Haluaisin tietää onko Wiskas mainoksissa oleva hopean-harmaa/harmaa raidallinen kissa, jonkun tietyn rotuinen vai ihan tavallinen maatiaskissa.
Haluaisin juuri sellaisen kissan ja helpottaisi kummasti jos tietäisi onko kyseessä ihan rotukissa vai tavallinen maatiainen.
Wiskas-kissan rotu?
9
1290
Vastaukset
- venla
Musta tuntuu siltä, että se on vaan ihan normaali maatiainen. Mutta eihän sitä tiedä varmasti..
Väreistähän mäkin sen päättelin, mutta voihan jokin rotukissa olla sen värinen. Ja jos haluat mielummin harmaaraidallasin maatiaisen niin luulisi että niitä löytyy, koska se on kuitenkin aika normaali väri.- jaana
Whiskas kissa on Brittiläinen ja väri on hopeatabby. Brittikissa on erittäin suurikokoinen lyhytkarvainen kissarotu, josta saat tietoa esim. linkin www.surok.fi kautta. Samaa väriä tosin löytyy useissa muissakin lyhyt- ja pitkäkarvaisissa kissoissa. Eli jos ihastuit vain väriin, niin rotuvaihtoehtoja on useita.
Kissaa ei kuitenkaan kannata valita vain värin perusteella! Tärkeämpää on valita luonteellisesti itselleen mieluisa rotu. Esim. britit ovat minun mielestäni flegmaattisia, joten se ei ole minun rotuvalintani. Siksi olenkin onnellinen leikkisän ja seurallisen Hopeatabby-MaineCoonin omistaja! :)
- Antero
Hämärä mielikuva kertoo että olisi joku sanonut kissan olevan Eurooppalainen. Kasvattajasta en osaa sanoa mitään.
http://personal.inet.fi/surf/hepe/soderklang/
Saattaa olla myös kotoinen maatiaiskissa, joka on lähellä kyseistä rotua. - Emma
Ainakin se on väriltään hopeatabby. Harmaaraitaisia kissoja on kahdenlaisia: nuo vaaleammat ovat hopeatabbyja ja tummemmat sinitabbyja.
Jos rotua aletaan veikkaamaan, niin eurooppalaisen lyhytkarvan tai maatiaisen puoleen kääntyisin minäkin.- susse
Vaikea sanoa, itse veikkaisin täplikästä brittiläistä lyhytkarvaista kissaa (vähän samantapainen kuva oli kissojen maailma kirjassa, s.94-95, tekijä David Taylor) tai ihan tavallista kisua. Toivottavasti joku tietäisi ihan oikean vastauksen.
- tyttö
Joko eurooppalaiselta tai brittiläiseltä hopeatabbyltä.
- Dana
Kiitos kaikille. Nyt pääsen ainakin jotenkuten löytämään ihanuuteni kissan.
- Jossu
Jos nyt mainoksen oikein muistan, niin olikohan se tää hopeatabby brittiläinen...
Jossain oli kyllä sininen (tumman siniharmaa) exotic...olisiko ollut sheban mainos...
Käy näyttelyssä katsomassa, jos itsellesi etsit kissaa :0) - Telle
Jossu kirjoitti:
Jos nyt mainoksen oikein muistan, niin olikohan se tää hopeatabby brittiläinen...
Jossain oli kyllä sininen (tumman siniharmaa) exotic...olisiko ollut sheban mainos...
Käy näyttelyssä katsomassa, jos itsellesi etsit kissaa :0)Minulla oli aikanaan hopeatabby eurooppalainen, oikein rekisteröity sellainen. Saatiin halvalla koska hänestä ei ollut näyttelyeläimeksi eikä suvunjatkajaksi pienen värivirheen takia (puuterinsävyä...). Käsittääkseni "maatiainen" ja "eurooppalainen" ovat kutakuinkin sama asia. Nykyään minulla on rekisteröimätön "maatiainen" väriä ruskeatiikeri. Onkohan hopeatiikereitä olemassa? Joka tapauksessa tabbynarttuni oli mainio, vilkas, seurallinen ja erinomaisen omapäinen paketti jonka kanssa ei aika käynyt pitkäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261690
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870- 128867
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709