Cesar on läski!

hp_guru

Kannattaisiko sinun Sheriffi poistaa hieman kiloja? Eikun pyöräilemään!

8

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

      Saa kai jokainen olla, millainen haluu. Sitä paitsi on varmaan tosi mukiinmenevä, jos laihduttaa parikytä kiloo.

      • arvostella se motivoi

        laihduttamaan (kts.galleria sivu)


    • kerran

      suomalainen näyttää minkälaista kateus on.....

      • hp_guru

        Siellä lukee tyyliin "Haukkukaa minua välillä läskiksi.."


    • Väittäisin että jonkinlainen apu on ollut siitä että ns julkisesti lähdin laihduttamaan. Päivittäin on joku ollut muistuttamassa siitä heh.

      • Michel Montignac

        Hanki kirja "Syön hyvin, siksi laihdun". Kirjoittaja Michel Montignac. Kirjassa selitetään matalahiilihydraattisen dietiin perusteet sekä perustellaan vakuuttavasti miksi kaloriteoria ei toimi. Itse laihdutin Montignac -dieetillä 15 kg (90-> 75) ja kaveri on laihduttanut 100 kilosta 75 kiloon. Dieetti toimii koska nälkää ei tarvitse nähdä. Esim. lihaa ja kanaa saa vetää niin paljon kun napa kestää. Pääasia on että jättää sokerin, valkoisen leivän, perunan, pastan yms. vähemmälle tai pois kokonaan jos mahdollista. Mulla ei ollut mitään ongelmia karsia näitä muutamia ruoka-aineita vekka kun sai kuitenkin vetää kaikkea muuta hyvää mielin määrin, kuten sisäfilettä, punkkua, juustoja, feta-salaattia, yms. Ei rasva sinällään ole pahasta. Se ei varastoidu jos et syö samaan aikaan nopeita hiilareita jotka aiheuttavat nopeaa ja runsasta insuliinin eritystä. Insuliini on ihmiskehon varastohormooni, jonka vaikutuksesta kroppa ryhtyy varastoimaan ravintoa vararavinnoksi, eli rasvakudokseksi. Moni ei tähän teoriaan usko, vaan kuvittelevat että lihominen ja laihtuminen on kiinni vain siitä paljonko kaloreita nauttii ja paljonko kuluttaa. Näin se ei todellakaan mene, vaan homma on kiinni siitä mitä syöt, milloin syöt ja miten yhdistelet eri ruoka-aineita. Toki syömisellä ja kuluttamisellakin on merkitystä, mutta ei siis pelkästään sillä! Lue kirja jos haluat laihtua nälkää näkemättä parissa kuukaudessa yli 10 kiloa.


      • low GI
        Michel Montignac kirjoitti:

        Hanki kirja "Syön hyvin, siksi laihdun". Kirjoittaja Michel Montignac. Kirjassa selitetään matalahiilihydraattisen dietiin perusteet sekä perustellaan vakuuttavasti miksi kaloriteoria ei toimi. Itse laihdutin Montignac -dieetillä 15 kg (90-> 75) ja kaveri on laihduttanut 100 kilosta 75 kiloon. Dieetti toimii koska nälkää ei tarvitse nähdä. Esim. lihaa ja kanaa saa vetää niin paljon kun napa kestää. Pääasia on että jättää sokerin, valkoisen leivän, perunan, pastan yms. vähemmälle tai pois kokonaan jos mahdollista. Mulla ei ollut mitään ongelmia karsia näitä muutamia ruoka-aineita vekka kun sai kuitenkin vetää kaikkea muuta hyvää mielin määrin, kuten sisäfilettä, punkkua, juustoja, feta-salaattia, yms. Ei rasva sinällään ole pahasta. Se ei varastoidu jos et syö samaan aikaan nopeita hiilareita jotka aiheuttavat nopeaa ja runsasta insuliinin eritystä. Insuliini on ihmiskehon varastohormooni, jonka vaikutuksesta kroppa ryhtyy varastoimaan ravintoa vararavinnoksi, eli rasvakudokseksi. Moni ei tähän teoriaan usko, vaan kuvittelevat että lihominen ja laihtuminen on kiinni vain siitä paljonko kaloreita nauttii ja paljonko kuluttaa. Näin se ei todellakaan mene, vaan homma on kiinni siitä mitä syöt, milloin syöt ja miten yhdistelet eri ruoka-aineita. Toki syömisellä ja kuluttamisellakin on merkitystä, mutta ei siis pelkästään sillä! Lue kirja jos haluat laihtua nälkää näkemättä parissa kuukaudessa yli 10 kiloa.

        Montignac tuon idean tosiaan taisi ekana laajemmalti tehdä tunnetuksi, mutta tuon mainitsemasi kirjan jälkeen on tullut mielestäni vielä paremmin kirjoitettuja kirjoja samasta aiheesta. Esim. tämä:
        http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9510275069


      • se vaa pönkittää

        omaa itsetuntoa sun kustannuksella.tai sitte se on vielä murkkuiässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe