Hei! olisiko täällä kiinnostunutta porukkaa lähtemään mukaan Kyokushinkai-karateen, olen treenannut lajia kaksi vuotta Ruotsissa Howard collinsin salilla ja minulla on sininen vyö, voisimme pistää ryhmän kokoon itä-helsinkiin. liikuntamyllyyn ja Vuokin-urheilutalolle..
Terv. tomppa Koskinen .
Onko kiinnostuneiat Kk-karatesta
2
898
Vastaukset
- JanneM
Kannattaa ilmoitella tälläisistä asioista potku.netissä.
Tämä suomi24 kun on täynnä trolleja jotka ovat tuomassa milloin mitäkin lajia suomeen. Potkussa asiantuntijat sekä asioista kiinnostuneet kohtaavat toisensa.- Huoh
Mielummin täällä kuin siellä. Siellä pyörii pieni piiri sisäänlämpiäviä lässyttäjiä ja toistensa kehujia. Täältä voi ainakin löytää uutta verta seuraansa.
Yrittäkääs nyt sitten saada jotain kilpailutoimintaakin pystyyn, täällähän on parikin kyokushinseuraa nykyisin toiminnassa, pk-seudulla tai suht. lähellä toinen näistä. Näiden kanssa voitte varmasti ottaa salikilpailuja. Kyokushin ilman kilpailemista vaikuttaa vitsiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896