Jouluristeilyt

Jape2006

Haluaisin kuulla kävijöiden kokemuksia Siljan ja Vikingin jouluristeilyistä (24. - 26.12.) viime vuosilta.

Minkälaista ohjelmaa laivalla on laivayhtiön puolesta järjestetty lapsille ja aikuisille?

Entä minkälaista porukkaa laivalla on tuolloin ollut?

Suositteletteko tälläistä reissua ryhmälle, missä on myös alle 10-vuotiaita lapsia?

4

2098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytyä

Gabriellan risteilylläpari joulua sitten.Vika oli varmaan siinä,että matkustin yksin.Pöytiähän ei voi ruokailussa valita,joten minut sijoitettiin humalaisen seurueen pöytään.Yleisen hulinan jälkeen yksi jäsen veti ylös noustessaan pöytäliinan lattialle,ja kaikki tuli meidän istujien syliin.uvitti muita,paitsi minua ja henkilökuntaa,joka siivosi jäljet mutta ei puuttunut tai keskeyttänyt menoa mitenkään.Myöskään uutta pöytää en saanut.Seuraavana päivänä sain ko.pöydässä kuulla tiukkapipoisuudestani ja mehunjuonnistani.Tapaninpäivän aamuna olin ikionnellinen että pääsen kotiin.Kyllä näillä risteilyillä olisi kivaa,ellei olisi aina joukossa joku tai jotkut,jotka pilaavat kaiken.

• J--K

Pari reissua tehnyt, travemundeen ja Turusta Riikaan. Onhan siellä jotain jouluaiheista ohjelmaa, kirkkoa, joulukaraokea, pukki jakaa lahjoja, laulua yms.

Porukka keski-ikäistä, mutta joitain lapsiakin matkassa. Kyllähän se hieman erilainen tapa viettää joulu on, mutta ihan mukava.

• jouluristeilyllä

Oli kiva reissu ja päätimme tehdä perinteen-kun kotia lähellä ei ole pakollisia sukulais ym jouluja.Vikingin reissulla, lapset tykkäsi, 9-8 ja 3 vuotiaat. Oli paljon ohjelmaa, pipareiden leivontaa, leffat pyöri koko ajan, oli leikkijuttuja, lasten ohjelmaa paljon, joulupukkia ym...Helpoin joulu koskaan ! Suosittelen !

• lapsiperhe

Kiva kuulla , että lapset tykkäsivät. ollaan menossa tänä jouluna vikingin mariellalla risteilylle kolmen lapsen kanssa. Kyllästytty hössöttämään kotona. Onko muita lapsiperheitä kenties lähdössä valmiiseen ruokapöytään ja pukkia katsomaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe