Finspeed

555

Onko kokemuksia kyseisestä veneestä? Miten käyttäytyy aallokossa? Onko 90hp moottori sopiva tähän? Paljon veneellä on painoa?

13

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarski vaan

      Todella kelpopaatti juhannus kokkoon.Ko veneen lasikuitu palaa kauniisti ja antaa kauniin mustan savun.
      Ua ua ua ua ua ua uaaaaaahhhh.Runkku 555.

    • lukelu

      itsellä kyseinen vene 115 hp ja hyvin toimii aika lailla hyvin menee mut on havaittavissa pientä hakkaamista vasta aallokossa muuten on kyllä vakaa vene. mutta sehän on tietysti jokaisen oma mielipide mistä tykkää.ei mua ainakaan haittaa kun vauhtia on reilut 40 solmua hyvä venho sitähän on tehty monilla eri merkeillä.onko myynnissä jossain hinta jos saa udella.

    • lukelu

      unohtui se paino se painaa 500kg

      • 555

        Joo, ainakin hyvä v-pohja siinä näyttäisi olevan kuvista päätellen. Eiköhän se 90 heppasella sen 30 solmua luulisi kulkevan. Millä muilla merkeillä venettä on valmistettu?


      • RRR
        555 kirjoitti:

        Joo, ainakin hyvä v-pohja siinä näyttäisi olevan kuvista päätellen. Eiköhän se 90 heppasella sen 30 solmua luulisi kulkevan. Millä muilla merkeillä venettä on valmistettu?

        Tämän todennäköisesti tiedätkin, mutta kirjoitan joka tapauksessa: V-pohjan syvyys mitataan aina veneen takaosasta. Hakkaaminen viittaisi juuri siihen, että V-pohja ei olisi riittävän syvä kovaa keliä ajatellen. Lisäksi vene vaikuttaa kevyeltä. Moni norjalainen tai ruotsalainen vastaavankokoinen HT-vene painaa jo yli 600 kiloa...


      • muuten
        RRR kirjoitti:

        Tämän todennäköisesti tiedätkin, mutta kirjoitan joka tapauksessa: V-pohjan syvyys mitataan aina veneen takaosasta. Hakkaaminen viittaisi juuri siihen, että V-pohja ei olisi riittävän syvä kovaa keliä ajatellen. Lisäksi vene vaikuttaa kevyeltä. Moni norjalainen tai ruotsalainen vastaavankokoinen HT-vene painaa jo yli 600 kiloa...

        tähän peliin parempi pitkä-vai lyhytrikinen moottori?


      • RRR
        muuten kirjoitti:

        tähän peliin parempi pitkä-vai lyhytrikinen moottori?

        Sun pitää mitata. Muistaakseni perämoottorin rikissä oleva kavitaatiolevy tulisi olla kölin kanssa samalla tasolla. Silloin potkuri on oikeeassa syvyydessä.


      • Anonyymi
        muuten kirjoitti:

        tähän peliin parempi pitkä-vai lyhytrikinen moottori?

        Pistä niin pitkä kun löytyy, niin potkuri saa paremmin pitoa. Lyhyt rikisellä kavitoi tosi herkästi, etenkin jos vetää vesi suksia tai donitsia


    • lukelu

      joo pitkärikiselle on tehty aiakin mun veneeni mulla 115hp mercyry perässä ja painoa kyseisellä moottorilla 158kg eikä tunnu oikeastaan missään tankki 70 litraa.oletko jo hommannut kyseisen veneen?

      • 555

        Hankkimaan Flipper 570 veneen.


    • rähjä

      onko kellä muuten tietoa mistä tästä veneestä löytyy tyyppikilpi?

    • Anonyymi

      on kokemust paatist itellä on kans saman niminen paat tuulilasi malli se liukuu pinnalla vähemmäntehoisellakin hyvin

    • Anonyymi

      Näin on. Paljon vakaampi noihin nykyisiin rimpuloihin verrattuna. Itellä mulla on 150hp.voi ajella ihan pintakaasulla, kulutus silloin hyvin pieni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      59
      3103
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1103
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      99
      922
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      913
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      791
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe