Virtsaumpi?/välilevyongelmia

Olen tämän vuoden sairastellut selkääni,välilevyt degeneroituneet,pullistumiakin ja konservatiivista hoitoa

Loppusyksy mennyt silleen että virtsausongelmia eli "pitää työntää kunnolla" että tulee, no...

viime viikonloppuna ongelma pahentui,tunne et ei tule virtsaa ja sitten jalka turposi
Menin lääkärille joka oli aivan varma että laskimoiden tukos, ei ollut ultraäänen mukaan ja sain nesteenpoistolääkettä että jalan turvotus loppuisi.Diureetti auttoi ja kovasti tuli virtsaa sitten myös...

No lähinnä sitä tässä kyselen että liittyykö tämä pissa-asia nyt selkääni kun samoihin aikoihin ilmaantui tod kovat hermosäryt terveempäänkin jalkaan eli siihen turvonneeseen.

Syön Lyricaa 600mg /vrk...voisko tähän virtsauspuoleen vaikuttaa kyseinen hermolääke..onko kellään kokemuksia asiasta?

Vai onkohan välilevynpullistuma/repeämä nyt sitten taas hörpännyt etiäpäin eli pahentunut?

Menen fysiatrille ensikuun alussa ja sitten vasta saan selvyyttä mikä ton virtsajutun sai tommoseksi...nyt pelannut ok sen nesteenpoistolääkkeen jälkeen!
1592
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

menisin sinuna uudestaan lääkärille, vaikka eri lääkärille jos edellinen ei muuta usko. ikää et maininnut mutta virtsaamisvaivat (varsinkin välilevyongelmissa) on aina tutkimisen ja tarkan selvittämisen paikka.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Sairas kipeä loppu... kirjoitti:

Olen tämän vuoden sairastellut selkääni,välilevyt degeneroituneet,pullistumiakin ja konservatiivista hoitoa

Loppusyksy mennyt silleen että virtsausongelmia eli "pitää työntää kunnolla" että tulee, no...

viime viikonloppuna ongelma pahentui,tunne et ei tule virtsaa ja sitten jalka turposi
Menin lääkärille joka oli aivan varma että laskimoiden tukos, ei ollut ultraäänen mukaan ja sain nesteenpoistolääkettä että jalan turvotus loppuisi.Diureetti auttoi ja kovasti tuli virtsaa sitten myös...

No lähinnä sitä tässä kyselen että liittyykö tämä pissa-asia nyt selkääni kun samoihin aikoihin ilmaantui tod kovat hermosäryt terveempäänkin jalkaan eli siihen turvonneeseen.

Syön Lyricaa 600mg /vrk...voisko tähän virtsauspuoleen vaikuttaa kyseinen hermolääke..onko kellään kokemuksia asiasta?

Vai onkohan välilevynpullistuma/repeämä nyt sitten taas hörpännyt etiäpäin eli pahentunut?

Menen fysiatrille ensikuun alussa ja sitten vasta saan selvyyttä mikä ton virtsajutun sai tommoseksi...nyt pelannut ok sen nesteenpoistolääkkeen jälkeen!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu