rv 17 ja kuului KAHDET sydänäänet. Ei ollut minun omani.
Olen käynyt alkuraskauden ultrassa (rv12)ja yksi sikiö oli. Pyöri kovasti ultratessa. Eli kai se toinenkin olisi näkynyt siellä??
Kaksosraskausepäilyä ei tuolloin ollut.
Kohtu on jo korkealla viikkoihin nähden (navan kohdalla). Mitä tämä oikein on? kaikua?
Ensi viikolla ultrataan kaksostenmahdollisuus.
Onko muilla ollut tälläistä?
Mitä luulette??
3
1124
Vastaukset
- mutta
mielenkiinnolla jään odottamaan saamiasi vastauksia! Itse olen toivonut kaksosia kovasti ja kun maha on kasvanut ihan valtavasti (olen samalla viikolla kuin sinä ja kohdun korkein kohta on jo navan tienoilla) niin ihmettelen vain voiko yksi sikiö kasvaa näin vauhdilla vai voisiko olla kaksoset? Ultrassa mullakin rv9 näkyi vain yksi, kahden viikon päästä rakenneultrassa sit selviää lopullisesti montako siellä on.
- tanjuska
Mulla kaksoset näkyivät ultrassa jo rv:lla 6 0. Sydämien sykkeet näkyivät eilen ultrassa rv 8 1. Tosin lääkäri osasi ehkä kaksosia etsiä, koska olin lapsettomuushoidossa ja mulle istutettiin kaksi alkiota.
- ON, TAI EI
Ainakin viimeistään synnytyksessä näet, saatko yhden vauvan, vai kaksi.
Mun masusta sydänäänet kuuluivat rv.10 ja masu senkun kasvoi ja kasvoi.
Suviussamme,lähistöllä kaksosia ei ole mutta IHANAA saada olla identtisten kaksosten äiti, jotka jokatapauksessa ovat omat yksilönsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137