Cesar!!! Miksi poistit

perusteluni...

siitä miksi Sarin maine on minun mielestäni kyseenalainen??? Se on minun mielipide asiasta ja perustui täysin siihen mitä olen hänestä nähnyt ja kuullut...
Eipä ollut ensimmäinen kerta kun tällä palstalla ei saa ilmaista negatiivista mielipidettä Sarista...
Siinä kommentissa ei ollut edes kovin karua tekstiä vaan ainoastaan tosi asioita miten minä tämän näen...
Kyllästyttää jo kun täällä ei saa ilmaista kunnolla mielipiteitään...perseen loputon nuoleminen on sallittua mutta mitään negatiivista ei saa sanoa...
Mikäs keskustelupalsta se tällainen on jossa ei saa ilmaista mielipidettään?

8

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sinun

      perustelusi ei ole 24/7 palstan tarkoitus.
      Etkä voi tehdä mitään analyysiä kenenkään maineesta
      sen perusteella mitä olet sattunut näkemään tv:tä

      • sitten se

        muu samaa aihetta koskeva teksti sai jäädä kuitenkin tälle palstalle? Se oli siis sopiva teksti tänne 24/7 palstalle mutta perustelut asialle ei...vähän ontuvaa selitystä!!
        Ei se ollut mikään analyysi vaan kerroin oman mielipiteeni siitä miksi MINUN MIELESTÄNI Sarin maine on mennyt tiettyyn suntaan...tämä on keskustelu palsta jossa ilmaistaan mielipiteitä eikä mikään uutistoimisto pelkkien faktojen kera!!
        Ja toisekseen kyllähän täällä näkee jos jonkinmoisia analyysejä itse kukasestakin asukkaasta joten turha jeesustella siitäkään...


    • NAINEN TURUST

      Jotkut saa haukkua huoraksi ja muuta mukavaa ja sitten se on kauan tässä.

    • se olisi

      kuulunut vaikka bb-asukkaat palstalle.

      • se aloitus...

        vieläkin komeilee tuolla toisella sivulla...ainoastaan perusteluni siihen miksi näin mielestäni on on haihtunut...
        Ja kyllähän Cesar olisi voinut sen toki siirtääkin mutta ei siirtänyt koska Sari on hänen suosikkinsa...pikku prinsessa josta ei saa sanoa mitään pahaa vaikka ne sitten olisivatkin täysin tosia asioita!!


      • satu tietämään
        se aloitus... kirjoitti:

        vieläkin komeilee tuolla toisella sivulla...ainoastaan perusteluni siihen miksi näin mielestäni on on haihtunut...
        Ja kyllähän Cesar olisi voinut sen toki siirtääkin mutta ei siirtänyt koska Sari on hänen suosikkinsa...pikku prinsessa josta ei saa sanoa mitään pahaa vaikka ne sitten olisivatkin täysin tosia asioita!!

        nii ei se seriffi ole todellakaan ainoa joka niitä keskusteluja poistaa. ylläpitokin poistaa suuren osan.


    • Muistan kyllä tuon pitkähkön viestin ja muistelen että siirtäisinkö viestin asukkaat-palstalle. En nyt muista siirsinkö mutta muistaakseni en poistanut ainakaan. Ylläpito on käynyt päivällä ainakin poistelemassa että on saattanut tuossa yhteydessä poistua.

    • GILLE

      voi sinua.. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä. Tuntuu vaan siltä, että olet kateellinen kauniille Sarille. Tyttö flirttaa, joka kuuluu asiaan ja parikymppisten tyttöjen jokapäiväiseen elämään. Toiset uskaltavat tehdä sen näkyvämmin ja toiset tekevät sitä huomaamattomasti. Kateus on pirullinen tauti!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe