voi,voi härkä miehiä

uskollinen leijona

Miten teitä härkä miehiä voi ymmärtää? Olen yrittänyt miettiä mitä teidän päässää liikkuu?
Ensin pidätte yhteyttä ja sit katoatte eikä teistä kuulu mitään.Ymmärtäisin jos olisi ollut riitaa mutta kun ei, häviätte vain.
Onko tämän minun härkäherrani tälläinen vai onko
muillakin samoja kokemuksia?
Taitaa minun kärsivällisyys loppua, katsotaanpa kuka ruikuttaa ja kenen perään?

Kiitos, ei koskaan enää härkäherraa elämääni.

55

15538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuli5

      No kyllä löytyy aivan samanlainen kokemus. Ehdimme jopa seurustella, mutta jätti sitten ilman mitään selitystä, riitaakaan ei ollut, vaan kaikki oli hyvin. Mahtoiko sitten olla liian hyvin, että alkoi jänistää. Tiedä häntä, selvitystä en ole saanut, enkä sitä enää odotakkaan.

      • toiveitaan

        Härkä hiljenee.


      • Anonyymi
        toiveitaan kirjoitti:

        Härkä hiljenee.

        Mä on pässi ! Kelpaako ??


    • nainen86

      ikävä kyllä näitä keskusteluita lukiessa tulee pakostakin siihen tulokseen että tämä sinun kohdalle osunut tapaus ei ole ainoa laatuaan..härkä miehet taitavat todella olla oikeita mysteereitä..
      itsellekin sattui kohdalle härkämies,joka piti ensin paljon yhteyttä, oli tosi ihana jne jne mutta sitten homma loppui kuin seinään..parin viikon päästä tästä mies tuli baarissa(humalassa tietty) kertomaan ettei pysty tässä elämän vaiheessa alkamaan mihinkään vakavaan(rankka ero pari kk sitten)..
      sanoi että haluaisi silti jatkossakin pitää yhteyttä mutta eipä ole kuulunut mitään..
      hankalaa..tiedä sitten mitä tuosta pitäisi ajatella..

      • niin....

        ei sytytä! Härkä antaa rukkaset noin!


      • nainen86
        niin.... kirjoitti:

        ei sytytä! Härkä antaa rukkaset noin!

        niin enpäs tiedä tuohon mennä sanomaan..hankala tapaus,tämä herra oli taas tavatessamme todella ihana..pyysi koko ajan mukaan,esitteli kavereilleen yms. ja lopulta päädyin hänen viereensä yöksi..olemme puhuneet pari kertaa puhelimessa tämän jälkeen,lähinnä niitä näitä..
        Harmillista kun ei tiedä mitä hän minusta haluaa vai haluaako oikeastaan mitään,itse olen kuitenkin ihan myytyä naista...


    • Samasta veneestä...

      Kunhan ajattelin kertoa, että samassa veneessä ollaan. Ottaapa tuosta härkämiehestä selvän, mahdottomuus näköjään. Mutta eipä sitä enään jaksa peräänkään ruikuttaa.

      • niin härkä

        vaikenee


    • täälläkin!!!

      En ymmärrä minäkään mikä noilla härkämiehillä liikkuu päässä vai liikkuuko mikään! Välillä tämäkin yksilö antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa....tolleen niinku kuvauksellisesti! Yhtenä viikkona hän hakeutumalla hakeutuu samoihin paikkoihin seuraavalla viikolla ei kuulu pihaustakaan! Ei pysty ymmärtämään! Suomi-härkämies-Suomi sanakirja tai käyttöopas olis ihan kohdallaan!

      • sanottu

        toi sanakirjan tarve!!! Elämäni Härkä-mies (itsepäinen kun olen, en ole vielä heittänyt pyyhettä kehään) veivaa näköjään just samaan tapaan kuin muutkin lajinsa edustajat. Yhdellä viikolla otetaan kontaktia urakalla, mutta sitten, kun homma alkaa käydä liian "kivaksi" ja pääsen kenties aikas lähelle häntä, otetaan takapakkia vähintään saman verran kuin mitä edistystä on tapahtunut. Sitten tuumataan about viikko, ja sitten taas aletaan alusta... Aika "vekkuleita"!


      • ZingZing
        sanottu kirjoitti:

        toi sanakirjan tarve!!! Elämäni Härkä-mies (itsepäinen kun olen, en ole vielä heittänyt pyyhettä kehään) veivaa näköjään just samaan tapaan kuin muutkin lajinsa edustajat. Yhdellä viikolla otetaan kontaktia urakalla, mutta sitten, kun homma alkaa käydä liian "kivaksi" ja pääsen kenties aikas lähelle häntä, otetaan takapakkia vähintään saman verran kuin mitä edistystä on tapahtunut. Sitten tuumataan about viikko, ja sitten taas aletaan alusta... Aika "vekkuleita"!

        Et satu olemaan skorpioni? :D Itsepäisyydestä veikkailin....

        Täällä sama juttu... Viimeksi tänään tuli viesti jossa nimitti minua kumppanikseen, mutta viime viikonloppuna ei halunnut sitoutua....


      • ole...
        ZingZing kirjoitti:

        Et satu olemaan skorpioni? :D Itsepäisyydestä veikkailin....

        Täällä sama juttu... Viimeksi tänään tuli viesti jossa nimitti minua kumppanikseen, mutta viime viikonloppuna ei halunnut sitoutua....

        vaan Neitsyt, nouseva Kauris... Joo, oma herra Härkä otti taas puolen viikkoa etäisyyttä, ja sitten taas skädäm, juttu jatkuun kuin ei mitään... Vekkuli, mikä vekkuli...


      • hengittää

        Reviiri ja omat tarpeet ja ehdot kanssakäymisessäkin. Aina ei tarvi ja ole
        "kiimassa"...silloin pärjää yksinkin omien ajatusten ja harrastusten kanssa.
        Tajuatteko?!


      • niin tosissaan
        ZingZing kirjoitti:

        Et satu olemaan skorpioni? :D Itsepäisyydestä veikkailin....

        Täällä sama juttu... Viimeksi tänään tuli viesti jossa nimitti minua kumppanikseen, mutta viime viikonloppuna ei halunnut sitoutua....

        Vähän tämmöistä mielikuvaleikkiä ajatuksilla.
        Eli maistellaan ja ollaan mieliksi jne..


    • Täys härkä

      Kyl meitä härkiä monenlaisian on tietenki toiset on niin tuulella käyviä.. Mut tohon yhteyden pitoon nii kyl sen täytyis mielestäni olla molemmin puolista.. En kyllä varmasti pysty ihan heti unohtaan ketään.
      Tunteitani en kyllä heti kerro jos en henkilöä tarpeeksi hyvin tunne..

      • ihmettelevä

        Miten sitten pitäisi tulkita härkää, joka vonkaa ja roikkuu perässä, vaikka itse lopetti suhteen?


      • täys härkä
        ihmettelevä kirjoitti:

        Miten sitten pitäisi tulkita härkää, joka vonkaa ja roikkuu perässä, vaikka itse lopetti suhteen?

        En kyllä tiedä, ku en yhtäkään suhdetta oo lopettanu. Itse kyl oon lopettanu jo aikasemmin. Enkä tosiaan jäis perään ruikuttaan. Joskus tosiaan jääny harmittaan et mikä meni pieleen. Ois se helpompi jatkaa elämää jos tietäs. Mut tosiaan kun näitä tekstejä lukee nii parempi ku on ihan yksin..


      • Vesimies-n83
        ihmettelevä kirjoitti:

        Miten sitten pitäisi tulkita härkää, joka vonkaa ja roikkuu perässä, vaikka itse lopetti suhteen?

        Sama taalla. Pisti avoliiton poikki, kun ei enaa tiennyt "mita halusi". Lahti uuden naisen matkaan saman tien, "sannaten kohti uutta punaista", nyt asuvat jo yhdessa (erostamme kohta vuosi) ja alkanut soittelemaan minulle ikavaansa ja kuinka ajattelee minua.

        Onko harkamiehessa sita vikaa etta tehdaan rajuja paatoksia mutta ei osata vieda niita loppuun asti, mietitaan aina olisiko sittenkin pitanyt jatkaa sita edellisen punaisen liinan peraan santaamista?


    • G-girl

      Sanoin kerran eräälle härälle, että hän on kyllä helvetin vaikeasti luetavissa ja tulkittavissa, kysymysmerkki koko ihminen. Vastaus kuului: "Kyllä mä tiedän sen." Ne vaan on tollasin. Pysykää kaukana niistä, muuten menee hermot niiden salamyhkäisyyteen ja hitauteen!

      • härkä

        Minä olen kanssa.Ei voi mitään.Olen kanssa aika hiljainen yleensä.Jos olen vaikka jonkun naisen kanssa ja huomaan että hänellä on kivempaa muiden kanssa,silloin monesti luovutan ja katoan


      • G-girl
        härkä kirjoitti:

        Minä olen kanssa.Ei voi mitään.Olen kanssa aika hiljainen yleensä.Jos olen vaikka jonkun naisen kanssa ja huomaan että hänellä on kivempaa muiden kanssa,silloin monesti luovutan ja katoan

        eikö ole todella elämää vaikeuttavaa olla koko ajan tulkittavissa? eikö olisikin helpompaa vain puhua asioista? tai ainakin selittää, MIKSI teette jotain todella oudosti? eikö?


      • härkä petaa

        vain varmalle ja turvalliselle pohjalle.
        Vie aikaa jos ei ole tulinen rakastuminen ensi silmäyksellä, silloin se on menoa ellei ole varattu jo...


    • jousimesnainen

      Sinulle joka mietit härkämiehestä kumppania,minulla on saman laisia kokemuksia kuin sinulla.He ovat niin itse keskeisiä etteivät ajattele kuin itseään, he voivat näi tehdä se on heille ihan ollennaista.He tulevat niin kuin heille sopii eikä ajattele sopiiko toiselle ja uskollista kumppania et hänestä saa kokemusta on.

    • Tinde_

      no tuo tuntuu olevan ihan jokasen kohdalla.. Ensin osotetaan rakkautta vuoden verran ja yhtäkkiä kuin seinään ei enään kuulu mitään vaikkei ole muutosta tapahtunut. Joten.. Yritä ymmärtää miehiä :)

    • Härkämies-73

      Minun kokemukseni mukaan härissä on kaksi selvää tyyppiä pelimieshärkä ja uskollinen härkä. Hyvät naiset te ootte vain ihastunut pelimiehiin. Pikkaisen järkeä peliin seuraavalla kerralla. Itselläni on kaverina pelimieshärkä jolla on ollut 10 naista tän vuoden aikana. Itse taasen etenen rauhalliseen tahtiin yhden naisen kanssa vaikka takeita siitä , että jutusta mitään tulee vaikka ollaan tapailtu kahden kuukauden ajan.

      • liian

        hitaasti etenevää rotua on härkä. Missä mennään ei selviä toiselle koskaan. Puhuisi edes edetäänkö hitasti vai edetäänkö lainkaan. Turhaa sitä on vuosikaupalla toista itseensä sitoa odottelemaan.Yhden asian härkä mies tekee nopeasti, suhteen lopettamisen, se käy sujuvasti tekstiviestillä.(tosi alhainen tapa)Joka ei kuitenkaan olekaan loppu härän mielestä koska,aivan varmasti ottaa loppuelämäsä yhteyttä sopivin väliajoin aloittaakseen suhteen uudelleen. Jos ei toiselle sovi, on härällä oikeus olla asiasta hyvin loukkaantunut? Härkä on todella hitaasti etenevä pelimies josta ei p...... ota selvää. Vähänkään sähäkkä nainen ei kauan jahkaamista jaksa.


      • good girlie
        liian kirjoitti:

        hitaasti etenevää rotua on härkä. Missä mennään ei selviä toiselle koskaan. Puhuisi edes edetäänkö hitasti vai edetäänkö lainkaan. Turhaa sitä on vuosikaupalla toista itseensä sitoa odottelemaan.Yhden asian härkä mies tekee nopeasti, suhteen lopettamisen, se käy sujuvasti tekstiviestillä.(tosi alhainen tapa)Joka ei kuitenkaan olekaan loppu härän mielestä koska,aivan varmasti ottaa loppuelämäsä yhteyttä sopivin väliajoin aloittaakseen suhteen uudelleen. Jos ei toiselle sovi, on härällä oikeus olla asiasta hyvin loukkaantunut? Härkä on todella hitaasti etenevä pelimies josta ei p...... ota selvää. Vähänkään sähäkkä nainen ei kauan jahkaamista jaksa.

        Just nappiin! Kuvasit todella osuvasti mun lyhyttä suhdetta härän kanssa! Ja nimenomaan tuo "hiljaisuus"epäselvyys, kun ei voi mitään sanoa mitä mielessään liikkuu, ja suhde katkee yllättäen ja sekunnissa (tosin tää teki sen kasvokkain) ja lopuksi karme perässä roikkuminen - ja loukkantui, kun sanoin että antaa olla kun itse halusi lopettaa. Hahahaa :D


      • tätä
        good girlie kirjoitti:

        Just nappiin! Kuvasit todella osuvasti mun lyhyttä suhdetta härän kanssa! Ja nimenomaan tuo "hiljaisuus"epäselvyys, kun ei voi mitään sanoa mitä mielessään liikkuu, ja suhde katkee yllättäen ja sekunnissa (tosin tää teki sen kasvokkain) ja lopuksi karme perässä roikkuminen - ja loukkantui, kun sanoin että antaa olla kun itse halusi lopettaa. Hahahaa :D

        aivan kuin omasta elämästäni. tapasin loppukesästä härän joka teki aivan samat kuin mitä teille muille. ensin kauniita viestejä ja soittoja sit PIM. Miehestä ei kuulu pihaustakaan.


      • Nikitta.
        tätä kirjoitti:

        aivan kuin omasta elämästäni. tapasin loppukesästä härän joka teki aivan samat kuin mitä teille muille. ensin kauniita viestejä ja soittoja sit PIM. Miehestä ei kuulu pihaustakaan.

        Härkämies lirkutteli jalat alta.
        Pari kk kului ja etäisyyden otto alkoi ja hienoinen kiukuttelu.Annoin periksi ja vaadin valitsemaan olla tai ei.
        Hän valitsi ei.
        Aika kului ja muutama kk ja härkä ottaa yhteyttä,flirttailee ja lähettelee tekstareita.
        Kuuli muualta,että olen varattu.Loppui viestittelyt siihen!


      • KalatTytsy

        Itse pyörin Härkämiehen kanssa hetken, onneksi en ihastunut vaan pidin hölmönä itsekkäänä, egoistina,siis tuollainen pelimies mistä puhuit..

        Hänellä on ollut jo 20 naista tämän vuoden aikana, tunnusti kun urkin ;-)

        Että huh, huh sanon vaan.


      • ...mies
        KalatTytsy kirjoitti:

        Itse pyörin Härkämiehen kanssa hetken, onneksi en ihastunut vaan pidin hölmönä itsekkäänä, egoistina,siis tuollainen pelimies mistä puhuit..

        Hänellä on ollut jo 20 naista tämän vuoden aikana, tunnusti kun urkin ;-)

        Että huh, huh sanon vaan.

        olin loppukesästä härkämiehen kanssa jolla myös oli ollut tämän vuoden aikana reilusti yli toistakymmentä naista.. huoh, mikä mieshuora.
        siihen kyllä loppui meidän juttu


      • edellinen
        ...mies kirjoitti:

        olin loppukesästä härkämiehen kanssa jolla myös oli ollut tämän vuoden aikana reilusti yli toistakymmentä naista.. huoh, mikä mieshuora.
        siihen kyllä loppui meidän juttu

        eihän näistä tiedä...
        Ja aina lisää ja lisää. yrittää minuun pitää yhteyksiä, mutta tiedän mikä on, enkä lankea juttuihin. Rima on pidettävä korkealla, noiden mieshuorien suhteen :D


    • Vesimies-n83

      Olen seurustellut ja asunut avoliitossa ex-harkamieheni kanssa 5v. Nyt tormasin taas harkamieheen ja olemme tapailleet pari kk. Olen paatynyt siihen etta harkia en vain pysty ymmartamaan.

      Tassa oma kasitykseni.

      Harkamies kiinnostuu todella nopeasti. Alkaa puhumaan rakastumisesta hyvin pian, etenee nopeasti, haluaa alusta asti vakavaa suhdetta ja puhuu tulevaisuudesta. Miehesta riippuen tama vaihe sitten kestaa parista vkosta pariin vuoteen, mutta sen jalkeen tulee taysi stoppi. Ei haluta enaa. Halutaan uutta. Erilaista. Jotain muuta. Vanha elama ei enaa kiinnosta. Jatetaan muija ja lahdetaan heti uuden naisen matkaan - tottakai, onhan kyseessa harkamies, joka siis taas ihastuu heti, vannoo rakkauttaan ja suunnittelee tulevaisuutta. Kunnes tulee taas stoppi. Halutaan uutta. Ei tiedeta mita halutaan, mutta jotain muuta. Nainkaan ei ole hyva olla.

      Harkamies saa naisen pauloihinsa juuri personnallisuudellaan. Nainen rakastuu tahan paattavaiseen mieheen joka osaa olla vakava, raju ja vahva, ja eroaa joukosta. Kunnes harka taas saa tarpeekseen.

      Voisin siis kiteyttaa taman niin, etta harka ei mieti, vaan sanaa aina suoraa punaista (eli suhdetta) kohti. Kun on paasty paamaaraan, eli isketty punaiseen, huomataan etta eihan siella ollutkaan mitaan mielenkiintoista. Huomataan uusi punainen liina, jonka peraan kaannytaan santaamaan taas. Aina suurella voimalla, uhmalla, vauhdilla. Olenhan harka!

      • ....seuraavaan....

        kaurismieheen !!! Minulla tiedossa juuri sellainen ja pari muutakin lähes tuollaista. Eli ei ole horoskooppimerkistä kiinni nuo sun juttusi.


      • Tiinan Pave

        Kaikki on juuri päin vastoin. Härkä mies on hidas syttymään, koska on varovainen ihmisuhteissa ja pelaa varman päälle. Härkämies ei jätä ketään koskaan. Vaikka kaikki olisi päin mäntyä härkämies vain jaksaa katsoa. Härkämies on ehkä uskollisin tähtimerkeistä. No, petettyä härkämiestä on kyllä syytä pelätä, henki ei siinä ole paljon arvoinen.

        Itsekin härkämies


    • saman kokenut

      Joo minunkin härkä mies läksi 1,5 vuoden yhdessä olon jälkeen. Luulin että meillä on kaikki hyvin ja minusta olikin mutta härkäni ilmoittikin että hänellä on jo uusi nainen valmiina.
      Sinne meni mutta sai mennäkin nyt minulle on tullut että jos tapaan jonkun niin kysyn onko hän härkä horoskoopissa jos on niin otan takapakkia.

      • ei kai ny sentään!! -VMN87-

        On totta että yksi härkämies jätti minullekin todella pahan mielen, katkeruuden tunteen joka ei ole vieläkään haihtunut... Mutta silti, ei ketään ihmistä (eikä muuten mitään muutakaan) voida määritellä noin yleisesti ottaen, olemme kuitenkin kaikki erilaisia vaikka syntyisimme täsmälleen samaan aikaan! Hyvät ihmiset, Eikö tää tähtikartta systeemi olis syytä ottaa vähän kevyemmmin?


      • HakukoneM

        Kylläpä meillä härkämiehillä nyt menee huonosti. Kaikki naisetko ovat menettäneet härkämiehensä, ja vannovat ettei enää koskaan härkää. Höh, kysykää ensikerralla mieheltä vaikka nimeä eikä horoskooppimerkkiä. Vaikka aika paljon noista mielipiteistä joudun minäkin kohdaltani allekirjoittamaan. Mutta yksi on varma. Härkä vaatii ehdotonta sitoutumista kumppaniltaan. Jospa ne "hylkäämiset" johtuvatkin naisen omista tekemisistä, vaikkapa luottamuksen puutteesta.


      • härkää ei kiinnosta
        HakukoneM kirjoitti:

        Kylläpä meillä härkämiehillä nyt menee huonosti. Kaikki naisetko ovat menettäneet härkämiehensä, ja vannovat ettei enää koskaan härkää. Höh, kysykää ensikerralla mieheltä vaikka nimeä eikä horoskooppimerkkiä. Vaikka aika paljon noista mielipiteistä joudun minäkin kohdaltani allekirjoittamaan. Mutta yksi on varma. Härkä vaatii ehdotonta sitoutumista kumppaniltaan. Jospa ne "hylkäämiset" johtuvatkin naisen omista tekemisistä, vaikkapa luottamuksen puutteesta.

        "PUOLINAISET"


    • veskarinainen

      No, härkämiehestä eronneena ja hänen kanssaan lapset tehneenä ja yli kymmenen vuotta eläneenä ja muita miehiä sitä ennen kokeneena naisena kiteytän tähän tuntemukseni härkämiehestä.
      Äärettömän aistillinen kaikissa asioissa ja eritoten seksissä, ei mitään estoja kuten ei minullakaan, mutta hieman itsekäs. Äärettömän uskollinen kuten minäkin, emme kuuna päivänä olisi toisiamme pettäneet. Näytti tunteensa kuten minäkin estotta. Mutta perheenisäksi hänestä ei valitettavasti ollut, suosi toisia enemmän törkeästi. Kova mököttämään, minulla aina tunne, että mitä pahaa olen tehnyt. Luontoihminen kuten minäkin. Erakko, minä en. Ei kaivannut ystäviä, minä olin kaikki kaikessa, se oli ahdistavaa. Ei huomioinut muita ihmisiä, esim. nukkuvia lapsia, huusi vaan kurkku suorana. Oma etu etusijalla, jopa lasten kustannuksella esim. ruokaasioissa ja huomiossa ym. Ja minulle vesimiehenä lapset ovat etusijalla silloin kun vielä tarvitsevat vanhempiaan(kaikille annoin hellyyttä niin että olin aivan loppu) ja tästä tuli niin paljon riitaa, että se riitti eroon. Eli ero tuli lasten takia ja pyynnöstä, ja se on jo paljon se lapsilta sanottu ja pyydetty. Eli en allekirjoita kaikkea mitä häristä kirjoitetaan. Huomioikaa onko syntynyt esim. kesäkuun puolella, siellähän tulee tuo häntäheikkikaksonen vastaan, josta minulla sitten olisikin jo toinen mielenkiintoinen sepustus....hän oli varsinainen peluri naisten kanssa, kukasta kukkaan vuorotellen ja silmät kirkkaina ja uutta intoa puhkuen. Elämä on mielenkiintoista!

      • kuten sanoit

        Annoit lapsille kaiken rakkauden ja huomion kun
        kuitenkin aviopuolisosi olisi pitänyt olla numero 1 !
        HÄLMÖ AASI!


      • silhuetti
        kuten sanoit kirjoitti:

        Annoit lapsille kaiken rakkauden ja huomion kun
        kuitenkin aviopuolisosi olisi pitänyt olla numero 1 !
        HÄLMÖ AASI!

        Avioliitossa ei ole sitä ykköstä,ei edes HÄRKÄMIES. Jos lapsia on tehty/saatu, kyllä ne yhdes on hoidettava/huolehdittava.Ei siinä katota kuka on sijalla yx!

        Olet aikas NARSISTI.....


      • Härkämies
        silhuetti kirjoitti:

        Avioliitossa ei ole sitä ykköstä,ei edes HÄRKÄMIES. Jos lapsia on tehty/saatu, kyllä ne yhdes on hoidettava/huolehdittava.Ei siinä katota kuka on sijalla yx!

        Olet aikas NARSISTI.....

        Paitsi tietenkin härkämies, ei sanan sijaa.
        Ja niin pitääkin olla.
        btw. Ei narsissit kelpaa, eikä muutkaan risut, pitää olla ruusuja.


      • Härkämies -64

        Sillä asiassa on valtava määrä eri näkökulmia, ihan yhtälailla tämä oma rakas merkkini kuin mikä tahansa on varmasti ympäristön ja kotikasvatuksen yhteistulosta. Härkämies -73 tuolla otti hyvin kantaa tähtimerkkimme toimintaan arvoisan naissukupuolen kanssa, valottaen mm. pelimiesten "tiedekuntaa".
        Olen sitten sitä hitaasti varmistellen suhteeseen -tyyppiä ja puolustukselle esittäisin muutaman vastakkaisen kommentin; oman eroni yhtenä syynä oli puolison liian vähäinen huomioiminen ja liiaksi ympäristöön keskittyminen, minä kuitenkin huolehdin itkevät lapset yöllä ja nukutin heidät illalla ja olin se jolle lapset soittivat kun tuli vaikeuksia;
        ja kaikille uteliaille vinkkinä tuolla uudemmissa viesteissä on yksi -linkki horoskooppien vuosikatsaus sivulle jossa härän kerrotaan tekevän ympäristönsä eteen niin paljon, että unohtaa elää itse ja TUNNUSTAn, että sitten kun muistaa elää - tekee sen itsekkäästi, kyllä. Kylmää faktaa lienee, että Teille hyvät naiset sopisivat parhaiten sellaiset unelmien miehet, joilla jo on poikaystävät ;-))


      • Anonyymi
        kuten sanoit kirjoitti:

        Annoit lapsille kaiken rakkauden ja huomion kun
        kuitenkin aviopuolisosi olisi pitänyt olla numero 1 !
        HÄLMÖ AASI!

        Tein ihan saman ja tekisin myös uudelleen..... sillä erolla, että exäni on rapu. Hän on itsekin myöntänyt, että oli mustasukkainen omille lapsilleen. Typerä mies.... olisi saanut mun kunnioituksen, jos olisi kasvanut 20 vuoden aikana aikuiseksi/vanhemmaksi/aikuiseksi kumppaniksi.... eipä kasvanut. Minä sain kuitenkin lasten kunnioituksen.

        Aikuinen ihminen pärjää kyllä yksinkin, mutta lapset tarvii aikuisen. Jos pitää valita lapset tai mies, niin lapset menee kyllä aina edelle.

        T. Vesimies nainen


      • Anonyymi

        moi oon härkämies mutten tunnista itseäni noista kuvauksistasi. Oletko siis vesimies nainen? On sanottu että veskari ja härkä ei sovi parisuhteeseen kovin hyvin vaan veskarille sopii paremmin esim jouskari, skorppari, kalat, oinas ja leijona. Härkä voi pahimmillaan olla ikävä merkki, ymmärrän, sillä tunnenpa itsekin ikäviä härkä miehiä ja naisia. Syy tähän voi olla että jos on liikaa härkää horoskooppiradalla niin se ei välttämättä koskaan kovin hyvä asia sillä yleensä jos horoskooppiradalla on useita eri horoskooppimerkkejä niin se tasapainottaa paljon luonteen ikävimpiä piirteitä. Härkä noin paperilla ei silti kuitenkaan välttämättä ole ikävin merkki sillä jos paperilta lukee luonnekuvauksia niin ehkäpä se vaaka on kaikkein ikävin merkki. Skorppari ei ainakaan ole ikävin merkki paperilla eikä kalat, härkä ja rapu ja yleensäkin empaattisiksi kuvatut merkit on minusta mukavia, koska empaattisia. Älykkääksi härkämerkkiä ei voi sanoa niinkään sillä ei kuulu suurimman älyn merkkeihin. Oon lukenu vuosikaudet horoskooppeja niin joku tieto kai mulla on noista ja oon lukenut myös kuu ja nousevista merkeistä sekä huoneista.


      • Anonyymi

        Eiks vesimies ole jossaki määrin erakko myös, mutta erakkopuolensa lisäksi haluaa olla silti sosiaalinen?? Härkä on samaan aikaan erakko ja epäsosiaalisempi merkki. Tiedän tämän koska oon itsekin aurinkohärkänä epäsosiaalinen ja erakko. Tosin en huutelisi lapsille vaan ostaisin heille heijän haluamia tuotteita ja sitten mitä vaimo haluaa ja mitä itse eli kyllä parisuhteessa pitää olla joukkuepelaaja. Sooloilla ei voi. Ikävä kuulla tuo kokemuksesi ex miehestäsi. Mun kohdalla tuo epäsosiaalisuus ja erakkomaisuus ei johdu itsepäisyydestä eikä erakkous ja epåsosiaalisuus automaattisesti heti välttämättä tarkoita itsepäisyyttä. En ole kovin itsepäinen sillä osaan joustaa hyvin ja oon aika diplomaattinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ihan saman ja tekisin myös uudelleen..... sillä erolla, että exäni on rapu. Hän on itsekin myöntänyt, että oli mustasukkainen omille lapsilleen. Typerä mies.... olisi saanut mun kunnioituksen, jos olisi kasvanut 20 vuoden aikana aikuiseksi/vanhemmaksi/aikuiseksi kumppaniksi.... eipä kasvanut. Minä sain kuitenkin lasten kunnioituksen.

        Aikuinen ihminen pärjää kyllä yksinkin, mutta lapset tarvii aikuisen. Jos pitää valita lapset tai mies, niin lapset menee kyllä aina edelle.

        T. Vesimies nainen

        Ikä voi vaikuttaa myös epäkypsyyteen, mut jotkut on aina epäkypsiä eikä sovellu parisuhteeseen/hommaamaan perhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ihan saman ja tekisin myös uudelleen..... sillä erolla, että exäni on rapu. Hän on itsekin myöntänyt, että oli mustasukkainen omille lapsilleen. Typerä mies.... olisi saanut mun kunnioituksen, jos olisi kasvanut 20 vuoden aikana aikuiseksi/vanhemmaksi/aikuiseksi kumppaniksi.... eipä kasvanut. Minä sain kuitenkin lasten kunnioituksen.

        Aikuinen ihminen pärjää kyllä yksinkin, mutta lapset tarvii aikuisen. Jos pitää valita lapset tai mies, niin lapset menee kyllä aina edelle.

        T. Vesimies nainen

        Suomen mielenkiintoisin vesimies persoona on mun mielestäni Kauko Röyhkä. En tiiä Kaukon horoskooppikarttaa mutta veikkaan että hänen kartalla on eniten vesimiestä ja kalaa.


    • 21skorpioninainen

      Tämä on vanha keskustelu, mutta pakko kommentoida, sillä jos joku harkitsee härkää niin täällä vielä yksi kommentti, jonka mukaan tuo yhteydenpidon loppuminen härän puolelta pitää niin paikkaansa.

      Oltiin erilaisia ym. mutta oli paljon intphimoa (niinkuin skorppari-härkäparilta voi odottaa..), mutta tämä härkämies halusikin vaimokkeen itselleen. Itse skorpparina ajattelin, ettei meistä mitään pariskuntaa tule, mutta voidaanhan me seksiä harrastaa. Juu ei, härkämies kauniiden asioiden ihailijana olisi halunnut minut osaksi kokoelmaansa, mutta kun tajusi, etten minä ole esine, ei hänestä kuuluut enää mitään.

      • pois silti lähdin

        Minäkin tässä komentoin ! Minullakin oli härkä 3 vuotta.
        Kivasti meni hänellä lapsia minulla ja olimme yhessä kun ei lapsia vapaaviikonloppuja.
        Sitten tämä herra härkä halusi muuttaa yhteen yhtäkkiä ..
        Kumallista mustasukkaisuutta alkoi oleen kun en suostunu.
        Kävi oven taknan räyhääs lähetti viestejä kun hiljenin jopa rumia.

        Syy oli se kun san heti selville että härkämies joutu muuttaa asunnostaan pois vuodeksi. Huonekalut sai jättää.
        Eli pilasi meidän ihanat välit.

        Hävisi sitten. Löysi jonku pöljän naisen joka ei tajunnu. Nainen heitti miehensä ulos otti tämän ja lapset ja omat lapset. Vuoden päästä miehen remontti valmistui nainen laitto itsensä raskaaksi ja sai tämän miehen jäämään herra härän.
        Nyt menny vuosi lapsen syntymästä herra härkä ilmestyi minun luokseni eli noin pari vuotta olimme erossa,, ja sanoi sinä olit olet minun elämäni rakkaus.
        Että tälläisia on herra härät maailma on heidän...


    • SiisJOOO

      Ihan pakko kommentoida myös! Olen treffannut nyt nelisen kertaa härkämiestä, joka on työnsä puolesta kyllä hyvin kiireinen ja sen ymmärränkin. On impulsiivinen ja saattaa yhtäkkiä kesken treffien keksiä olevansa niin nälkäinen, että on saatava ruokaa ja siltä istumalta lähtee.

      Sanoo joka kerta, että nähdään taas, paremmalla ajalla ja oli kiva nähdä ja ois kiva nähdä enemmänkin, blaablaablaa... sitten pari viikkoa menee ja selityksiä on jos jonkinlaista miksi kiire, ei ehdottele tapaamista.

      Sitten yhtäkkiä tulee ihan puskan takaa, pitkän täyshiljaisuuden jälkeen viesti, että sopisko nähdä. Noh, viimeksi sain sentään jo pusun...

    • Rakkautta kiitos!

      Haluan tutustua naisiin, jotka on kauriita, härkiä, rapuja tai skorppioneja. Oon niin flipannu tähän juttuu messii et mun on pakko saada tutustua. Sitte taisin vielä lukasta jostaan, että aurinko määrittää sen perushoroskoopin, sitte kuu määrittää jonkun lievemmän piirteen. Eli oiskohan parasta kalalle nyt saada härkä, jossa on rapua. Tai jotain tohon suuntaan :D. Ilmoittautukaa!!

    • Mulla on yks kaveri - ja pysyy.

    • J K

      VAI N IIIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe