Löytyykö jostain Arnicalle tyypillistä persoonallisuuskuvausta?
Arnican
6
883
Vastaukset
- ei ole kalliita
ja voit muistakin sitten lukea kuvaukset ym..
- persoonallisuuskuvaus?
Olipa yllättävä vastaus(?!) ..melkein yhtä yllättävä, kun kaikki ne idiootit, jotka kehottaa kysyjiä GOOGLETTAMAAN (tai menemään kirjastoon)..
Jos ottaa päähän vastailla kysymyksiin, niin kannattaa vaan yksinkertaisesti jättää väliin. - edellinen
persoonallisuuskuvaus? kirjoitti:
Olipa yllättävä vastaus(?!) ..melkein yhtä yllättävä, kun kaikki ne idiootit, jotka kehottaa kysyjiä GOOGLETTAMAAN (tai menemään kirjastoon)..
Jos ottaa päähän vastailla kysymyksiin, niin kannattaa vaan yksinkertaisesti jättää väliin.Olen itse joutunut ostamaan kirjoja, koska haluan tietää lääkkeistä, joita minulle määrätään. Kehoitus ei ollut mitenkään epäystävällinen, vaan itselleni on ollut valtaasti iloa ja hyötyä homeopaattisista kirjoista.
Monella ei ehkä ole aikaa kirjoitella niitä pitkiä kuvauksia tänne.. - persoonallisuuskuvaus?
edellinen kirjoitti:
Olen itse joutunut ostamaan kirjoja, koska haluan tietää lääkkeistä, joita minulle määrätään. Kehoitus ei ollut mitenkään epäystävällinen, vaan itselleni on ollut valtaasti iloa ja hyötyä homeopaattisista kirjoista.
Monella ei ehkä ole aikaa kirjoitella niitä pitkiä kuvauksia tänne..Siinäpä tuo tulikin, joka kuulsi vastauksesi läpi ja kalskahti korvaan --olet JOUTUNUT ostamaan..
Niimpä.. ne vastatkoon, joilla aikaa ja hyvää tahtoa riittää --muut voivat pitää tietonsa omanaan.
- ei pyydä apua..
Ensimmäisenä tuli mieleen lukemani lause, että "Arnica-tyyppinen henkilö ei pyydä apua. Hän ajattelee, että `kyllä tämä tästä..`".
- persoonallisuuskuvaus?
Kiitos vastauksesta : ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266