Onko kellään kokemusta voiko lymfooman yhtenä oireena olla ihottuma? Olen menossa to:na ultraan kaulan imusolmukkeita kuvataan, lääkäri katsoi tarpeelliseksi tutkituttaa ne kun ovat olleet pitkään suurentuneet. Kysyi onko muita ns. oireita ollut, en sanonut siitä ihottumasta mitään, kun ajattelin etteivät ne toisiinsa mitenkään liity...
lymfooma ja ihottuma
7
9260
Vastaukset
- olla yksi
lymfooman oire, tosin ihottumaahan voi olla muutoinkin.
Käy vaikka cancer.fi-sivuilla, siellä on infoa asiasta.
Toivon mukaan imusolmukkeesi ovat muusta syystä suurentuneet. - pusuri
Kyllä voi olla ihottumaa. Minulla ainakin oli kutisevaa ihottumaa pitkän aikaa ennen Hodgkinin taudin toteamista.
- Pii
Olen sairastanut lymfooman kahteen otteeseen ja molemmilla kerroilla ensimmäinen oire oli ihottuma. Toivotaan ettei sulla tätä tautia ole, jaksamista. =)
- Hanna
Moi!
Olen myös sairastanut imusolmukesyövän, ja nyt odottelen taas kontrolleja. Millaista ihottumaa sinulle tuli ja minne? Satutko tietämään, koskeeko, jos kasvain kasvaa?
Kiitoksia jo etukäteen.
Hanna - phoebe
Hanna kirjoitti:
Moi!
Olen myös sairastanut imusolmukesyövän, ja nyt odottelen taas kontrolleja. Millaista ihottumaa sinulle tuli ja minne? Satutko tietämään, koskeeko, jos kasvain kasvaa?
Kiitoksia jo etukäteen.
Hannamuistuttaa hyttysen pureman jälkeä, jos raapi leviää rinkulamaisesti. Näyttää siltä, että iho olisi tosi kuiva. Kasvoissa sitä ei ole, mutta kaulalla, kyljissä ehkä eniten muuallakin yksittäisiä länttejä.
Kasvaimista en tiedä, sorry.
- Minni*
Minulla oli kutisevaa ihottumaa ennen kuin mulle todettiin non-hodgkin.
- S. Yöpäläinen
Kasvaimet eivät yleensä alkuvaiheessa ainakaan aiheuta kipua, mutta muita mekaanisia oireita voi kyllä olla (esim. yskä, jos kasvain painaa vaikkapa henkitorvea).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204