Taidemaalari Otter

jussi

Omistan ulkolaisen taiteilijan tekemän öljyvärityön aiheena kaupunkikuvaus arabikaupungista. Teoksessa on selvä signeeraus Otter, mutta en ole saanut selville minkämaalainen taiteilija on kyseessä.

Erään taidemyyjän mukaan muitakin samalla signeerauksella olevia tauluja on ollut liikenteessä, joten jos joku tietää jotain kyseisetä taitelijasta, niin kuulisin mielellään asiasta.

Teoksesta vielä sen verran, että kyseessä ei ole tauluformaatti, jossa on ne fantasiamaailman kirkkaat värit ja satumaisema signeerauksilla tyyliin: Gerry, Kingman, Air, Frank tai Harry tms. Tämä teos on mielestäni aivan jotain muuta taiteilijaa myöten.

5

2738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo.salonen1

Myös minä olen yrittänyt etsiä tietoja kyseisestä taiteilijasta. Meidän ottrimme on maisema Hollannista, työ on mielestämme hyvinkin taitavasti tehty. Toinen Otterimme on katusoittaja jossa köyhän näköinen mies soittaa viulua, tosin tämän työn signeeraus on epäselvempi.Työt ovat ajallisesti ehkä 1920 -1940 luvuilta.Jos olet onnistunut saamaan joitain tietoja ko. taiteilijasta toivoisin että vastaisit tähän viestiin.

• Kaijastiina

Naapurillani on seinällään Otterin taulu, aivan "Jumalaisen kaunis"-taulu. En ole taidekriitikko, mutta tuo taulu heti herätti mielenkiintoni, se on kaunis. Mielestäni taulu kuvaa Hollantilaista maalaismaisemaa (voi se olla muualtakin). Taulussa on talo rannalla ja kanoja pihamaalla.

Naapurini on jo vanha mies, eikä hän tunnista taiteilijaa, mutta pitää taulusta kovasti. Hän ei pyytänyt minua ottamaan selvää taiteilijasta, mutta minä olen kiinnostunut. Jos tiedätte jotain niin kertokaa ihmeessä enemmän.

• kaveri15

minulla saman tyylinen mutta ei rannalla. Hollanti v.1945

• sininenkarpaloluukku.com

Hei. Minun suvussani on myös kulkenut Otter;n maalaus 1900 luvun alusta "Pohjanmeren rannalla" Aivan upeat värit sekä sommitelma missä rannalla puretaa purjelaivoja hevoskärryillä. Tilannetta katselee (ilm) muutama munkki.
      Minä haluisin myös selventää tietoja taiteilijasta ja maalauksestani. mahdollisesti saada myös hinta-arvio sille ??

• Danny69

Meillä on talvimaisema jossa signeeraus G. Otter
        Ei tietoa mistä on tullut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 332
      4881
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2119
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1417
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe