Almera diesel?

K.Ä.

Milloin on myyty viimeiset uudet diesel-Almerat? Kukapa kertoisi jotain kyseisistä moottoreista ja diesel-Almerasta yleisemminkin, kun en juuri mitään siitä tiedä?

10

5621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...sellasia olekaan.

      Ilmeisesti tuollaista autoa ei ole olemassakaan.

    • p.a.

      140000km laatikko hajalla ja maksaa

      • Laatikko rikki

        Miten laatikon oireet ilmenee?


      • p.a.
        Laatikko rikki kirjoitti:

        Miten laatikon oireet ilmenee?

        nelosvaihde hyppää vedätettäessä pois päältä,vaihdettiin 4ratas ja akseli,väljät


    • lähellä

      Tuohon en pysty vastaamaan, mutta sen voin kertoa,
      että viimeiset Almerat ovat nyt myynnissä.
      Saas nähdä, että tuleeko mitään korvaavaa mallia.

    • K.Ä.

      minä kun luulin, että Alluja olisi ollut myös nafta-käyttöisiä.

      • korimallia

        oli dieselinä...


    • pompotettu

      Eivät osaa tehdä tai eivät ainakaan huolta.
      Omistan Almeran jossa häkä nousi liian korkeaksi. Katsastusmies kehoitti vaihtamaan ilmansuodattimen, joku yrittää imusarjan kierron estoa, sähköiset anturit kaikki mittauksissa ok, Nissanin huollossa täysin tuntematon tauti. Jos kierroksia voisi rajoittaa normaalille käyttöalueelle eli noin max 4000 niin ei mitään ongelmia mutta kun nostaa yli 4500 niin alkaa tupruttaa sininstä ja moottori pätkii.

    • kaaleppi

      dieselmallissa 1997-2000 (2.0dlx), polttoainepumpun remmi katkeaa ennen 40000km, vaikka vaihtoväli on sama kuin jakoremmissä 90000, itse vaihdan 30000välein pumpunremmin..

      • Vej

        Kerronpa kokemukset omasta pirssistäni! Mulla Almera 2000 mallin 2.2 litrainen turbodiesel, ajettu 270 tkm. Erittäin kiva vehje ollut ja ruosteeton. oon tykännyt tosi paljon. Ilmeisesti sama valo (oranssi mottorin kuva) syttyi, ja meno katkesi siihen.

        Arvelin, notta dieselpumppu mennyt. Niin olikin, ja kun hinasin parhaaksi katsomaani verstaaseen, niin Diesel-Otekon korjausarvio on 3000 euroa. Pumppu on niin hankalassa paikassa, että koko moottori on irrotettava ja auto nostettava ylös. Kolme päivän työ. Ja korjaamo siis ainoa joka tuosta edes arvion teki. Kysyin jo kahdesta aiemmin, ja kolmas kehotti ottamaan tuohon firmaan yhteyttä. Korjaamoa en epaile, ettei osaisi diagnoosia tehdä, sillä sama firma tekee pumpun korjaukset Autokeskukselle, sillä he eivät edes tee sitä, vaan vaihtavat uuteen.

        Tavallinen Bosch -pumppuhan siellä, mutta irrotus tosi suuritöistä, ja koko höskään menee kolme päivää. Aika hurjaa tuo kustannusarvio kun koko auto vuoden alussa maksoi reilut neljä tonnia. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe