Tosi kiva!Huomattiin eilen(22.10.),että 5-vuotiaan poikamme pyörä oli varastettu pihasta.Ihan tarkkaa varkauden ajankohtaa emme pysty sanomaan,mutta varmasti ainakin lokakuun aikana.
Osaksi saamme syyttää omaa sini-silmäisyyttämme-pyörässä ei ollut kiinteää lukkoa,emmekä olleet millään esim. vaijerilla sitä lukinneet(ei kyllä varmaan lukkokaan olisi estänyt varkautta) ja lisäksi meidän pyörät on näkyvällä,mutta yöllä pimeällä paikalla.
Kävin aamulla poliisilaitoksella ja siellä sanottiin,että tänään oli tullut jo aikasemmin yksi ilmoitus pyörävarkaudesta.
Että on röyhkeätä ja vailla omatuntoa olevaa porukkaa.Toivottavasti saavat jotain tyydytystä,pienten viattomien lasten mielen pahoittamisesta.
Meillä oli 3-vuotiaan tytön pyörä samassa paikassa ja ei lukittuna(ei kelvannut).
Luin tossa lehdestä,että HML:sta oli yhdeltä perheeltä viety 4 pyörää.
Minun silmäni varkaus avasi laitoin tytön pyörän ja rattaat lukkojen taakse enkä varmasti pidä mitään ovea(en edes puuvaraston)auki.
Lammilla pyörävarkaita liikkeellä?
23
1285
Vastaukset
- ent. asukki
sillon ku me asuttiin sielä, niin ne oli ne huumeporukat, ku vei tavaraa. kaikki kelpas, kuhan rahaks saatto vaihtaa. sielhä on kirppareita, joille kelpaa. kantsii tarkistaa ne enste.
- kyllästynyt..
eiköhän ne jokseenkin vieläkin nuo samat pillerihörhöt Lammilla pyöri ja kaiken varastaa, minkä vaan irti saavat!?hyvä, jos eivät omaa äitiänsäkkin myisi, jos vaan rahaa siitä saisivat, että voivat sitten mömmöjänsä ostella!!
ite en ole lammilainen alkujani(luojan kiitos!!;)), mutta kattellu kyllä tota touhua sivusta jo ihan tarpeeksi kauan lammilla asustellen, rupee riittää!!se on ihan varma, että varmasti käräytän heti, jos satun jotain näkemään, minä en niitä pelkää, mikä vaan tuntuu olevan yleisesti lammilaisten meininki, että mitään ei nähdä ja kuulla(sori vaan!!)!!rupee riittämään tuo meininki, että hörhöt saan tehä ihan mitä niitä huvittaa vaikka nyt esim. viattomien mummojen päälle käymään ja ryösteleen!!saisivat pikkuhiljaa opetella kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan!! - ikivanha
kyllästynyt.. kirjoitti:
eiköhän ne jokseenkin vieläkin nuo samat pillerihörhöt Lammilla pyöri ja kaiken varastaa, minkä vaan irti saavat!?hyvä, jos eivät omaa äitiänsäkkin myisi, jos vaan rahaa siitä saisivat, että voivat sitten mömmöjänsä ostella!!
ite en ole lammilainen alkujani(luojan kiitos!!;)), mutta kattellu kyllä tota touhua sivusta jo ihan tarpeeksi kauan lammilla asustellen, rupee riittää!!se on ihan varma, että varmasti käräytän heti, jos satun jotain näkemään, minä en niitä pelkää, mikä vaan tuntuu olevan yleisesti lammilaisten meininki, että mitään ei nähdä ja kuulla(sori vaan!!)!!rupee riittämään tuo meininki, että hörhöt saan tehä ihan mitä niitä huvittaa vaikka nyt esim. viattomien mummojen päälle käymään ja ryösteleen!!saisivat pikkuhiljaa opetella kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan!!Lammilainen tapa,joka kulkee suvuissa ja periytyy.
- suvusta sukuun
ikivanha kirjoitti:
Lammilainen tapa,joka kulkee suvuissa ja periytyy.
Onko se sellainen, että käydään toisen miehen luona majailemassa silloin kun oma vaimo ei ole kotona..
tiedän yhden lammilaisen maatalon emännän perheen äidin, jolla on mies ja lapsia, joka käy Lahdessa
makaamassa sängyssämme mieheni kanssa kun en ole paikalla on kuin kotonaan ...soittelee keskellä yötä
minulle mieheni puhelimesta huhottaa voihkii ... en tunne häntä ole koskaan nähnyt hämtä ... Hän on mieheni ystävä kaveri pohjalta vaan ... nelikymppinen nainen..
Onko tuo lammilainen tapa, joka kulkee suvuissa ja periytyy?
Aika ihme mies hänellä, jos ei hokaa, jos tuota on jatkunut parikymmentä vuotta jo .. viimeisen tiedon mukaan...Ja kaiken huippi, että hän tekeytyy sosiaalityöntekijäksi .. - lammilainen perinne
suvusta sukuun kirjoitti:
Onko se sellainen, että käydään toisen miehen luona majailemassa silloin kun oma vaimo ei ole kotona..
tiedän yhden lammilaisen maatalon emännän perheen äidin, jolla on mies ja lapsia, joka käy Lahdessa
makaamassa sängyssämme mieheni kanssa kun en ole paikalla on kuin kotonaan ...soittelee keskellä yötä
minulle mieheni puhelimesta huhottaa voihkii ... en tunne häntä ole koskaan nähnyt hämtä ... Hän on mieheni ystävä kaveri pohjalta vaan ... nelikymppinen nainen..
Aika ihme mies hänellä, jos ei hokaa, jos tuota on jatkunut parikymmentä vuotta jo .. viimeisen tiedon mukaan...Ja kaiken huippi, että hän tekeytyy sosiaalityöntekijäksi ..voisko joku antaa vinkkejä kuka emäntä on kyseessä? vei minun pyöpänikin ihan kuin omansa..
haluusin tietää ... sänky haisee ihan eläimelliselle hevoselle lehmälle vuohelle ... navetan haju HYI YÖK
hän nukkuu meidän sängyssämme syö ruoat meidän jää kaapistamme .. kolme vuotta epämääräisiä tekstiviestejä sekavia mieheni puhelimesta kun olen poissa kotoa .. he kaittelevat tekstareita mitä he tekevät mieheni kanssa ... mutta vaan kaveri pohjalta .. HYI onko kaikki lammilaiset tuollaisia
hän ajelee mieheni bemarilla huin omallaan .. - lammilainen perinnek
lammilainen perinne kirjoitti:
voisko joku antaa vinkkejä kuka emäntä on kyseessä? vei minun pyöpänikin ihan kuin omansa..
haluusin tietää ... sänky haisee ihan eläimelliselle hevoselle lehmälle vuohelle ... navetan haju HYI YÖK
hän nukkuu meidän sängyssämme syö ruoat meidän jää kaapistamme .. kolme vuotta epämääräisiä tekstiviestejä sekavia mieheni puhelimesta kun olen poissa kotoa .. he kaittelevat tekstareita mitä he tekevät mieheni kanssa ... mutta vaan kaveri pohjalta .. HYI onko kaikki lammilaiset tuollaisia
hän ajelee mieheni bemarilla huin omallaan ..oisko kivaa saada tuollainen navetalle haiseva emäntä sänkyyn ...HYI
- mömmö mummoon kylläs
voisko joku antaa vinkkejä kuka emäntä on kyseessä? vei minun pyöpänikin ihan kuin omansa..
hän ajelee mieheni bemarilla huin omallaan ..onkohan se joku mömmö mummo .. olisi kiva tietää kuka meidän pari sängyssämme käy makaamassa ja talossamme oleskelemassa silloin kun en ole kotona.. kukatkin se on käynyt istuttamassa pihaan sillä aikaa kun en ole ollut kotona.. kuka tietäis? vai pitäiskö POLIISIT laitaa asialle, että saisin edes pyöräni takaisin..
- LAMMILAINEN NAINEN
hän ajelee mieheni bemarilla huin omallaan ..Lammilainen nainen oli taas kesä lomallaan tyttäriensä kanssa Lahdessa mieheni luona kodissamme kesä lomaa viettämässä, kun en ollut kotona. Sain tietää vasta kuukauden päästä asiasta, että hän on taas majaillut meillä ja tytäret mukana. Aika törkee nainen..tavaroitani oli hävinnyt sillä aikaa ..
Kaveri pohjalta vaan kuulemma..hän majailee meillä..IHME ETTEI KOSKAAN SILLOIN, KUN MINÄ OLEN KOTONA...MIEHENI OLI TÖISSÄ PÄIVÄT JA LAMMILAINEN NAINEN VIETTI KESÄ LOMAANSA LAPSIENSA KANSSA KODISSSAMME KUIN KOTONAAN.. SITTEN TULI KIIRE VUOHIA JA HEPPOJA HOITELEMAAN KUULEMMA ..PATJAT OLI HIRVEEN NÄKÖISET NIISSÄ OLI VERTA JA TIES MITÄ ... KUN TÄMÄ OLI TYTTÄRINEEN MAJAILLUT KODISSAMME..
TIETÄÄKÖ KUKA OLIS KYSYMYKSESSÄ HALUUSIN TAVARANI TAKAISIN PUHELIMENI OLI HÄVINNYT YM. - KAVERI POHJALTA VAAA
LAMMILAINEN NAINEN kirjoitti:
Lammilainen nainen oli taas kesä lomallaan tyttäriensä kanssa Lahdessa mieheni luona kodissamme kesä lomaa viettämässä, kun en ollut kotona. Sain tietää vasta kuukauden päästä asiasta, että hän on taas majaillut meillä ja tytäret mukana. Aika törkee nainen..tavaroitani oli hävinnyt sillä aikaa ..
Kaveri pohjalta vaan kuulemma..hän majailee meillä..IHME ETTEI KOSKAAN SILLOIN, KUN MINÄ OLEN KOTONA...MIEHENI OLI TÖISSÄ PÄIVÄT JA LAMMILAINEN NAINEN VIETTI KESÄ LOMAANSA LAPSIENSA KANSSA KODISSSAMME KUIN KOTONAAN.. SITTEN TULI KIIRE VUOHIA JA HEPPOJA HOITELEMAAN KUULEMMA ..PATJAT OLI HIRVEEN NÄKÖISET NIISSÄ OLI VERTA JA TIES MITÄ ... KUN TÄMÄ OLI TYTTÄRINEEN MAJAILLUT KODISSAMME..
TIETÄÄKÖ KUKA OLIS KYSYMYKSESSÄ HALUUSIN TAVARANI TAKAISIN PUHELIMENI OLI HÄVINNYT YM.SITTEN NIILLE TULI KUULEMMA RIITAA LAMMILAINEN NAINEN SYYTTI MIESTÄNI, ETTÄ ON VIENYT HÄNEN POIKANSA SKOOTTERIN LUVATTA..
- HYÖTYLIIKUNTAA
KAVERI POHJALTA VAAA kirjoitti:
SITTEN NIILLE TULI KUULEMMA RIITAA LAMMILAINEN NAINEN SYYTTI MIESTÄNI, ETTÄ ON VIENYT HÄNEN POIKANSA SKOOTTERIN LUVATTA..
LAMMILAINEN NAINEN HARRASTAA HYÖTY LIIKUNTAA LAHDESSA MIEHENI KANS
- singlemania
suvusta sukuun kirjoitti:
Aika ihme mies hänellä, jos ei hokaa, jos tuota on jatkunut parikymmentä vuotta jo .. viimeisen tiedon mukaan...Ja kaiken huippi, että hän tekeytyy sosiaalityöntekijäksi ..ELKÄÄ ENÄÄ KATTELKO JA IHMETELKÖ JOS SATUTTE HUOMAAMAAN TÄLLÄISTÄ TOIMINTAA.
- kokkelit silimillä
singlemania kirjoitti:
ELKÄÄ ENÄÄ KATTELKO JA IHMETELKÖ JOS SATUTTE HUOMAAMAAN TÄLLÄISTÄ TOIMINTAA.
Niitä on vaikaimpi varastaa, ko ei saa poikittai mahtuun ovista sissään tai uloos. Ja pitäs naisten olla sen verran viksuja, ettei jätä ukkoosa kesäleskeksi. Äkkiä sitä saapi viriili mäntä uutta kirnuttavaa ko silimä välttää. Että turha märistä. Ei nainen ole enää uusiutumaton luannonvara.
- Lammilainenko vieny?
SITTEN NIILLE TULI KUULEMMA RIITAA LAMMILAINEN NAINEN SYYTTI MIESTÄNI, ETTÄ ON VIENYT HÄNEN POIKANSA SKOOTTERIN LUVATTA..
Onko siellä Lammilla Luotsin pajan yhteydyssaä, joku kirppu tori, kun en tiedä en ole koskaan käyny muuta kun ohi mennyt.
Mies ystäväni sanoi tuon naisen vieneen minun tavaroitani esim. valovirtalieden myytäväksi sinne. Jos joku on ostanut tai nähnyt, niin ilmoittakaa teen rikos ilmoituksen. Muitakin tavaroitani on kuulemma kaupitellut?? Aika törkee tyyppi. Vai mitä mieltä ootte?
Varastamistahan se on, jos luvatta viedään toisen omaisuutta. - Lammi KUKA???
Antakaa vihjeitä, sen miehelle. Ja minulle.
Oletteko nähneet pari vuotta sitten noin nelikymmisen naisen Lammilla
ajelevan vaalean punaisella pyörällä. Minun pyöräni. Ilmoittakaa antakaa
vihjeitä, koska hän majaili kodissamme Lahdessa mieheni kanssa.
Aika erikoista, ettei koskaan silloin käy, kun minä olen kotona. En ole nähnyt häntä koskaan. Kaveri pohjalta vaan. Hyötyliikuntaa. - VANHASSA VARA PAPEMP
Lammi KUKA??? kirjoitti:
Antakaa vihjeitä, sen miehelle. Ja minulle.
Oletteko nähneet pari vuotta sitten noin nelikymmisen naisen Lammilla
ajelevan vaalean punaisella pyörällä. Minun pyöräni. Ilmoittakaa antakaa
vihjeitä, koska hän majaili kodissamme Lahdessa mieheni kanssa.
Aika erikoista, ettei koskaan silloin käy, kun minä olen kotona. En ole nähnyt häntä koskaan. Kaveri pohjalta vaan. Hyötyliikuntaa.VANHASSA VARA PAREMPI
Taitaa olla huomattavasti iäkkäämpi tämä vieras mies..Heh heh - KAVERI POHJALTA VAA
VANHASSA VARA PAPEMP kirjoitti:
VANHASSA VARA PAREMPI
Taitaa olla huomattavasti iäkkäämpi tämä vieras mies..Heh hehKÄRÄYTTÄKÄÄ SE NAINEN..
- HYÖTYLIIKUNTAA
Lammilainenko vieny? kirjoitti:
Onko siellä Lammilla Luotsin pajan yhteydyssaä, joku kirppu tori, kun en tiedä en ole koskaan käyny muuta kun ohi mennyt.
Mies ystäväni sanoi tuon naisen vieneen minun tavaroitani esim. valovirtalieden myytäväksi sinne. Jos joku on ostanut tai nähnyt, niin ilmoittakaa teen rikos ilmoituksen. Muitakin tavaroitani on kuulemma kaupitellut?? Aika törkee tyyppi. Vai mitä mieltä ootte?
Varastamistahan se on, jos luvatta viedään toisen omaisuutta.OISKOHAN SE LAHTELAINEN MIEHESI ON NÄHTY LUOTSIN PAJAN LUONA ODOTTELEMASSA SITÄ LAMMILAISTA NAISTA ASUNTO AUTOLLAAN
- BEMARILLA
HYÖTYLIIKUNTAA kirjoitti:
OISKOHAN SE LAHTELAINEN MIEHESI ON NÄHTY LUOTSIN PAJAN LUONA ODOTTELEMASSA SITÄ LAMMILAISTA NAISTA ASUNTO AUTOLLAAN
BEMARILLA
- KAARTRÄSÄN
hän ajelee mieheni bemarilla huin omallaan ..Jos tunnistat vaimoksesi tämän naisen, niin ota yhteyttä ..
Haetaan hänelle, jotai sosiaali avustusta ruoka rahaa, ettei tarvi rääppiä meidän ruokiamme
käydä meidän saunasssa yms.
nyt on onneksi mennyt se talo ... ja toivottavasti hän jättää meidät rauhaan.. - HUOLESTUNUT
hän ajelee mieheni bemarilla huin omallaan ..KUINKAHAN NE SEN NAISEN KOTIELÄIMET? SILLÄ AIKAA KUN SE ON MEILLLÄKIN MAJAILLUT JOSKUS VIIKONKIN YHTÄ SOITTOA ONKO ELÄIMIÄ
KUKAAN HOITANUT SILLÄ AIKAA? hänellä on kuulemma hevonen, koiria ja joskus
kait vuohia.
Olisi pitänyt laittaa, joku viranomainen tarkistus käynnnille tarkistamaan, onko eläimillä ruokaa ja juomista.Valvooko, niitä kukaan. - LAMMILAINEN??????
kokkelit silimillä kirjoitti:
Niitä on vaikaimpi varastaa, ko ei saa poikittai mahtuun ovista sissään tai uloos. Ja pitäs naisten olla sen verran viksuja, ettei jätä ukkoosa kesäleskeksi. Äkkiä sitä saapi viriili mäntä uutta kirnuttavaa ko silimä välttää. Että turha märistä. Ei nainen ole enää uusiutumaton luannonvara.
joopa joo taitaa olla huonot liksat LUOTSILLA jos täytyy toisten ruoat käydä ahmimassa ja majailemassa toisten kodissa ja maata toisten ukkojen kanssa
KIITOS vihjeistä kyseinen lammilainen perheen äiti toista kertaa naimisissa oleva henkilö saatiin selville TUHANNET KIITOKSET - huostaan
LAMMILAINEN?????? kirjoitti:
joopa joo taitaa olla huonot liksat LUOTSILLA jos täytyy toisten ruoat käydä ahmimassa ja majailemassa toisten kodissa ja maata toisten ukkojen kanssa
KIITOS vihjeistä kyseinen lammilainen perheen äiti toista kertaa naimisissa oleva henkilö saatiin selville TUHANNET KIITOKSETHERÄÄ KYSYMYS ONKO HÄN SOPIVA ÄIDIKSI?
- huostaan
huostaan kirjoitti:
HERÄÄ KYSYMYS ONKO HÄN SOPIVA ÄIDIKSI?
Luulisi jo lapsetkin häpeevän tuollaista peliä!
Olisi aikoja sitten pitänyt tehdä sossuun ilmoitus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134408Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja323288Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2993266Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112433Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk142077- 2551946
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2691533- 831464
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431234Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81143