Alusasut fetissinä kiihottaa minua.

Nylonit kunniaan.

Juhlat

Tämä kertomus ajoittuu muutan vuoden päähän taaksepäin elämässäni. Minut oli kutsuttu mukaan juhliin, missä oli 50-luku illan teemana. Viisikymmenluvulla oli naisilla vallalla erittäin leveät hameet, mitä pidettiin kurissa monikerroksisilla alushameilla. Stay-upit eivät vielä olleet muodissa, vaan nailonsukat kiinnitettiin sukkanauhoilla. Liivejä oli toki eri malleja elastisista lantioliiveistä korsetteihin. Siis kokonaisuutena erittäin naisellista muotia.

Eräs ystävättäreni oli kysynyt minulta jos aihe kiinnosti ja jos halusin ottaa osaa tuohon juhlaan. Minusta asia tuntui ihan kivalta, eikä minun tarvinnut välttämättä etsiä ajalle omaisia asuja. Riitti jotkut tiukat housut ja hiusrasvaa.

Sovimme tapaamisesta hänen luonaan, mistä sitten yhdessä menisimme juhliin. Tulin hänen luokseen jo aika hyvissä ajoin ja kun soitin ovikelloa, avasi hän oven alusasuisillaan. Hän oli satsannut isosti ja aikoi olla 50-luvun teemassa alusasuista lähtien. Hän ei ollut suinkaan vähissä pukeissa, sillä suuri levä alushame levisi kauniisti hänen lantioiltaan. Hame antoi kivan ratisevan äänen kun ystävättäreni liikkui. Aslushameen vyötärönauhan yläpuolella näkyi pitkän korsetin yläosaa ja hameen helman alta pilkottivat aidot saumasukat. Korsetti oli varmaan aika kiereällä, sillä hänen vyötärönsä oli vanhanaikaisen kapea. Rintaliivit olivat sille ajalle ominaiset topatut teräväkärkiset, mitkä antoivat rinnoille niiden terävät muodot.

Marja, mikä oli ystävättäreni nimi, näytti todella seksikkäältä edessäni niin, että kullini alkoi jäykistymään. Alushame ihastutti minua. Kysymykset täyttivät pääni ja näytin kai aika poissaolevan näköiseltä. Koska olen aika utelias, en voinut olla tekemättä useita kysymyksiä. Pystyikö Marja edes istumaan alushameessaan? Pystyin kavaljeeri tulemaan niin lähelle häntä, että he pystyisivät tanssimaan. Kysymykset ryöppyilivät suustani.

Marja katsoi minua ja kysyi sitten, jos halusin koettaa alushametta? Hän nimittäin keräsi vanhoja alushameita ja muita 50-luvun asuja. Tunsin itseni vähän hämmentyneeksi, mutta samalla se tuntui mielenkiintoisen haluttavalta. Marja siis tarkoitti, että se olisi minulle ainut tapa saada vastaus kysymyksiini ja ettei se todellakaan olisi niin vaarallista koettaa alushametta?

Marja etsi vaatehuoneestaan valtavan suuren alushameen, mikä kahisi kivasti kun hän ojensi sen minulle. Koetin vetää sen alakautta ylleni, mutta näytti selvältä, että etten onnistuisi housut jalassani sitä tekemään. En ollut edes ajatellut, mutta nyt tunsin voimakkaan seisokin tulevan jälleen! Nyt olisi täysin mahdotonta heittää housut pois! Marja luulisi minun olevan kiimainen sen vuoksi, että pukeuduin hänen alushameeseensa! En halunnut hänen luulevan minun olevan joku transsu!

Marja katsoi taas minua ja määrätietoisella äänellä määräsi minua riisumaan housuni! Käännyin selin arkaillen ja tein kuten hän käski. Marja nauroi iloisesti. Minä potkin housuni pois ja sain alushameen ylös erittäin nopeasti. Tunne oli todella erikoinen. Hame oli aika painava ja se tuntui painavan seisovaa kyrpääni vasten liukuen välillä jalkojeni väliin. Marja oli sitä mieltä, että nyt oli aika saada vastaus kysymyksiini! Ensin testasin istumista - ei mitään ongelmia! Sitten Marja pyysi minua pyörähtämään ympäri voidakseni kokea itse, kuinka ihanaa alushameen pitäminen olikaan.

Marja meni nauhurin luo ja laittoi musiikin soimaan. Nyt olisi tanssin vuoro! Olin jo pyytämässä häntä olohuoneen parketille, kun hän pysäytti minut
Hän otti vain käsistäni kiinni ja alkoi tanssimaan. Kullini oli nyt täysin tanassa. Ajattelin, että tuntisiko Marja sen kovuuden itseään vasten? Marja katsoi minua ja kysyi, että tuntuiko tämä hyvältä? Hän painautui lähemmäksi ja alushameen paino jalkojen välissä tuntui todella ihanalta!
Painauduimme nyt vielä lähemmäksi ja tunsin, että orgasmi lähestyi, mutta onnistuin kuitenkin pidättelemään itseni. Marja hieroi nenäänsä minun nenääni vasten ja pussasi huuliani kevyesti. Hänen ihana kehonsa ja kaikki mitä hän teki kiihotti minua entistä enemmän. Hyväilin hänen selkäänsä ja niskaansa. Laitoin käteni hänen lantioilleen, mutta ennen kuin ehdin reagoida, hän otti kädestäni kiinni ja vei sen välillemme!

- Hyväile minua sieltä, pyytää hän käskevään sävyyn! Painan käteni ilmavan alushameen päältä ja alan hieromaan hänen kumpuaan kahisevan kankaan läpi. Marja levitti jalkojaan, että pääsisin paremmin hänen suloonsa käsiksi.

- Tuntuuko tämä hyvältä?

- Koeta itse, sanoo Marja! Hän laitta vuorostaan kätensä minun hameeni päälle ja painaa sitä valtavan kovana seisovaa kyrpääni vasten.

- No tuntuukos tämä hyvältä kysyy hän?

Vastaan hänelle pitäväni siitä ja kuinka kyrpäni seisoo niin, että sitä särkee. Käteni hakeutuvat alushameen kerroksien alle ja hyväillen kohden tuota himoitsemaani vittua. Alushame on nyt kuin pilvi Marjan ympärillä ja saatoin tuntea hänen pikkarinsa sormissani. Siirrän niiden lahkeen kuminauhaa syrjään ja annan sormieni liukua tuohon märkään rakoon ja tunsin Marjan hengähtävän syvään.

- Ota minut! Nussi minua! Marja suorastaan huutaa. Ilman, että edes olin huomannut, oli Marja nostanut alushameeni ylös ja alkoi nyt hyväilemään kyrpääni. Siirrän Marjan pikkarien lahjetta enemmän ja annan kyrpäni liukua tuohon odottavaan vittuun…

Kaaduimme alas olohuoneen pehmeälle matolle ja aloimme kiivaan rakastelun. Alushameittemme kahina nainnin tahdissa olisi varmasti ollut sivullisesta hullujen touhua, mutta me olimme kiihkossamme ja koin elämäni parhaimman rakasteluhetken. Marja huusi orgasminsa kiihkossa, että verisuonet otsassa pullistuivat, kunnes huoahtaen vaivuimme tyydytettynä toistemme syliin.

Hetken siistiydyttyämme, ehdimme vielä mukaan juhliin. Marja tosin loihti minulle jostain lantioliivit, sukat ja pikkarit, mitkä pidin koko juhlien ajan housujeni alla. Tanssiessamme tunsin Marjan sormien välillä hyväilevän sukkanauhaa housujen päältä saaden minut seisokkiin taas.

Palattuamme yöllä jatkoimme rakastelua pukeutuneena upeisiin liukkaisiin alusasuihin. Entisestä hyvän päivän ystävättärestäni Marjasta tuli näin sydänystäväni jakaen fetissini kaikin mahdollisin tavoin.

11

3074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Heponen

      What the guy fucking ! Ihan transujuttu !

    • unelmaseksiä

      muna nousi pystyyn tätä lukiessa :) Voin kuvitella miten valtavan kiihottavaa olisi nussia ihoa hyväilevät, suhisevat satiinihameet päällä, vielä kun olisi satiinilakanat ja -pussilakanat sängyssä niin unelma olisi täydellinen... mmm... pakko mennä runkkaamaan...

    • ...mistä hän oli saanut aitoja saumasukkia?

      Olis kiva tietää


      Maski

      • Aika monessa paikassa

        Nylon-sukkia löytyy netistä useammaltakin toimittajalta. Sen kun vaan etsimään. Ostin itsekin tuossa pari paria.


      • Aika monessa paikassa kirjoitti:

        Nylon-sukkia löytyy netistä useammaltakin toimittajalta. Sen kun vaan etsimään. Ostin itsekin tuossa pari paria.

        Moi

        Ulkomailta löytyy, mutta löytyykö suomesta. Siis aitoja Full Fashioned Stockings? Ei ole vastaan tullut, ainakaan liikkeissä, toisinaan kirppareilla kylläkin. Mutta jos sinulla on tietoa, niin otan ilomielin vastaan.

        Stockari


    • Nylon pari

      Todella kiihottava tarina. Me olemme nimittäin aivan mielettömän kiihottuneita ns. aidoista nylonsukista! Vaimo käyttää sellaisia päivittäin töissäkin. Olisi todella mielenkiintoista tavata samanhenkisiä! Jos täällä on joku/jotkut jotka on todella samanhenkisiä...ei feikkejä....niin ottakaa yhteyttä!

      • Anonyymi

        Ihania asuja. ukm61


    • Palstavalinnastasi
      • xxx57

        Sori.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      137
      7823
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7006
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3502
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1133
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1094
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      64
      895
    Aihe