olen yhdeksännellä viikolla raskaana, ja nyt toista viikkoa sattuu vasempaan pakaraan..
kipu tuntuu vähän kokoajan ja liikkuessa tai tietyissä asennoissa kipu on sietämätön. ja pahenee päivä päivältä.
voiko tämä johtua raskaudesta?
en käsitä, miten se voisi johtua, kun olen vielä näin alussakin... mutta ikinä ennen tälläistä hermo särkyä ei ole ollut.
onko jollain muulla ollut vastaavaa?
hermosärky pakarassa
4
2772
Vastaukset
- iskias
Koskeeko samalla ristiselän korkeudelle, mutta siihen pakaran päälle? Minulla koski, mutta ei niin kovasti kuin siihen pakaraan. Kipu johtui iskiaksesta!
Kaikissa kolmessa raskaudessani se on tullut jonkin asteisena. Esikoisen aikaan sain iskiaksen takaisin riesakseni synnytyksen jälkeen. Neuvolassa sanoivat että tukivyösta olisi apua.- *****
ei särje alaselkää ollenkaan, ainoastaan sitä pakaraa.. on tää kauheeta..
- Apilankukka
Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa juuri sama vaiva. Ja myös nyt toisessa raskaudessa. Välillä kipu säteilee pakarasta aivan nilkkaan asti tietyssä linjassa. Iltaisin kun makaa ja kääntyy, niin tuntuu kuin puukolla vedeltäisiin pitkin alaselkää/pakaraa. Välillä molemmat pakarat ovat kipeänä. Useimmiten nuo iskiasvaivat "seuraavat" koko raskausajan. Minulla ei auttanut mikään muu kuin särkylääkkeet, mutta ei niitäkään viitsi popsia päivästä toiseen.
- juttu mulla
Iskiasta, tai sitten pakaralihas niin jumissa.
Koita varovasti venyttää pakaralihasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441