hei. mulla on uros roborovski (kaveri on kuollut) ja aattelin ottaa syyrialaisen hamsun. nyt ois syrkistä pari kyssää:
Voiko sen syyrialaisen häkin sijoittaa robonhäkin viereen vai tuleeko siitä jotai ongelmia?
Kumpi syrkki ois parempi aloittelijalle: uros vai naaras?? Kertokaa perusteluita myös!
kiitos kaikille vastanneille!!
kysymyksiä
7
296
Vastaukset
- ............
Ei siitä haittaa ole. Naaras on mielestäni muuten parempi, sillä niiden virtsa haisee vähemmän kuin urosten
- o.o-
naaraat saattavt hiukan tuoksahtaa joka 4. päivä kun niillä on kiima. uroksilla ei ole kiimaa.
- ................
Naaras on agressiivisempi joten uros olis varmaan omasta mielestä parempi.
- ahaha
näin ei tosiaankaan ole! Naaras on touhukkaampi, ja uros rauhallisempi, mutta naaraat eivät ole mitään aggressiivisia!
Voiko sen syyrialaisen häkin sijoittaa robonhäkin viereen vai tuleeko siitä jotai ongelmia?
- Ei tule mitään ongelmia. Laita vain, kunhan et liian lähekkäin, etteivät hamsterit pääse koskemaan toisiinsa.
Kumpi syrkki ois parempi aloittelijalle: uros vai naaras??
- Uros, koska urokset ovat rauhallisempia ja helpompia kesyttää ja pitää kesynä kuin naaraat. Niitä on myös helpompi käsitellä juuri rauhallisuuden ansiosta. Naaraat ovat yleensä hyvin riehakkaita ja villejä, olivat ne kesyjä tai eivät. Mutta jos haluaa hamsterin, joka puuhaa koko ajan jotain, kannattaa ottaa mieluummin naaras.- moippeliwew
Itelläni on kyllä naarassyrkki joka on eka syrkkini. Mut silti suosittelen toooosi kovasti uroksen ottoa, kaikki tuntemani urokset on NIIN suloisia ja ihania mammankultia että. ;D
- Mä vaan.
No ei mielellään ihan viereen. Hamsuja saattaa stressata, kun on toinen touhuilija vieressä.
Miksi muuten puhut robon häkistä? Robolla pitäisi olla muoviduna tai lasiterraario o.o
On ihan sama kumpaa sukupuolta olevan syrkin ottaa ekaksi, minä otin uroksen. Urokset ovat rauhallisempia, naaraat vähän vilkkaampia ja kiima-aikana naaraat saattavat olla vähän äksyjä. Molemmat kuitenkin yhtä mukavia lemmikkejä.
Kaverini otti ekaksi syrkiksi naaraan, ja hyvin on pärjännyt sen kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504