Ennustajalle??

Milla Magia

Moro!

Kuka tietäis Iisalmesta/lähiympäristöstä ennustajaa/selvännäkijää? Jos on kokemuksia, niin minkähänlaisia?

27

3984

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matami mimmi

Kysy tummilta. Niistähän moni taitaa ennustuksen salat.

• -Kooma-

Joo, tummat osaavat ennustaa, että kun tuollaiset Milla Magiat tulevat kyselemään, niin taas saadaan bensaa ostettua mersuun....

• kyllä...

minä ennustan,selvännäkijä myös.

• siis mitä?

Noo, kerroppas kuinka luoksesi päästään? Osoite tai puh.no olisi kyllä aluksi tarpeen....

• minä nyt
        siis mitä? kirjoitti:

Noo, kerroppas kuinka luoksesi päästään? Osoite tai puh.no olisi kyllä aluksi tarpeen....

täällä mitään puhelin numeroa,saati osoitettani jakele :)..muuten,mitä tarvitset tietää?

• kuuluu...

Moni on kertonut käyneensä hyvällä korteista ennustajalla Vieremällä. Yhteystiedoista ei tosin ole mitään aavistustakaan...

• käyty on

Juu vieremällä on ennustaja

• tiesi!
        käyty on kirjoitti:

Juu vieremällä on ennustaja

Moni asia käynyt jo toteen. Ei mitään suurta ja draagista, mutta minulle hyvin merkittäviä asioita.

• Maikki Mehiläinen
        tiesi! kirjoitti:

Moni asia käynyt jo toteen. Ei mitään suurta ja draagista, mutta minulle hyvin merkittäviä asioita.

Olen käynyt reilun mymmenen vuoden aikana kolme kertaa hänellä, ja aina on tiennyt ja nähnyt.

Ilmeisesti hänelle on annettu lahja näkemiseen.
        Hänet tuntien ei ole huuhaata, kuten joku saattaa ajatella.

• lähtisin
        Maikki Mehiläinen kirjoitti:

Olen käynyt reilun mymmenen vuoden aikana kolme kertaa hänellä, ja aina on tiennyt ja nähnyt.

Ilmeisesti hänelle on annettu lahja näkemiseen.
        Hänet tuntien ei ole huuhaata, kuten joku saattaa ajatella.

No mites Vieremän ennustajan löytäis?

• ja varaa aika
        lähtisin kirjoitti:

No mites Vieremän ennustajan löytäis?

Mulla on puhelinnumero ja osoite. Anna sähköpostiosoitteesi niin lähetän. Maksua voi hänelle antaa omantuntonsa mukaan.

• Etsivä löytää
        ja varaa aika kirjoitti:

Mulla on puhelinnumero ja osoite. Anna sähköpostiosoitteesi niin lähetän. Maksua voi hänelle antaa omantuntonsa mukaan.

Viestiketju on kyllä jo vanha, mutta jos joku tietää Vieremän ennustajan yhteystietoja niin laittakaa mailia osoitteeseen [email protected]

• Tänään klo.20.00asti
        Etsivä löytää kirjoitti:

Viestiketju on kyllä jo vanha, mutta jos joku tietää Vieremän ennustajan yhteystietoja niin laittakaa mailia osoitteeseen [email protected]

Vielä ehdit äänestämään Perus-Suomalaisia, ne toimii reaaliajassa ja taloudessa, lopputulos on varmasti parempi, kuin ennustajan esilletuomana.

• jarkusha
        ja varaa aika kirjoitti:

Hej voisitko antaa minulle vieremän ennustajan puhelin numeron?? olisin kiinostunut käymään hänen luonna. minun sähköposti on [email protected]

• haalee-kaalee

Käy sonkajärven mustalaisten juttusilla sielä on vastassa eräs mustalais-noita joka odottaa sinua sillä hän ennusti sinun tulevan sielä käymään. Hän on lumottu selvännäkijä joka osaa aidosti povata!

• pata-Ässä.

Vieläkö joku uskoo ennustajaan? Voin kertoa, että kohta euro romahtaa ja alkaa tosi huonot ajat. Perus-Suomalaiset on ainut suomen pelastaja.

• edp.

vieremällä on eräs nainen joka ennustaa ,nimeä en tässä viitsi kertoa

• xcv

Ei kannata ennustustouhut. Ne liittyy pahoihin henkiin. Voi toimia, en sitä. Mutta ne ottaa maksunsa... ties mitä. Parempi kun pitää elämän mielenkiintoisena eikä urki.

• Annoin 100e!

Minä kävin siellä, sano että seuraavat kunnallisvaalit tulee ylivoimaisesti voittamaan Perus-Suomalaiset, ja Soini tulee olemaan seuraava presidentti.

• 19

äläpä hölmöile

• MariAn -uuuuuuuuuuu

Joku ehotti Latukan Letukkaa seko on aeka ....... muutenkii!

• Perssuus jyrräää
        MariAn -uuuuuuuuuuu kirjoitti:

Joku ehotti Latukan Letukkaa seko on aeka ....... muutenkii!

Haahaaaa....sekö musta Tuulaaa...hahahaaaaaa iha on kyllä MillaMagian näkönenkin....
        Ja tavat niinku itse tahtoo----hahahahahaaaaaaa-

• Nuapurkyläneela
        Perssuus jyrräää kirjoitti:

Haahaaaa....sekö musta Tuulaaa...hahahaaaaaa iha on kyllä MillaMagian näkönenkin....
        Ja tavat niinku itse tahtoo----hahahahahaaaaaaa-

Tässä asiassa ei ole perus Suomalaisilla mitään tekemistä, mutta perseellä taitaa olla. DAAAAAA.

• Persulainen

....ja PERSUT jyrää!!!

• kannattaa kokeilla

minäkin olen käynyt tällä vieremän ennustajalla. oikein mukava kokemus.eihän sinne lottonumeroita tarvitse kyselemään mennä!
      korteista ennusti ja osa on toteutunutkin,liekkö sitten juorujen perusteella povannut vai minkä mutta huvin vuoksi kannattaa käydä,maksu tosiaan omatunnon mukaan!

• hjoklu

Miten ne yhteystiedot saa kun ei tässä viitsi tietojaan jaella?

• 586927435

Minä haluaisin myös sinne Vieremän ennustajalle, mutta mistä saada yhteystiedot... Voi, että! Auttaisiko joku ystävällinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe