Tänään: kiivi, pieni kauhallinen chili con carnea ja kauhallinen riisiä, 2 näkkäriä,2 ruisleipää juustosiivu, kauhallinen meksikon pataa, 120g KARKKIA JA 5 LETTUA :( ja hilloo..
Oikeesti.. kuinkakohan paljon kaloreita tuossa? Paljonko on yhessä oivariinissa paistetussa letussa? Muutenkin huolestuttaa, kun perjantaina mennää laivalle ja siellä sitten seisovaanpöytään! Ja kaikki varmaan tietää, että 7 lautasellista ei riitä.. alkuruuat, pääruuat ja jälkkärit, eikä mitään kevyitä versiota :/ En tiedä mitä teen, en voi olla menemättä sinne. Tämä viikko piti ottaa kevyesti, minkäs teet kun äiti paistaa lettuja???
Sitten mulla lähtee hiuksia TOSI paljon, mikähän vitamiinin puute on? Johtuukohan laihutuksestani? Paino on vähän alhaalla, mielestäni olen lihava mutta indeksien mukaan alhaalla (169cm/50kg) joten vaikuittaisko se hiusten lähtöön?
Kuinka usein anorektikot syö herkkuja ja roskaruokaa? En voi olla ana, koska syön aika normisti ja herkkuja ja roskaruokaa...
Syön
5
985
Vastaukset
- saara
Koita syödä tasaisesti päivän aikana ja reilusti enemmän kuin nyt syöt. Mielestäni ole aikamoisen laiha. En yhtään ihmettele jos hiukset lähtee päästä. Sun elimistö ei saa tarpeeksi polttoainetta päivän kulutusta varten joten tilanne helpottuu huomattavasti jos alkaisit syömään enemmän. Miten olisi jos jättäisit karkit pois ja tilalle ottaisit hedelmiä ja marjoja niitä voi syödä reilusti ja mantelesita ja pähkinöistä saa hyviä lisäaineita. Muista juoda maitoa.... muuten lähtee luutkin katoamaan
- samanlaisia
Mulla on samanlaisia ongelmia. Siis tyyliin:
AAMUPALA: porkkana, 2dl vettä
LOUNAS: pari kurkkusiivua, 2dl vettä
VÄLIPALA: KOLME RUISLEIPÄÄ levitteillä leikkeleillä, vettä, 4dl MUROJA!!!
PÄIVÄLLINEN: TOISET KOLME RUISLEIPÄÄ levitteillä, vettä 2dl, MUROJA 2dl
ILTAPALA: 2 MOKKAPALAA (yksi pala n. 5cm*8cm), 2 LASIA MEHUA!
Ja mokkapalat ym herkut menee ahmimalla... Syön ihan liikaa! Sitten tulee kamala morkkis ja huono olo... Ainakin leipää ahmin, en vain voi sille mitään :( Syön ihan hulluna leipää ja liikaa muroja.- kaissu
Mä voin kans ahmia vaikka kuinka paljon leipää, ja muroja. Otat yhden palan, kohta on koko leipäpussi tyhjä. Nyt yritän jättää leivän ja murot kokonaan pois. Samoin kaikki muut leivonnaiset. Jos olisi helpompi olla kokonaan ilman...
- kans
kaissu kirjoitti:
Mä voin kans ahmia vaikka kuinka paljon leipää, ja muroja. Otat yhden palan, kohta on koko leipäpussi tyhjä. Nyt yritän jättää leivän ja murot kokonaan pois. Samoin kaikki muut leivonnaiset. Jos olisi helpompi olla kokonaan ilman...
Minä olen kans ajatellut että pitäisi jättää leipä ja murot, myslit ym kokonaan pois. Nyt juuri tänään kaksi muropakettia tyhjentyi, en osta enää lisää. Harmi vaan kun meidän perheessä syödään muutenkin aika paljon leipää, sitä on hankala olla ahmimatta kun sitä vaan syö! Ja kun sitä on tavallaan koko ajan tarjolla. Tänään en onneksi ole syönyt enempää leipää kuin karjalan piirakan ja kolme ruisleipää... Huomenna pitäisi koittaa syödä vielä vähemmän leipää ja jos sen osaisi jättää sitten kokonaan pois... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa....
- mievain
kans kirjoitti:
Minä olen kans ajatellut että pitäisi jättää leipä ja murot, myslit ym kokonaan pois. Nyt juuri tänään kaksi muropakettia tyhjentyi, en osta enää lisää. Harmi vaan kun meidän perheessä syödään muutenkin aika paljon leipää, sitä on hankala olla ahmimatta kun sitä vaan syö! Ja kun sitä on tavallaan koko ajan tarjolla. Tänään en onneksi ole syönyt enempää leipää kuin karjalan piirakan ja kolme ruisleipää... Huomenna pitäisi koittaa syödä vielä vähemmän leipää ja jos sen osaisi jättää sitten kokonaan pois... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa....
kaikki leipää pois! Mut jos on tuollasia ongelmia, koita jättää ns "vaaleat leivät" (semmoset mistä tulee nopeita hiilareita) pois ja syö täysjyvävalmisteita. Antavat kylläisyydentunnetta, auttavat suolisto toimimaan ja auttavat verensokerin pysyä tasaisemmin (sit ei tuu ahmimiskohtauksiakaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781