Olen aloittanut Zyban lääkehoidon että pääsisi irti tupakasta. tää viikko on mennyt huomattavan vähemällä tupakka määrällä.Huomenna Ei saa enää polttaa.Toivon että tällä lääkkeellä ja sisulla pääsee eroon. Tiedän että se on kova paikka mulle.Olen polttanut yli 25v.huh.huh.
Zyban
9
1565
Vastaukset
- elämän nälkä
onnistuu se kun et vaan polta! mulla tuli savuttomuutta tänään 2 kuukautta täyteen.23 vuotta poltin..todettiin lievä keuhkoahtaumatauti..ei ole enää yhtään varaa pelleillä tupakan kans..tsemppiä sun savuttoman elämäsi alkuun!:-)
- Tupakin orja
Kiva kuulla. kävin just hakeen reseptin.
- poltin
Tupakin orja kirjoitti:
Kiva kuulla. kävin just hakeen reseptin.
Nyt on jo 2 vuotta siitä,kun lopetin tuon inhan myrkyn vetämisen keuhkoihin,josta ainoa lohtu on se kuvitelma olotilasta,joka tupakoimattomalla on luonnostaan.Tsemppiä, mullakin,esim ensimmäinen vuorokausi ilman oli tuskaa,mutta kun siitä selvisin,niin sen jälkeen on ollut helppoa,ja enää en aloita,on nimittäin hienoa olla VAPAA!!
- Yritän lopettaa
Kiitos sulle kannustuksesta,,ja tsemppiä myös sulle
Viistoista kesäisestä olen poltellut. (nyt 47).
Kaikilla mahdollisilla tavoilla yritin lopetta.
-Nikotiini valmisteet, eivät auttaneet.
-Vieroitusryhmä, ei auttaneet.
-Vieroitusryhmä nikotiinivalmisteet,ei auttaneet.
-Zyban, AUTTOI. Viime tammikuussa vedin viimeisen, eikä sen jälkeen ole tarvinnut savuketta suuhun laittaa. Ihmeellisintä siinä on se, että ei ole edes tehnyt mieli. (tupakkia siis). Savuisissa baareissa olen käynyt niinkuin ennenkin, yhtään ei ole haitannut olemista, eikä vieroitus oireista ollut tietoakaan.
Sanoisin että ihme lääke.- tupakkointia lopettava
Hyvä minä*onnittelee itseään*
En ole polttanut sunnuntain jälkeen,,mielessä on mutta en ole koskenut..
Jos Zyban on sua auttanut niin kyl se auttaa muakin..*onnittelee* - korvattava
tupakkointia lopettava kirjoitti:
Hyvä minä*onnittelee itseään*
En ole polttanut sunnuntain jälkeen,,mielessä on mutta en ole koskenut..
Jos Zyban on sua auttanut niin kyl se auttaa muakin..*onnittelee*Osaisiko joku sanoa, että korvaako Kela Zypan lääkkeestä mitään, vai kuuluuko kyseinen lääke korvauksen ulkopuolelle?
- tietää
korvattava kirjoitti:
Osaisiko joku sanoa, että korvaako Kela Zypan lääkkeestä mitään, vai kuuluuko kyseinen lääke korvauksen ulkopuolelle?
Ei kela korvaa..ihan ite joutuu maksamaan koko hoidon.
- ruti
Itse lopetin polttamisen 1,5 vuotta sitten zybanin avulla. Kunto on kohentunut, iho kirkastunut ja muutenkin hyvä olo. Poltin 28 vuotta. Kaikki kaverini polttavat edelleen, mutta se ei haittaa, tupakan haju ällöttää. Tsemppiä sulle ja voimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934