Haluaisin kuulla kävijöiden kokemuksia Siljan ja Vikingin jouluristeilyistä (24. - 26.12.) viime vuosilta.
Minkälaista ohjelmaa laivalla on laivayhtiön puolesta järjestetty lapsille ja aikuisille?
Entä minkälaista porukkaa laivalla on tuolloin ollut?
Suositteletteko tälläistä reissua ryhmälle, missä on myös alle 10-vuotiaita lapsia?
Jouluristeilyt
4
2098
Vastaukset
- käytyä
Gabriellan risteilylläpari joulua sitten.Vika oli varmaan siinä,että matkustin yksin.Pöytiähän ei voi ruokailussa valita,joten minut sijoitettiin humalaisen seurueen pöytään.Yleisen hulinan jälkeen yksi jäsen veti ylös noustessaan pöytäliinan lattialle,ja kaikki tuli meidän istujien syliin.uvitti muita,paitsi minua ja henkilökuntaa,joka siivosi jäljet mutta ei puuttunut tai keskeyttänyt menoa mitenkään.Myöskään uutta pöytää en saanut.Seuraavana päivänä sain ko.pöydässä kuulla tiukkapipoisuudestani ja mehunjuonnistani.Tapaninpäivän aamuna olin ikionnellinen että pääsen kotiin.Kyllä näillä risteilyillä olisi kivaa,ellei olisi aina joukossa joku tai jotkut,jotka pilaavat kaiken.
- J--K
Pari reissua tehnyt, travemundeen ja Turusta Riikaan. Onhan siellä jotain jouluaiheista ohjelmaa, kirkkoa, joulukaraokea, pukki jakaa lahjoja, laulua yms.
Porukka keski-ikäistä, mutta joitain lapsiakin matkassa. Kyllähän se hieman erilainen tapa viettää joulu on, mutta ihan mukava. - jouluristeilyllä
Oli kiva reissu ja päätimme tehdä perinteen-kun kotia lähellä ei ole pakollisia sukulais ym jouluja.Vikingin reissulla, lapset tykkäsi, 9-8 ja 3 vuotiaat. Oli paljon ohjelmaa, pipareiden leivontaa, leffat pyöri koko ajan, oli leikkijuttuja, lasten ohjelmaa paljon, joulupukkia ym...Helpoin joulu koskaan ! Suosittelen !
- lapsiperhe
Kiva kuulla , että lapset tykkäsivät. ollaan menossa tänä jouluna vikingin mariellalla risteilylle kolmen lapsen kanssa. Kyllästytty hössöttämään kotona. Onko muita lapsiperheitä kenties lähdössä valmiiseen ruokapöytään ja pukkia katsomaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978