hei. mulla on uros roborovski (kaveri on kuollut) ja aattelin ottaa syyrialaisen hamsun. nyt ois syrkistä pari kyssää:
Voiko sen syyrialaisen häkin sijoittaa robonhäkin viereen vai tuleeko siitä jotai ongelmia?
Kumpi syrkki ois parempi aloittelijalle: uros vai naaras?? Kertokaa perusteluita myös!
kiitos kaikille vastanneille!!
kysymyksiä
7
265
Vastaukset
- ............
Ei siitä haittaa ole. Naaras on mielestäni muuten parempi, sillä niiden virtsa haisee vähemmän kuin urosten
- o.o-
naaraat saattavt hiukan tuoksahtaa joka 4. päivä kun niillä on kiima. uroksilla ei ole kiimaa.
- ................
Naaras on agressiivisempi joten uros olis varmaan omasta mielestä parempi.
- ahaha
näin ei tosiaankaan ole! Naaras on touhukkaampi, ja uros rauhallisempi, mutta naaraat eivät ole mitään aggressiivisia!
Voiko sen syyrialaisen häkin sijoittaa robonhäkin viereen vai tuleeko siitä jotai ongelmia?
- Ei tule mitään ongelmia. Laita vain, kunhan et liian lähekkäin, etteivät hamsterit pääse koskemaan toisiinsa.
Kumpi syrkki ois parempi aloittelijalle: uros vai naaras??
- Uros, koska urokset ovat rauhallisempia ja helpompia kesyttää ja pitää kesynä kuin naaraat. Niitä on myös helpompi käsitellä juuri rauhallisuuden ansiosta. Naaraat ovat yleensä hyvin riehakkaita ja villejä, olivat ne kesyjä tai eivät. Mutta jos haluaa hamsterin, joka puuhaa koko ajan jotain, kannattaa ottaa mieluummin naaras.- moippeliwew
Itelläni on kyllä naarassyrkki joka on eka syrkkini. Mut silti suosittelen toooosi kovasti uroksen ottoa, kaikki tuntemani urokset on NIIN suloisia ja ihania mammankultia että. ;D
- Mä vaan.
No ei mielellään ihan viereen. Hamsuja saattaa stressata, kun on toinen touhuilija vieressä.
Miksi muuten puhut robon häkistä? Robolla pitäisi olla muoviduna tai lasiterraario o.o
On ihan sama kumpaa sukupuolta olevan syrkin ottaa ekaksi, minä otin uroksen. Urokset ovat rauhallisempia, naaraat vähän vilkkaampia ja kiima-aikana naaraat saattavat olla vähän äksyjä. Molemmat kuitenkin yhtä mukavia lemmikkejä.
Kaverini otti ekaksi syrkiksi naaraan, ja hyvin on pärjännyt sen kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822