Milloin on myyty viimeiset uudet diesel-Almerat? Kukapa kertoisi jotain kyseisistä moottoreista ja diesel-Almerasta yleisemminkin, kun en juuri mitään siitä tiedä?
Almera diesel?
10
5688
Vastaukset
- ...sellasia olekaan.
Ilmeisesti tuollaista autoa ei ole olemassakaan.
- p.a.
140000km laatikko hajalla ja maksaa
- Laatikko rikki
Miten laatikon oireet ilmenee?
- p.a.
Laatikko rikki kirjoitti:
Miten laatikon oireet ilmenee?
nelosvaihde hyppää vedätettäessä pois päältä,vaihdettiin 4ratas ja akseli,väljät
- lähellä
Tuohon en pysty vastaamaan, mutta sen voin kertoa,
että viimeiset Almerat ovat nyt myynnissä.
Saas nähdä, että tuleeko mitään korvaavaa mallia. - K.Ä.
minä kun luulin, että Alluja olisi ollut myös nafta-käyttöisiä.
- korimallia
oli dieselinä...
- pompotettu
Eivät osaa tehdä tai eivät ainakaan huolta.
Omistan Almeran jossa häkä nousi liian korkeaksi. Katsastusmies kehoitti vaihtamaan ilmansuodattimen, joku yrittää imusarjan kierron estoa, sähköiset anturit kaikki mittauksissa ok, Nissanin huollossa täysin tuntematon tauti. Jos kierroksia voisi rajoittaa normaalille käyttöalueelle eli noin max 4000 niin ei mitään ongelmia mutta kun nostaa yli 4500 niin alkaa tupruttaa sininstä ja moottori pätkii. - kaaleppi
dieselmallissa 1997-2000 (2.0dlx), polttoainepumpun remmi katkeaa ennen 40000km, vaikka vaihtoväli on sama kuin jakoremmissä 90000, itse vaihdan 30000välein pumpunremmin..
- Vej
Kerronpa kokemukset omasta pirssistäni! Mulla Almera 2000 mallin 2.2 litrainen turbodiesel, ajettu 270 tkm. Erittäin kiva vehje ollut ja ruosteeton. oon tykännyt tosi paljon. Ilmeisesti sama valo (oranssi mottorin kuva) syttyi, ja meno katkesi siihen.
Arvelin, notta dieselpumppu mennyt. Niin olikin, ja kun hinasin parhaaksi katsomaani verstaaseen, niin Diesel-Otekon korjausarvio on 3000 euroa. Pumppu on niin hankalassa paikassa, että koko moottori on irrotettava ja auto nostettava ylös. Kolme päivän työ. Ja korjaamo siis ainoa joka tuosta edes arvion teki. Kysyin jo kahdesta aiemmin, ja kolmas kehotti ottamaan tuohon firmaan yhteyttä. Korjaamoa en epaile, ettei osaisi diagnoosia tehdä, sillä sama firma tekee pumpun korjaukset Autokeskukselle, sillä he eivät edes tee sitä, vaan vaihtavat uuteen.
Tavallinen Bosch -pumppuhan siellä, mutta irrotus tosi suuritöistä, ja koko höskään menee kolme päivää. Aika hurjaa tuo kustannusarvio kun koko auto vuoden alussa maksoi reilut neljä tonnia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882