tv2 live provinnssista 23.00 alk
..sedät jaksaa heilua,,
cmx tv ssä tänään
6
1111
Vastaukset
- oli hyvä
nyt se on runoilija-kettutyttöjen ja taivaanrannanmaalareiden musiikkia. CMXää kuuntelemalla jotkut luulevat esittävänsä älykästä ja syvällistä ihmistä. Naurettavaa.
- Fenry
...kun CMX:stä tuli suosittu, niin se ei olekaan enää hyvä? Naurettavaa.
- ceeämäks
Fenry kirjoitti:
...kun CMX:stä tuli suosittu, niin se ei olekaan enää hyvä? Naurettavaa.
CMX on aina hyvä toisin sanoen paras !osittain sen takia,että lyriikka on aina mahtavaa ja musiikki ei ole aina niin samanlaista joka levyllä,kuin kaikilla muilla bändeillä se on samaa paskaa,cmx kokeilee aina jotain uutta..
Ja minuun vaikutti cmx:n suhteen paljon myös Herra A.W.Yrjänä jonka charmikkuus vetää puoleensa kuin magneetti.ihania ihmisiä ja todella mieluista musiikkia cmx:ältä! - Niina_73
...kummastakaan noista. Sen sijaan ajatteleva ja älykäs uskon olevani.Mutta onneksi meitä on moneksi...Kaikkien ei tarvitse pitää kaikesta. Minusta musiikki on yhdentekevää mikäli se ei kosketa. Cmx tekee sen ja A.W:tä parempaa tulkkia ei ahdistaville tunteille löydy tästä maasta.
Olen helevetin paljon jalat maassa oleva ihminen. Kettutytöksi minusta ei ole ja taivaanrannan maalariksi olen aivan liian realisti.
- the wakk
oisko aika jo lopettaa kun ei mahdu enää nahkatakkiin
- ceeämäks
Lopettaa ei piä ennenku tekee niin hyvää musiikkia että ei pysty parempaan,niin sanoo itse A.W.Yrjänä.
ja minä olen sanansaattaja,yrjänän opetuslapsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104174
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921986Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101564- 1701496
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251406Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1061219Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135