Onko mitään uusia tutkimustuloksia?
Mitä vaaoille kuuluu?
4
1027
Vastaukset
- iloliemi
huomasin Putinilla täs yks päivä hymykuopat, uutisissa ihan.
- Jupiter jätti kyydistään ai...
Olen ollut tyytymätön työssä ja uuden paikan löytäminen on ollut kiven alla. Elämää on varjostanut siksi epävarmuus. Yksityiselämässä on ollut erittäin hiljaista. Pettymykseen päätyneitä suhteita alkuvuodesta ja kesällä, jolloin omalta puoleltani pelissä oli kaikki tunteet. Kaipaan muutosta vähän kaikkeen,mutta yrityksistä huolimatta tilanne on pysähtynyt. Hain kesällä myös opiskelemaan,mutta en päässyt. Väsymys on vaivannut pitkin vuotta ja tunteet ovat heittelehtineet. Uusia ystävyyssuhteita ja sitä kautta iloa elämään on kuitenkin tullut. Vanhoja ystävyyssuhteita ongelmineen on karissut kyydistä.
Tässä lyhyesti, uutta PAREMPAA vuotta 2007 odotellessa,
Vaaka-nainen 31v
- Dreamworld
Heinäkuuhun asti oli todella nihkeää, suoraan sanottuna paskamaista, mutta kun muutin alkusyksystä uuteen kaupunkiin, alkoi sulosävelet soida. :) Pitkästä aikaa olen oikeasti tyytyväinen; aloitin uuden harrastuksen ja tavoittelen asioita, joita haluan enkä vain istu sohvalla miettimässä, että miten tässä taas näin kävi. On sellainen olo, että kohta paukkuu ja lujaa! :)
Eli vähän eri meininki kuin edellisellä... - pakanahaudalla2
mulle kuuluu aika hyvää mut en tiiä mitä kuuluu vaa'alle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968