Omistan ulkolaisen taiteilijan tekemän öljyvärityön aiheena kaupunkikuvaus arabikaupungista. Teoksessa on selvä signeeraus Otter, mutta en ole saanut selville minkämaalainen taiteilija on kyseessä.
Erään taidemyyjän mukaan muitakin samalla signeerauksella olevia tauluja on ollut liikenteessä, joten jos joku tietää jotain kyseisetä taitelijasta, niin kuulisin mielellään asiasta.
Teoksesta vielä sen verran, että kyseessä ei ole tauluformaatti, jossa on ne fantasiamaailman kirkkaat värit ja satumaisema signeerauksilla tyyliin: Gerry, Kingman, Air, Frank tai Harry tms. Tämä teos on mielestäni aivan jotain muuta taiteilijaa myöten.
Taidemaalari Otter
5
2738
Vastaukset
- seppo.salonen1
Myös minä olen yrittänyt etsiä tietoja kyseisestä taiteilijasta. Meidän ottrimme on maisema Hollannista, työ on mielestämme hyvinkin taitavasti tehty. Toinen Otterimme on katusoittaja jossa köyhän näköinen mies soittaa viulua, tosin tämän työn signeeraus on epäselvempi.Työt ovat ajallisesti ehkä 1920 -1940 luvuilta.Jos olet onnistunut saamaan joitain tietoja ko. taiteilijasta toivoisin että vastaisit tähän viestiin.
- Kaijastiina
Naapurillani on seinällään Otterin taulu, aivan "Jumalaisen kaunis"-taulu. En ole taidekriitikko, mutta tuo taulu heti herätti mielenkiintoni, se on kaunis. Mielestäni taulu kuvaa Hollantilaista maalaismaisemaa (voi se olla muualtakin). Taulussa on talo rannalla ja kanoja pihamaalla.
Naapurini on jo vanha mies, eikä hän tunnista taiteilijaa, mutta pitää taulusta kovasti. Hän ei pyytänyt minua ottamaan selvää taiteilijasta, mutta minä olen kiinnostunut. Jos tiedätte jotain niin kertokaa ihmeessä enemmän.- kaveri15
minulla saman tyylinen mutta ei rannalla. Hollanti v.1945
- sininenkarpaloluukku.com
Hei. Minun suvussani on myös kulkenut Otter;n maalaus 1900 luvun alusta "Pohjanmeren rannalla" Aivan upeat värit sekä sommitelma missä rannalla puretaa purjelaivoja hevoskärryillä. Tilannetta katselee (ilm) muutama munkki.
Minä haluisin myös selventää tietoja taiteilijasta ja maalauksestani. mahdollisesti saada myös hinta-arvio sille ??- Danny69
Meillä on talvimaisema jossa signeeraus G. Otter
Ei tietoa mistä on tullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776