Kumpi Krav maga?

Laji kiinnostaa

Minua ei kiinnosta politikointi vaan laji itsessään.

Olen lukenut krav magasta paljon ja haluan tutustua ja aloittaa lajin.

Suomessa toimii kaksi järjestöä, onko näiden välillä teknisiä eroja, eli tehdäänkö asioita eri lailla?

Katselin Helsingistä Combat A:n ilmoituksia ja siellä näyttäis olevan aika kivasti treenivuoroja ja oma sali, toinen vaihtoehto olis Prime Fighter Hertsikassa, siellä on myöskin laji nimeltä Defendo, mutta siinä ei taida treeniaikoja olla paljoakaan.

Onko kyseisistä seuroista kokemuksia teillä?

5

1460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päänmaja

...että BILL WOLFE OHJAA DEFENDO-LEIRIN MIKKELISSÄ 4.11.2006!!!

• ihmettelijä.

Siis mikä juttu tää on? en ole mistään kuullutkaan et ihan bili tulee vetää..

• on että
        ihmettelijä. kirjoitti:

Siis mikä juttu tää on? en ole mistään kuullutkaan et ihan bili tulee vetää..

Wolfe on Kanadalainen homohihuli joka tykkää eläimistä.

• Nonfightergenereationrules
        on että kirjoitti:

Wolfe on Kanadalainen homohihuli joka tykkää eläimistä.

Nythän sulla olisi hieno tilaisuus mennä ihan itse kysymään ko. asia itse Bililtä

• minä vaan

Aika masentavaa luettavaa tämä palsta. Välillä tuntuu että keskitytään niin paljon skeidan heittoon että varmaan jää jo reenejä väliin sen takia;)

Uskoisin että molemmissa liitoissa voi reenailla ihan asiallisesti ja jopa oppia jotakin siinä sivussa. Se on tietty itsestä aika paljon kiinni mutta hien saa varmasti pintaan molempien liittojen alla. Itse olen treenaillut useissa IKMF alaisissa seuroissa vuodesta -99 alkaen ja siltä puolelta voin ainakin sanoa että olen ollut tyytyväinen saamaani antiin. Kaveri taas treenailee tuolla pohjolan miesten puolella ja eipä hänkään ole valittanut. Paras peruste valinnalle taitaa olla istuvat treeniajat ja kohtuullinen matka treeneihin. Eikun onnea vaan valitsemallasi tiellä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16