nina autio

varttunut idoli

Mitä Nina Autio tekee nykyään??!!

32

40726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän on

      naimisissa ja toimisi nykyään lentoemäntänä. (jollen sekoita toiseen missiin).

      • tiuttaut

        ...porvoolainen Nina-jotain-x. (vaalea)

        Nina Autio (Janina F:n tyyppinen) taas on Tampereelta kotoisin.
        Muistelen hänen lukeneen jotain teknistä alaa kun viimeksi oli lehdessä muutama vuosi sitten.
        Tämä Nina oli myös Suomen Neito - ja oliko hän Tanja Saarelan (Vienosen) perintöprinsessa aikoinaan?


      • piipertäjä
        tiuttaut kirjoitti:

        ...porvoolainen Nina-jotain-x. (vaalea)

        Nina Autio (Janina F:n tyyppinen) taas on Tampereelta kotoisin.
        Muistelen hänen lukeneen jotain teknistä alaa kun viimeksi oli lehdessä muutama vuosi sitten.
        Tämä Nina oli myös Suomen Neito - ja oliko hän Tanja Saarelan (Vienosen) perintöprinsessa aikoinaan?

        kultasepän rouvana Tampereella, niinkuin myös Tanja Taipale


      • Mahalasku?
        piipertäjä kirjoitti:

        kultasepän rouvana Tampereella, niinkuin myös Tanja Taipale

        Ninahan opiskeli diplomi-insinööriksi, Tanja ei opiskellut, vaikka osaa kai jotenkin lukea


      • Ninaautio
        piipertäjä kirjoitti:

        kultasepän rouvana Tampereella, niinkuin myös Tanja Taipale

        eikös se eronnut jo vuosia sitten. Ja on töissä opiskelemallaan alalla. Joku viherinssi.


      • ...........
        Ninaautio kirjoitti:

        eikös se eronnut jo vuosia sitten. Ja on töissä opiskelemallaan alalla. Joku viherinssi.

        diplomi-inssinä toimii, eronnu miehestää ja uus duuni huhujen mukaan Riihimäel


      • ninaaaaaaa
        ........... kirjoitti:

        diplomi-inssinä toimii, eronnu miehestää ja uus duuni huhujen mukaan Riihimäel

        Minkä näköinen nykyään, onko lapsia???


      • Mopotmies
        piipertäjä kirjoitti:

        kultasepän rouvana Tampereella, niinkuin myös Tanja Taipale

        >kultasepän rouvana Tampereella, niinkuin myös Tanja Taipale

        Tätä kultaseppää käy kateeksi, liekö mormoni??


      • Uhkeat muodot
        Mopotmies kirjoitti:

        >kultasepän rouvana Tampereella, niinkuin myös Tanja Taipale

        Tätä kultaseppää käy kateeksi, liekö mormoni??

        Eikö Nina Autio eronnut jo vuosia sitten?
        Hän sai lapsen 24-vuotiaana sellaiselle alkoholistin näköiselle miehelle, jonka kanssa oli myös Tuttu Juttu-showssa vieraana joskus aikoinaan.
        Onko kenellekään tietoa, kenen kanssa Nina seurustelee nykyään?
        Hän katosi julkisuudesta tyystin, vaikka olisi ulkonäöllään voinut tienata huomattavasti enemmän kuin diplomi-insinöörinä!

        Nina Autio oli yksi seksikkäimpiä missejä Suomesta. Sääli, ettei osannut käyttää ulkonäköään tarpeeksi hyväkseen, siltä ainakin vaikuttaa! Nyt jo varmaan rupsahtanut!


      • petetty ja surullinen josku...
        Uhkeat muodot kirjoitti:

        Eikö Nina Autio eronnut jo vuosia sitten?
        Hän sai lapsen 24-vuotiaana sellaiselle alkoholistin näköiselle miehelle, jonka kanssa oli myös Tuttu Juttu-showssa vieraana joskus aikoinaan.
        Onko kenellekään tietoa, kenen kanssa Nina seurustelee nykyään?
        Hän katosi julkisuudesta tyystin, vaikka olisi ulkonäöllään voinut tienata huomattavasti enemmän kuin diplomi-insinöörinä!

        Nina Autio oli yksi seksikkäimpiä missejä Suomesta. Sääli, ettei osannut käyttää ulkonäköään tarpeeksi hyväkseen, siltä ainakin vaikuttaa! Nyt jo varmaan rupsahtanut!

        Sen naisesta tiedän, että ex- mieheni petti minua hänen kanssaan muutama vuosi sitten. Autiolle en kaunaa kanna koska eihän hän tiennyt, että mieheni oli vielä tällöin naimisissa....toivottavasti nyt on löytänyt jonkun vapaan miehen


      • -_-'
        petetty ja surullinen josku... kirjoitti:

        Sen naisesta tiedän, että ex- mieheni petti minua hänen kanssaan muutama vuosi sitten. Autiolle en kaunaa kanna koska eihän hän tiennyt, että mieheni oli vielä tällöin naimisissa....toivottavasti nyt on löytänyt jonkun vapaan miehen

        ?? puhutte mun äitistä?? kiva kun saa selville nää jutut täältä netistä. ETTE TIÄ MISTÄÄN MITÄÄN ÄÄLIÖT


      • jaffaa
        petetty ja surullinen josku... kirjoitti:

        Sen naisesta tiedän, että ex- mieheni petti minua hänen kanssaan muutama vuosi sitten. Autiolle en kaunaa kanna koska eihän hän tiennyt, että mieheni oli vielä tällöin naimisissa....toivottavasti nyt on löytänyt jonkun vapaan miehen

        Sivusta seuranneena pystyn naisesta kertomaan paljonkin. Viihtyy tampereen baareissa vloppuisin ja lähes aina joku uusi mies kiehnäämässä. Vaikka tiedän naisen seurustelleen niin samaan aikaan pyörittelee muitakin miehiä,mielestäni oksettavaa touhua. Lienee jo kuitenkin yli 40ikävuoden,eli ei enää mikään teinityttö. Joten tuo pettäminen on varmasti tuttua puuhaa Ninalle. Satuin näkemään pari-kolme vuotta sitten yhden välikohtauksen tamperelaisen ravintolan edessä, missä ilm.poikaystävä huusi ja raivosi ninalle kun tämä vietti iltaa jonkun toisen miehen kanssa,kävi sääliksi tuota tyyppiä kun Nina vaan kylmästi häipyi naureskellen paikalta. Tiedän lukuisia muitakin tarinoita,meillä kun on yhteisiä tuttuja.. En pidä naista kovin luotettavana,mutta kaunis on kyllä. =)


      • Jj
        -_-' kirjoitti:

        ?? puhutte mun äitistä?? kiva kun saa selville nää jutut täältä netistä. ETTE TIÄ MISTÄÄN MITÄÄN ÄÄLIÖT

        J liekeissä


    • Nogra

      Ninahan asuu nykyään tampereella ja kaunis on edelleen :D Jeps, onhan hänellä tytär, Julia (syntynyt -94). Koulutuksensa mukaisia hommia tekee ja mun tietääkseni hyvin tienaa^^
      Mitähän muuta? En ole pitkään aikaan jutellut Ninan kanssa, 90-luvulla oltiin naapureita :D

      • pexi82

        Nina on nykyään tamperelaisen baarimikon, vili taskisen kanssa. ja kyllä, näyttää helevetin hyvältä edelleen!! kyllä käy viliä
        kateeksi...


      • että Autio on vielä olemassa
        pexi82 kirjoitti:

        Nina on nykyään tamperelaisen baarimikon, vili taskisen kanssa. ja kyllä, näyttää helevetin hyvältä edelleen!! kyllä käy viliä
        kateeksi...

        vai Riihimäellä vaikuttaa nykyään... Kaikkea hyvää sinne.
        Autio on ihan ylivoimaisesti parhaannäkönen missi Suomessa ikinä koskaan.
        Oli muotoja, unelmakasvot, pirteä säteilevä hymy - ja asennetta jutuissa.
        Ehkä vaikee luonne, kuka tietää, mutta ihan killerimakee.


      • retgas

        autio asuu edelleen tampereella ja käy eteläsuomessa töissä firmaa en viitsi mainita mutta työkaveri kuitenkin :)


      • bbs rap
        että Autio on vielä olemassa kirjoitti:

        vai Riihimäellä vaikuttaa nykyään... Kaikkea hyvää sinne.
        Autio on ihan ylivoimaisesti parhaannäkönen missi Suomessa ikinä koskaan.
        Oli muotoja, unelmakasvot, pirteä säteilevä hymy - ja asennetta jutuissa.
        Ehkä vaikee luonne, kuka tietää, mutta ihan killerimakee.

        tunnen hyvinkin, eli läpikotaisin.....=) =) herkku, mut vanha


      • VnaDerMann
        bbs rap kirjoitti:

        tunnen hyvinkin, eli läpikotaisin.....=) =) herkku, mut vanha

        Mitään tunne läpikotaisin ja ei se mitenkään vanha ole nainen parhaassa iässä ja hyvin säilynyt... Pysyttelel sinä vaan teinitytöissä... =P


      • VanDerMann

        Reilua antaa yhteystietoja... Grow up..!


    • VanDerMann

      Niin ja on oikeasti PARAS Miss Suomi-ehdokkaista ja hänen olisi pitänyt voittaa tämä titteli. Siltikin 1. perintöprinsessa, Suomen Neito ja Miss Scandinavia-tittelit ovat loistavia suorituksia. Ah, mikä päiväunelma aikoinaan... ja vieläkin..! ;)

      • Hyvää jatkoa!

        Kaunis, seksikäs ja fiksu nainen, joka ei jämähtänyt roikkumaan julkkiskuvioihin.


      • Kesä ja yö
        Hyvää jatkoa! kirjoitti:

        Kaunis, seksikäs ja fiksu nainen, joka ei jämähtänyt roikkumaan julkkiskuvioihin.

        oli kaikkien aikojen kaunein missi Sirpa Viljamaan ohella.


    • jonttu-87

      Kaunis on edelleen. Tampereella asuu ja käy samassa paikassa salilla missä minäkin.vilkuilen aina salaa kun se pyllistelee ja huohottaa treenatessaan,ei voi olla katsomatta!! upea vartalo on naisella edelleen vaikka ikää jo jonkinverran,kyllä monet parikymppiset saa olla kateellisia ninan pyöreästä ja kiinteän näköisestä pepusta..=) ja muutenkin koko vartalo on treenattu ja muodokas. aah... sitä kun pääsis koittaan! (yksi kaveri on päässytkin, montakin kertaa..prkl ehkä minäkin joskus) terkkuja ninalle jos luet tämän!! nähdään salilla... =)

      • persusta

        Olekko varma että kaveris ei valhettele sulle?


      • Merkkaaja

        ...missä salilla Nina käy,jos voisit vähän valoittaa asiaa...Mukava varmaan katsoa Nina treeniä kun naisella tiukat salihousut ja vielä Stringit varmaan jalassa,vai kuinka?Peppu on kyllä pyöreä ja kiinteä mitä olen kyseistä naista Tampereella nähnyt..


      • jonttu-87
        persusta kirjoitti:

        Olekko varma että kaveris ei valhettele sulle?

        olen varma. kyseinen kaverinin seurusteli Ninan kanssa useamman vuoden tässä muutama vuosi takaperin.


    • jk

      en osaa sanoa

    • ihailija38

      Tietääkö kukaan missä tämä kaunis nainen työskentelee tällähetkellä ja seurusteleeko vai sinkku?

      • jk

        en tiedä


    • selkis

      EHEH ei jumalauta mitä juttuja!
      Kuka uskoo? joo ja Elvis oli mun setä eiks niin??

      • kekämuka

        Ketän setä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe