Uusi vuosi Madeiralla Funchalissa

Toista kertaa Madeiralle

Hei
Te jotka olette olleet Madeiralla Uutena vuonna, oletteko jo Suomessa esim. varanneet Uudeksi vuodeksi ravintolapaikat? Eli löytyykö kivoja paikkoja vielä varattavaksi kun menemme (4 henkeä) 25.12 sinne? Täällä Suomessa isoissa kaupungeissa on varattava jo aiemmin jos haluaa ns.parempaan paikkaan mennä.
Iso kiitos vastauksista.

7

2334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dennis I

      Meillä on ollut omassa hotellissa uudenvuoden juhlat. Mihin hotelliin olette menossa?

      • Toista kertaa Madeiralle

        Hei
        Olemme Monumental Lidossa.
        Poikkeuksellisesti menemme ihan samaan paikkaan ja hotelliin uudestaan.
        Emme kuitenkaan matkusta 1-3 kertaa vuodessa enempää, joten yleensä valitsemme eri paikan koska maailmassa on niin monta kivaa tutustumisen arvoista paikkaa.


      • Dennis I
        Toista kertaa Madeiralle kirjoitti:

        Hei
        Olemme Monumental Lidossa.
        Poikkeuksellisesti menemme ihan samaan paikkaan ja hotelliin uudestaan.
        Emme kuitenkaan matkusta 1-3 kertaa vuodessa enempää, joten yleensä valitsemme eri paikan koska maailmassa on niin monta kivaa tutustumisen arvoista paikkaa.

        Monumental Lidon uuden vuoden vietosta ei ole tietoa, mutta uskoisin heidänkin järjestävän kunnon juhlat. Kannattaa kuitenkin suunnitella mihin menee katsomaan huikeata uuden vuoden ilotulitusta, mahdollisesti Monumentalin katolle?
        Madeirahan onkin kuuluisa siitä, että sinne mennään uudestaan ja uudestaan. Esim. viime vuoden hotellissamme Pestana Palmsissa oli paljon vakiovieraita.


    • Sattuma :)

      minä vietän perheeni kanssa joulun Funchalissa Madeiralla. menemme sinne 18.12 ja lähdemme 25.12. (eli te tulette samana päivänä sinne kun meidän perhe lähtee takaisin suomeen)

      Valitsitteko te hotellit itse? Me emme valitse hotellia itse vaan matka-palvelu tekee sen puolestamme. Haluaisin kuitenkin tietää onko meillä hyvät mahdollisuudet saada hyvä hotelli?

      Joudutaanko Madeiralle mennessä ottamaan jotain rokotuksia?

      Olitte kuulemma siellä viime uutenavuotenakin?
      Oliko sillon lämmintä ja aurinkoista vai viileää ja myrskyistä?
      Meille on nimittäin kerrottu että joulukuussa Madeiralla on hieman myrskyisää?

      Toivon että vastaat viestiini.
      kiitos jo etukäteen.

      • Toista kertaa Madeiralle

        Hei
        Vastaukseni on kestänyt turhan kauan, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan.

        Olemme menossa toista kertaa Madeiralle ja eka kerralla se oli hiihtoloma vuonna 2005 ja oli tosi sateista sekä myrskyisää (vuorilla tarvitsi pipoa ja villahanskoja), mutta silti todella hienoa eli emme antaneet sateen vaikuttaa lomaamme.

        En tiedä matkapalvelun hotellivalinnoista, olemme valinneet itse hotellimme.

        Erikoisia rokotuksia ei tarvitse, mutta meillä on koko perheellä A-hepatiitti rokotus, koska matkailemme myös paikoissa jotka eivät ole korkean hygienia paikkoja.
        Sen sijaan Madeiralla on suhteellisen hygieenistä.
        Hyvää lomaa.


      • Sattuma : )
        Toista kertaa Madeiralle kirjoitti:

        Hei
        Vastaukseni on kestänyt turhan kauan, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan.

        Olemme menossa toista kertaa Madeiralle ja eka kerralla se oli hiihtoloma vuonna 2005 ja oli tosi sateista sekä myrskyisää (vuorilla tarvitsi pipoa ja villahanskoja), mutta silti todella hienoa eli emme antaneet sateen vaikuttaa lomaamme.

        En tiedä matkapalvelun hotellivalinnoista, olemme valinneet itse hotellimme.

        Erikoisia rokotuksia ei tarvitse, mutta meillä on koko perheellä A-hepatiitti rokotus, koska matkailemme myös paikoissa jotka eivät ole korkean hygienia paikkoja.
        Sen sijaan Madeiralla on suhteellisen hygieenistä.
        Hyvää lomaa.

        kiitos vastauksesta.
        kävinkin tänään vasta katsomassa että jos olisit vastannut, en ollu sitä aikasemmin käynyt joten se ei haitannut ollenkaan.
        Haluaisin kuitenkin kysyä vielä yhtä asiaa jos ei haittaa? Onko Funchalissa rannikollakin niin viieleää ettei voi käydä rannalla ollenkaan uimassa?
        Ja sataako Funchalissa joulun aikoihin todellakin joka päivä melkein koko vuorokauden? Olen kuullut yatävältäni joka on käynyt siellä että siellä todellakin olisi niin sateista.

        Toivottavasti vastaat vielä kerran. kiitos.


      • Toista kertaa Madeiralle
        Sattuma : ) kirjoitti:

        kiitos vastauksesta.
        kävinkin tänään vasta katsomassa että jos olisit vastannut, en ollu sitä aikasemmin käynyt joten se ei haitannut ollenkaan.
        Haluaisin kuitenkin kysyä vielä yhtä asiaa jos ei haittaa? Onko Funchalissa rannikollakin niin viieleää ettei voi käydä rannalla ollenkaan uimassa?
        Ja sataako Funchalissa joulun aikoihin todellakin joka päivä melkein koko vuorokauden? Olen kuullut yatävältäni joka on käynyt siellä että siellä todellakin olisi niin sateista.

        Toivottavasti vastaat vielä kerran. kiitos.

        Hei
        Siellä on niin kallioiset ja louhikkoiset sekä meren käynti kovaa ettei voi uida. Esim. Funchalissa on merivesialtaita joissa voi käydä uimassa ellei niitä ole suljettu esim. voimakkaan tuulen ja sateen takia.
        Itse olemme Monumental Lidossa (hotelli) ja siellä on uima-allas sekä ulkona että sisällä.
        Saman päivän aikana voi olla sadetta, pilvipoutaa, aurinkoa ja vuorilla sataa lunta esim. meillä on ollut niin. Joten aamulla kun herää ei pidä lannistua vaikka sataisi sillä tunnin kuluttua voikin olla ihan kaunis ja lämmin sää.
        Madeiralla on niin kaunista että pientä sadetta ei huomaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe