Onko kokemuksia kyseisestä veneestä? Miten käyttäytyy aallokossa? Onko 90hp moottori sopiva tähän? Paljon veneellä on painoa?
Finspeed
13
1832
Vastaukset
- Jarski vaan
Todella kelpopaatti juhannus kokkoon.Ko veneen lasikuitu palaa kauniisti ja antaa kauniin mustan savun.
Ua ua ua ua ua ua uaaaaaahhhh.Runkku 555. - lukelu
itsellä kyseinen vene 115 hp ja hyvin toimii aika lailla hyvin menee mut on havaittavissa pientä hakkaamista vasta aallokossa muuten on kyllä vakaa vene. mutta sehän on tietysti jokaisen oma mielipide mistä tykkää.ei mua ainakaan haittaa kun vauhtia on reilut 40 solmua hyvä venho sitähän on tehty monilla eri merkeillä.onko myynnissä jossain hinta jos saa udella.
- lukelu
unohtui se paino se painaa 500kg
- 555
Joo, ainakin hyvä v-pohja siinä näyttäisi olevan kuvista päätellen. Eiköhän se 90 heppasella sen 30 solmua luulisi kulkevan. Millä muilla merkeillä venettä on valmistettu?
- RRR
555 kirjoitti:
Joo, ainakin hyvä v-pohja siinä näyttäisi olevan kuvista päätellen. Eiköhän se 90 heppasella sen 30 solmua luulisi kulkevan. Millä muilla merkeillä venettä on valmistettu?
Tämän todennäköisesti tiedätkin, mutta kirjoitan joka tapauksessa: V-pohjan syvyys mitataan aina veneen takaosasta. Hakkaaminen viittaisi juuri siihen, että V-pohja ei olisi riittävän syvä kovaa keliä ajatellen. Lisäksi vene vaikuttaa kevyeltä. Moni norjalainen tai ruotsalainen vastaavankokoinen HT-vene painaa jo yli 600 kiloa...
- muuten
RRR kirjoitti:
Tämän todennäköisesti tiedätkin, mutta kirjoitan joka tapauksessa: V-pohjan syvyys mitataan aina veneen takaosasta. Hakkaaminen viittaisi juuri siihen, että V-pohja ei olisi riittävän syvä kovaa keliä ajatellen. Lisäksi vene vaikuttaa kevyeltä. Moni norjalainen tai ruotsalainen vastaavankokoinen HT-vene painaa jo yli 600 kiloa...
tähän peliin parempi pitkä-vai lyhytrikinen moottori?
- RRR
muuten kirjoitti:
tähän peliin parempi pitkä-vai lyhytrikinen moottori?
Sun pitää mitata. Muistaakseni perämoottorin rikissä oleva kavitaatiolevy tulisi olla kölin kanssa samalla tasolla. Silloin potkuri on oikeeassa syvyydessä.
- Anonyymi
muuten kirjoitti:
tähän peliin parempi pitkä-vai lyhytrikinen moottori?
Pistä niin pitkä kun löytyy, niin potkuri saa paremmin pitoa. Lyhyt rikisellä kavitoi tosi herkästi, etenkin jos vetää vesi suksia tai donitsia
- lukelu
joo pitkärikiselle on tehty aiakin mun veneeni mulla 115hp mercyry perässä ja painoa kyseisellä moottorilla 158kg eikä tunnu oikeastaan missään tankki 70 litraa.oletko jo hommannut kyseisen veneen?
- 555
Hankkimaan Flipper 570 veneen.
- rähjä
onko kellä muuten tietoa mistä tästä veneestä löytyy tyyppikilpi?
- Anonyymi
on kokemust paatist itellä on kans saman niminen paat tuulilasi malli se liukuu pinnalla vähemmäntehoisellakin hyvin
- Anonyymi
Näin on. Paljon vakaampi noihin nykyisiin rimpuloihin verrattuna. Itellä mulla on 150hp.voi ajella ihan pintakaasulla, kulutus silloin hyvin pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477