Olen treeannut Hmd:tä nyt kol´me vuotta ja saanut pelleilystä tarpeekseni, olen vaihtamassa krav magaan, sen treenejä olen seurannut ja tuntuu että siellä tehdään asioita paljon järkevämmin.
Saa nähdä kuinka lajinvaihto sujuu, kun olen tottunut potkimaan aina korkealle ja magassa tehdään päinvastoin.
Hmd:stä magaan
4
1276
Vastaukset
- kumma heppu
Meinaatko että jotakuta kiinnostaa?
- miäs
No sua ainakin kun luit ja vastasit..
Mut alkuperäinen kirjoittaja teki oikean ratkaisun. Todetaan lyhyesti että saman ratkaisun tein (vaihdoin lajia) ja en ole katunut.. - v<v<
miäs kirjoitti:
No sua ainakin kun luit ja vastasit..
Mut alkuperäinen kirjoittaja teki oikean ratkaisun. Todetaan lyhyesti että saman ratkaisun tein (vaihdoin lajia) ja en ole katunut..Ei, vaan vaihtaja teki oikean valinnan mikäli hän on siihen jälkeenpäin tyytyväinen... ei siksi että sinä satuit olemaan
- kirjoittamastasi viestistä.
En usko kenenkään olevan niin vajaa että treenaa jotain lajia kolme vuotta selvittääkseen onko laji realistinen kadun uhkakuviin. Itse havaitsin heti näytökseen kävellessäni että kyseessä ei ole ensisijaisesti realistiseen itsepuolustukseen tarkoitettu laji. Silti treenasin lajia vuoden ja kivaa oli niin kauan kun sitä lystiä kesti.
Tämän täytyy olla Krav Magan markkinointiin tarkoitettu viestiketju. Oletan että kyseessä on taas sama heppu kuin muillakin palstoilla, huomautankin nyt sinulle että otan kohta ylläpitäjiin yhteyttä. Minusta pitäisi selvittää onko kyseessä jo palstan sääntöjen vastainen mainostaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111258
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740