Syön

liikaa!!

Tänään: kiivi, pieni kauhallinen chili con carnea ja kauhallinen riisiä, 2 näkkäriä,2 ruisleipää juustosiivu, kauhallinen meksikon pataa, 120g KARKKIA JA 5 LETTUA :( ja hilloo..

Oikeesti.. kuinkakohan paljon kaloreita tuossa? Paljonko on yhessä oivariinissa paistetussa letussa? Muutenkin huolestuttaa, kun perjantaina mennää laivalle ja siellä sitten seisovaanpöytään! Ja kaikki varmaan tietää, että 7 lautasellista ei riitä.. alkuruuat, pääruuat ja jälkkärit, eikä mitään kevyitä versiota :/ En tiedä mitä teen, en voi olla menemättä sinne. Tämä viikko piti ottaa kevyesti, minkäs teet kun äiti paistaa lettuja???

Sitten mulla lähtee hiuksia TOSI paljon, mikähän vitamiinin puute on? Johtuukohan laihutuksestani? Paino on vähän alhaalla, mielestäni olen lihava mutta indeksien mukaan alhaalla (169cm/50kg) joten vaikuittaisko se hiusten lähtöön?

Kuinka usein anorektikot syö herkkuja ja roskaruokaa? En voi olla ana, koska syön aika normisti ja herkkuja ja roskaruokaa...

5

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saara

Koita syödä tasaisesti päivän aikana ja reilusti enemmän kuin nyt syöt. Mielestäni ole aikamoisen laiha. En yhtään ihmettele jos hiukset lähtee päästä. Sun elimistö ei saa tarpeeksi polttoainetta päivän kulutusta varten joten tilanne helpottuu huomattavasti jos alkaisit syömään enemmän. Miten olisi jos jättäisit karkit pois ja tilalle ottaisit hedelmiä ja marjoja niitä voi syödä reilusti ja mantelesita ja pähkinöistä saa hyviä lisäaineita. Muista juoda maitoa.... muuten lähtee luutkin katoamaan

• samanlaisia

Mulla on samanlaisia ongelmia. Siis tyyliin:

AAMUPALA: porkkana, 2dl vettä

LOUNAS: pari kurkkusiivua, 2dl vettä

VÄLIPALA: KOLME RUISLEIPÄÄ levitteillä leikkeleillä, vettä, 4dl MUROJA!!!

PÄIVÄLLINEN: TOISET KOLME RUISLEIPÄÄ levitteillä, vettä 2dl, MUROJA 2dl

ILTAPALA: 2 MOKKAPALAA (yksi pala n. 5cm*8cm), 2 LASIA MEHUA!

Ja mokkapalat ym herkut menee ahmimalla... Syön ihan liikaa! Sitten tulee kamala morkkis ja huono olo... Ainakin leipää ahmin, en vain voi sille mitään :( Syön ihan hulluna leipää ja liikaa muroja.

• kaissu

Mä voin kans ahmia vaikka kuinka paljon leipää, ja muroja. Otat yhden palan, kohta on koko leipäpussi tyhjä. Nyt yritän jättää leivän ja murot kokonaan pois. Samoin kaikki muut leivonnaiset. Jos olisi helpompi olla kokonaan ilman...

• kans
        kaissu kirjoitti:

Mä voin kans ahmia vaikka kuinka paljon leipää, ja muroja. Otat yhden palan, kohta on koko leipäpussi tyhjä. Nyt yritän jättää leivän ja murot kokonaan pois. Samoin kaikki muut leivonnaiset. Jos olisi helpompi olla kokonaan ilman...

Minä olen kans ajatellut että pitäisi jättää leipä ja murot, myslit ym kokonaan pois. Nyt juuri tänään kaksi muropakettia tyhjentyi, en osta enää lisää. Harmi vaan kun meidän perheessä syödään muutenkin aika paljon leipää, sitä on hankala olla ahmimatta kun sitä vaan syö! Ja kun sitä on tavallaan koko ajan tarjolla. Tänään en onneksi ole syönyt enempää leipää kuin karjalan piirakan ja kolme ruisleipää... Huomenna pitäisi koittaa syödä vielä vähemmän leipää ja jos sen osaisi jättää sitten kokonaan pois... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa....

• mievain
        kans kirjoitti:

Minä olen kans ajatellut että pitäisi jättää leipä ja murot, myslit ym kokonaan pois. Nyt juuri tänään kaksi muropakettia tyhjentyi, en osta enää lisää. Harmi vaan kun meidän perheessä syödään muutenkin aika paljon leipää, sitä on hankala olla ahmimatta kun sitä vaan syö! Ja kun sitä on tavallaan koko ajan tarjolla. Tänään en onneksi ole syönyt enempää leipää kuin karjalan piirakan ja kolme ruisleipää... Huomenna pitäisi koittaa syödä vielä vähemmän leipää ja jos sen osaisi jättää sitten kokonaan pois... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa....

kaikki leipää pois! Mut jos on tuollasia ongelmia, koita jättää ns "vaaleat leivät" (semmoset mistä tulee nopeita hiilareita) pois ja syö täysjyvävalmisteita. Antavat kylläisyydentunnetta, auttavat suolisto toimimaan ja auttavat verensokerin pysyä tasaisemmin (sit ei tuu ahmimiskohtauksiakaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe