, jos olet Porissa... Mul on tässä nyt käymäs pari kaverii että tullaan kolmestaan hakee sut.

        Vähän kyllä pelottaa, kun jätkä on 23 ja käyttää "LOL"-sanaa... Asutko vielä äipän luona?

        Eläs ala riehumaan... Tuo lego-kommentti oli vaan hauska imo :)

        Eli ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi, jos niin luulit.

        "Aika sälli, jos vedät 2g cubensista(kuivattua) ja et alkaisi leikkiä legoilla, jos ne on sun edessä. "

        Todennäköisesti. En ole cubensista koskaan kokeillut, joten en tuosta tiedä ;)


      • Vegitax
        porilainen "narkki" kirjoitti:

        Katsoin et toi susimies oli kirjoittanut. :D

        Näitähän sattuu... :D

        Mutta kyllä mä sullekin voin tripit/paukut tarjota, jos joskus nähdään...

        "Katsoin et toi susimies oli kirjoittanut. :D

        Näitähän sattuu... :D "

        Juu. Ei mitn :)

        "Mutta kyllä mä sullekin voin tripit/paukut tarjota, jos joskus nähdään... "

        Tuohon tarjoukseen vois melkein tarttuakin :D


      • hyvä mies
        susijengi kirjoitti:

        Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kannattaa polttaa vähä kukkaa nii voit sinäkii vähä rauhottua.


      • Anonyymi
        susijengi kirjoitti:

        Ensinnäkin sitä vittua, että teidänlaiset narkkarit ei täällä suomessa hillu. Voin kertoa että edellisessä asukaskokouksessa aiottiin ryhtyä ottamaan katupartiointi käyttöön. Eli meitä vapaaehtoisia löytyy, jotka haluaa vähän huitoa pesis mailalla teidänlaisia narkkareita. Oletan että olet yksi niistä homo narkkareista sieltä laajasalosta. Toisekseen mä oon edelleen sitä mieltä mitä kirjoitin oikeuksista eli älä sä vittu ala mun kaa soittaa suuta. Tuu vittu sanoo sun mielipitees tänne laajikseen niin mä voin pamauttaa sun pilviseen päähän vähän kakkosnelosta. Alkaa narkkareilla olla kohta ahdasta ainakin meidän nurkilla kun päästään näkeen niitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ihan oikein ja vähintään kakkosnelosta💫💫⚡🤕


      • Anonyymi
        MIkke kirjoitti:

        Että pelottaa. Eikö sinua hävetä? Ihan omalla kuvalla höpöttää käsittämätöntä paskaa. Mikä sinusta on tuollaisen tehnyt? Alkoholiko ja sen ihannointiko... Vähän liikaa punttitreeniä ja hormoneja, ja viinaa...ko?

        En ihan äkkiä muista milloin olen kaltaisesti pösilön tekstejä lukenut. Tai näkeehän niitä välillä, mutta että ihan omalla kuvalla ryhtyy julkiseksi pelleksi, se on kyllä jo jotain vähän erilaista. Toisaalta tuollaisella heppulismille pitää jo vähän kumartaa. Pitäähän sitä pellejä olla. Onhan tämä tällainen sirkus koko maa.

        Ja onko tuo turpaan vetäminen sitä sinun sosiaalisuuttasi jota kovasti mainostat? Samalla sosiaalisuudella hoitelet narkit, tyttöystäväsi ja kännissä kaverisi, jotka joutuvat sinua katselemaan, kun eivät uskalla sanoa suoraan, että olet aika vitun ärsyttävä ihminen ja täysin itseäsi täynnä. Harhaluuloinenkin vielä... Sosiaalinen ja mukava.

        Ja jos turpaanveto kiinnostaa, niin tee ensin sellainen paperi, missä todistat, että kun kuolet, niin kusipää sukulaisesi eivät tule koskaan vaatimaan mitään keneltäkään. En nimittäin mielelläni anna omaisuuttani kaiken maailman idioottien sukulaisilla. Tappelemaan ja varsinkin tappamaan olen aina valmis. Siihen minut on koulutettu ja siinä olen hyvä.

        Joten jos sota kiinnostaa, aletaan järjestellä. Johan sitä on siviilissä tullut oltuakin monta vuotta. Mutta korostan - en tule antamaan kenellekään sinusta rahaa. En ruikuttavalla isällesi, enkä äidillesi. Sikäli kuin he sinua lapsekseen haluavat tunnustaa. Järjestä nämä asiat, niin pannaan homma rullaamaan.

        Oletpa kova jätkä..Selvä käyttäjä☃️


    • susijengi

      Juu olihan tämä virkistävää kiistellä vieraiden ihmisten kanssa, mutta rajansa kaikella ei tälläistä voi loputtomasti jatkaa. Jos joku nyt oikeesti pahotti mielensä mun jutuista niin pyydän anteeksi!

      Hulluhan mä olen mutta kuten aikaisemmin sanoin niin ei ole mitään menetettävää. o/

      • Gansalainen

        Kukaan ei ole sun kanssa samaa mieltä. Et edes sinä itse! Siinä on sentään eroja että vain muut näyttävät sen huomaavan. Taidat olla ikuinen kakkonen ja siksi kiukkuinen. Tsemppiä elämään ja valitsemallesi uralle (joka ei luultavasti pitkälle pötki).


      • Vegitax
        Gansalainen kirjoitti:

        Kukaan ei ole sun kanssa samaa mieltä. Et edes sinä itse! Siinä on sentään eroja että vain muut näyttävät sen huomaavan. Taidat olla ikuinen kakkonen ja siksi kiukkuinen. Tsemppiä elämään ja valitsemallesi uralle (joka ei luultavasti pitkälle pötki).

        "Kukaan ei ole sun kanssa samaa mieltä. Et edes sinä itse!"

        Siis kyllä Susijengi on itsensä kanssa samaa mieltä. Se on vaan se TOINEN (tai kolmas, sekosin laskuissa) Susijengi, ketä on eri mieltä.. :)


      • Gansalainen
        Vegitax kirjoitti:

        "Kukaan ei ole sun kanssa samaa mieltä. Et edes sinä itse!"

        Siis kyllä Susijengi on itsensä kanssa samaa mieltä. Se on vaan se TOINEN (tai kolmas, sekosin laskuissa) Susijengi, ketä on eri mieltä.. :)

        Niinhän se on. Se oli pointtini että kukaan ei voi olla samaa mieltä eikä eri mieltä kun susijengi ei tiedä oikeastaan itsekään mitä mieltä se on mistään =)

        Paitsi että jonkun voisi hakata tai tappaa... jos...


      • Susijengi on itse sekakäyttäjä
        Gansalainen kirjoitti:

        Niinhän se on. Se oli pointtini että kukaan ei voi olla samaa mieltä eikä eri mieltä kun susijengi ei tiedä oikeastaan itsekään mitä mieltä se on mistään =)

        Paitsi että jonkun voisi hakata tai tappaa... jos...

        tää pullea susijengi-poju kertoo itse krapulapalstalla vetävänsä nappeja krapulaansa. Sehän tekee hänestä itsestään myös narkin, ja sekäkäyttäjän vielä.
        Sen kannattais todellakin katsoo sinne peiliin, koska itse ei ole yhtään "parempi" kuin pilvenpolttajat...
        On huomattavasti vaarallisempaa vetää jotain rauhoittavia ja alkoholia, vaikkakin krapulaan, kuin lussuttaa pilveä.
        Voi tätä ressua, täällä palstalla se on niin äijää, mut oikeesti se on vaan joku keskenkasvuinen poju, jolla on joku napoleon-kompleksi.


      • susijengifani
        Susijengi on itse sekakäyttäjä kirjoitti:

        tää pullea susijengi-poju kertoo itse krapulapalstalla vetävänsä nappeja krapulaansa. Sehän tekee hänestä itsestään myös narkin, ja sekäkäyttäjän vielä.
        Sen kannattais todellakin katsoo sinne peiliin, koska itse ei ole yhtään "parempi" kuin pilvenpolttajat...
        On huomattavasti vaarallisempaa vetää jotain rauhoittavia ja alkoholia, vaikkakin krapulaan, kuin lussuttaa pilveä.
        Voi tätä ressua, täällä palstalla se on niin äijää, mut oikeesti se on vaan joku keskenkasvuinen poju, jolla on joku napoleon-kompleksi.

        kyl tosiaan taitaa olla susijengi paha sekakäyttäjä... http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000328&posting=22000000020599299
        kandeis miettiä mitä kirjottelee.. ja sit on varaa muita haukkua???


    • Anonyymi

      Asun tuetussa asumis muodossa viime aikoina taloyhtiössä ollut todella Levotonta naapurit häiriköi öisin ja heittelee roskia parveekkeelta heittäää stearinia autojen päälle ikkunasta ei voi pitää enään edes ikkunaan auki kun kamala kannabiksen käry tulee asuntoon pelottaa ja ahdistaa yö unet mennyt
      Mitä asialle pitäisi tehdä muutkin naapurit valittaneet asiasta

    • Anonyymi

      Seinänaapurissa kasvatetaan ja myydään huumeita, laaja ostajakunta. Ovet käy yötä päivää ja muutakin häirintää. Haameiden krääsä ja haju tulee asuntoomme...maamea haju ja yskittää. Kaikki vaatteet ja textiilit haisee. Vittu,minkös teet. Saavat vain sakkoa. Pakko muuttaa pois.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2105
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1524
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe