Kun tuo on niinku vähän nuorison laji, minkäikäistä lumilautailijaa aletaan katsoa liian pitkään? Ja tiedän, että vaatetuksella voi tehdä paljon ja naamankin peittää pipoihin ja laseihin...
Snoukkailun yläikäraja?
6
1085
Vastaukset
- lautaope
Eihän se iästä ole kiinni. Itsellä löytyy nelikymppisiä lautailukavereita ja vanhimmat joita olen opettanut on olleet kuusikymppisiä. Rohkeasti vaan mäkeen jos kiinnostaa.
- snoukkamimmi.
Moi!
niinkuin aiempikin kirjottaja sanoi, ei mitään yläikärajoja.Toki silloin kun itse opittelin lautailun alkeita,saatto jotkut nuorisoporukat kattella vähän perään...
Meilläpäin on rinteissä harmittavan usein näitä nuorisoporukoita,jotka istuskelevat mäessä rivissä.Hyvä että ohi pääsee.
Mutta ihan oikeesti,reippaasti mäkeen! - Pasi Anssi
Joo, lautailussa se on 17 vuotta. Sitä nuoremmat saa laskee rinteessä ja paipissa mut yli 18 vuotiaiden pitää laskee rinteiden ulkopuolella.
- snoukka15
Ei mitään ikärajoja! Oma vaarini(53v) opetti minut laskemaan ja vieläkin häneltä apua kysellään ongelmatilanteissa ja joskus yhdessä lasketaan!
- säkkis
Iteki tunnen yhen papan, alotti 61 vuotiaana laskee lumilaudal, nyt painanut jo viis vuotta ja kovaa menee. Ihmettelee aina ääneen et miten niil sivakoil jaksokaan parikyt vuotta :)
- stonecoldcrrrazy, u know?
EI MITÄÄN IKÄRAJAA.
JOS JOKU SANOO SULLE JOTAIN, NIIN NÄYTÄ SILLE KESKARII TAI SOITA MULLE NIIN HOITELEN NE:D
ja se kans vielä, että mitä vanhempi sitä parempi! jos oma kahdeksankymppinen vaarini olis mäessä lautailemassa, niin vittu se olis kyllä kova sana!! = D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180