Anteksii, en puhu hyvin suomea, mutta ehkä ymmärete.
Haluan tulla katsoman suomen ralli MM 06.08-10.08 2003.
Missä see tapahtu? (en löytänyt tänne oikea sana)
Ja mistä voisin löytä lisä tietoja tästa kisasta?
Kiitos avusta
ralli ???
5
685
Vastaukset
- lonny
Kiitos, mutta en löytänyt sieltä mitän.
mutta mistä voisin nähtä, missä on jyväskylä?
missä on kartta, mistä voisin nähtä soumea - jyskälä
lonny kirjoitti:
Kiitos, mutta en löytänyt sieltä mitän.
mutta mistä voisin nähtä, missä on jyväskylä?
missä on kartta, mistä voisin nähtä soumea - lonny
jyskälä kirjoitti:
kiitos apusta kaikkille
- ralli
Jos englanti taipuu, niin käy katsomassa
http://forums.worldmotorsport.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=7
Sieltä saat englanniksi helposti tietoa kysymällä (ja jotain tietoa siellä kisasta onkin jo)
Toinen mahdollinen paikka kyselyille on http://www.ralli.net/ ja sieltä foorumi, josta voit kysellä apua
Rallin keskuspaikka on Jyväskylä, jonka vastauksen jo saitkin. Lisätietoa lähempänä kilpailua saat tuolta Neste Rally Finlandin kotisivuilta tai Wauhdin Maailma -lehden erikoisnumerosta, joka ilmestyy kilpailun alla (tiedot englanniksi ja suomeksi) ja saat sen ostettua kun saavut Suomeen. Siellä on EK-kuvaukset, parhaat katselupaikat sekä aikataulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249