Kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? Onko auttanut huimaukseen? Mitä sivuvaikutuksia on tullut? Ihmetyttää kun lääkettä käytetään esim pahoinvointiin, mutta toisaalta mainitaan että tavallisimpia haittavaikutuksia on pahoinvointi?
Stemetil
2
6476
Vastaukset
- "tinni"
lääke on ja auttaa huimaukseen.
Et kerro onko kysymys pillereistä vai supoista.
Pillereillä vastine ei tule niin nopeaan kuin supoilla.Itse käytin suppoja.
Kylläkin sain lääkäriltä nopea vaikuitteisimpia,koska huimaukseni oli rajuja sekä pakoinvoinnit.Nimeltään Vertibam,todella paras koska huimaukseni katosi niitten ansiosta melkein tyystin sekä pahoinvointi.ko.lääke on siitäkin hyvä,kun sen otti vasteen tunsi heti,ihoa alkoi pistelemään eikä huimausta tullu kuin ei myöskään huonoa oloa.
Neuvon sinua,teet ihan saman virheen kuin minä aikoinaan:Älä lue lainkaan haittavaikutuksista,samaa ihmettelin minä..
Jätä ne lukematta ja keskity vaan ajatukseen,että ne sopii sinulle.
Itse olin jolle ei tahtonu mikään lääke sopia,siinä lääkärikin totesi,kunnei sinulle mikään sovi,kaikesta saat haittavaikutuksia.
Siispä en käytä mitään lääkkeitä kuin ihan pakon edessä ja se on ainoastaan keinunta joka ilmaisee itsestään. - Anonyymi
Minulle aiheutti tosi pahan olon, makasin sängyllä ja kuolasin. En pystynyt keskittymään mihinkään ja pää oli ihan tyhjä. Migreeni hävisi, mutta olin kuin vihannes muutaman tunnin lääkkeen oton jälkeen. Liian voimakas minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368