Olen treeannut Hmd:tä nyt kol´me vuotta ja saanut pelleilystä tarpeekseni, olen vaihtamassa krav magaan, sen treenejä olen seurannut ja tuntuu että siellä tehdään asioita paljon järkevämmin.
Saa nähdä kuinka lajinvaihto sujuu, kun olen tottunut potkimaan aina korkealle ja magassa tehdään päinvastoin.
Hmd:stä magaan
4
1223
Vastaukset
- kumma heppu
Meinaatko että jotakuta kiinnostaa?
- miäs
No sua ainakin kun luit ja vastasit..
Mut alkuperäinen kirjoittaja teki oikean ratkaisun. Todetaan lyhyesti että saman ratkaisun tein (vaihdoin lajia) ja en ole katunut.. - v<v<
miäs kirjoitti:
No sua ainakin kun luit ja vastasit..
Mut alkuperäinen kirjoittaja teki oikean ratkaisun. Todetaan lyhyesti että saman ratkaisun tein (vaihdoin lajia) ja en ole katunut..Ei, vaan vaihtaja teki oikean valinnan mikäli hän on siihen jälkeenpäin tyytyväinen... ei siksi että sinä satuit olemaan
- kirjoittamastasi viestistä.
En usko kenenkään olevan niin vajaa että treenaa jotain lajia kolme vuotta selvittääkseen onko laji realistinen kadun uhkakuviin. Itse havaitsin heti näytökseen kävellessäni että kyseessä ei ole ensisijaisesti realistiseen itsepuolustukseen tarkoitettu laji. Silti treenasin lajia vuoden ja kivaa oli niin kauan kun sitä lystiä kesti.
Tämän täytyy olla Krav Magan markkinointiin tarkoitettu viestiketju. Oletan että kyseessä on taas sama heppu kuin muillakin palstoilla, huomautankin nyt sinulle että otan kohta ylläpitäjiin yhteyttä. Minusta pitäisi selvittää onko kyseessä jo palstan sääntöjen vastainen mainostaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821700
- 511360
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471285Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191183
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?94977Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942