Cesar!!! Miksi poistit

perusteluni...

siitä miksi Sarin maine on minun mielestäni kyseenalainen??? Se on minun mielipide asiasta ja perustui täysin siihen mitä olen hänestä nähnyt ja kuullut...
Eipä ollut ensimmäinen kerta kun tällä palstalla ei saa ilmaista negatiivista mielipidettä Sarista...
Siinä kommentissa ei ollut edes kovin karua tekstiä vaan ainoastaan tosi asioita miten minä tämän näen...
Kyllästyttää jo kun täällä ei saa ilmaista kunnolla mielipiteitään...perseen loputon nuoleminen on sallittua mutta mitään negatiivista ei saa sanoa...
Mikäs keskustelupalsta se tällainen on jossa ei saa ilmaista mielipidettään?

8

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sinun

      perustelusi ei ole 24/7 palstan tarkoitus.
      Etkä voi tehdä mitään analyysiä kenenkään maineesta
      sen perusteella mitä olet sattunut näkemään tv:tä

      • sitten se

        muu samaa aihetta koskeva teksti sai jäädä kuitenkin tälle palstalle? Se oli siis sopiva teksti tänne 24/7 palstalle mutta perustelut asialle ei...vähän ontuvaa selitystä!!
        Ei se ollut mikään analyysi vaan kerroin oman mielipiteeni siitä miksi MINUN MIELESTÄNI Sarin maine on mennyt tiettyyn suntaan...tämä on keskustelu palsta jossa ilmaistaan mielipiteitä eikä mikään uutistoimisto pelkkien faktojen kera!!
        Ja toisekseen kyllähän täällä näkee jos jonkinmoisia analyysejä itse kukasestakin asukkaasta joten turha jeesustella siitäkään...


    • NAINEN TURUST

      Jotkut saa haukkua huoraksi ja muuta mukavaa ja sitten se on kauan tässä.

    • se olisi

      kuulunut vaikka bb-asukkaat palstalle.

      • se aloitus...

        vieläkin komeilee tuolla toisella sivulla...ainoastaan perusteluni siihen miksi näin mielestäni on on haihtunut...
        Ja kyllähän Cesar olisi voinut sen toki siirtääkin mutta ei siirtänyt koska Sari on hänen suosikkinsa...pikku prinsessa josta ei saa sanoa mitään pahaa vaikka ne sitten olisivatkin täysin tosia asioita!!


      • satu tietämään
        se aloitus... kirjoitti:

        vieläkin komeilee tuolla toisella sivulla...ainoastaan perusteluni siihen miksi näin mielestäni on on haihtunut...
        Ja kyllähän Cesar olisi voinut sen toki siirtääkin mutta ei siirtänyt koska Sari on hänen suosikkinsa...pikku prinsessa josta ei saa sanoa mitään pahaa vaikka ne sitten olisivatkin täysin tosia asioita!!

        nii ei se seriffi ole todellakaan ainoa joka niitä keskusteluja poistaa. ylläpitokin poistaa suuren osan.


    • Muistan kyllä tuon pitkähkön viestin ja muistelen että siirtäisinkö viestin asukkaat-palstalle. En nyt muista siirsinkö mutta muistaakseni en poistanut ainakaan. Ylläpito on käynyt päivällä ainakin poistelemassa että on saattanut tuossa yhteydessä poistua.

    • GILLE

      voi sinua.. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä. Tuntuu vaan siltä, että olet kateellinen kauniille Sarille. Tyttö flirttaa, joka kuuluu asiaan ja parikymppisten tyttöjen jokapäiväiseen elämään. Toiset uskaltavat tehdä sen näkyvämmin ja toiset tekevät sitä huomaamattomasti. Kateus on pirullinen tauti!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe