Hei kaikille Halloween faneille!
Kaikkihan me haluamme viettää mahdollisimman hauskat Halloween juhlat ja haluamme hyviä vinkkejä tarjoiluun, koristeluun ja tekemisiin.
Nyt tällä palstalla on alkanut vähän "ärsyttää" se että tosi monet kysyvät samoja asioita uudestaan ja uudestaan...
Ennen oman kirjoituksen lisäämistä eikö olisi järkevää katsoa vanhoja viestejä läpi ja vasta sen jälkeen laittaa oma kysymys jos vastausta ei ole löytynyt? Itse olen yleensä innokas antamaan vinkkejä, mutta nyt en yksinkertaisesti enään viitsi kirjoittaa samoista asioista uudelleen ja uudelleen...
Toivottavasti en loukkaa ketään ja toivotan kaikille mahtavia juhlia!
t. PiiRoo
Toivottavasti en loukkaa ketään, mutta...
6
1498
Vastaukset
- jaffamummo
jos ei laita niin ei tule uusiakaan vinkkejä
- .......
sitäpaitsi tuolla on niin paljon ideoita jo nyt että etköhän saa niistä hyvät pippalot aikaseks. ja voithan aina lisätä joonkin keskusteluun että lisää ideoita ettei samasta aiheest miljoona eri keskustelua ja niin kuin piiroo jo sanoi ettei jaksa jokaiseen kirjoittaa uudestaan ei varmaan moni muukaan...
- Katrina Silber
Voi, ihanaa että joku puki ajatukseni sanoiksi. Just tässä selasin tätä samaa ketjua ja meinasi ns. päre palaa, kun oli se tuhannen kertaa viesti siitä, millaiset bileet ja mitä vinkkejä. X_X Välillä oikein harmittaa, ettei ole täällä valvojana, että voisi liittää ketjuja ja poistaa turhia viestejä. Lähes jokaiselle aiheelle on jo oma topiccinsa, menkää jatkamaan sinne, älkääkä aloittako aina uutta. Vinkkiketjuja löytyy jo liikaakin (kyselyä, mutta ei juurikaan ohjeita), bileketjuja on, pukeutumisketju on... Jopa kuivajäälle löytyy oma ketjunsa, joten jospa menisitte kiltisti vain lukemaan niitä, ettekä aloittaisi uutta. Varsinkaan kun niitä ihan oikeasti hyödyllisiä ja ei-samaa toistavia aiheita ei ole niin paljon, etteikö jopa juuri lukemaan oppinut jaksaisi niiden nimiä lukea ja valkata sieltä aiheen, mikä sopisi oman kysymyksen esityspaikaksi.
Neuvoja ja kysymyksiä saa aina esittää, mutta tehkää se järkevästi oikean topicin alla jatkona. - Mrs. Rock
Olen samaa mieltä, kiva kun otit puheeksi..Vinkki: kun olet tulossa halloween bileisiin, koputa ''biletalon'' oveen ja odota kunnes joku avaa sen. huuda BÖÖÖÖ vertahyytävästi ja jos oven aukaisija juoksee karkuun, jahtaa sitä!
- Ceela
Ottaa tosiaan päähän yrittää etsiä sitten niitä vinkkejä täältä kaikkien turhien topicien keskeltä. Saisi mode vähän siivota.
Aivan oma lukunsa on tietysti vielä nuo elämättömät pikkusielut jotka tulevat tänne vartavasten haukkumaan niitä jotka tykkäävät viettää halloweenia. -_-'
Sinulla on muuten todella hienot sivut, vinkeistäsi on paljon apua. (: Olen itsekin suuri halloween-fani, juhlat pidetty jo viitenä vuonna peräkkäin, ja joka kerta bileet paranee. - Ceela
Ceela kirjoitti:
Ottaa tosiaan päähän yrittää etsiä sitten niitä vinkkejä täältä kaikkien turhien topicien keskeltä. Saisi mode vähän siivota.
Aivan oma lukunsa on tietysti vielä nuo elämättömät pikkusielut jotka tulevat tänne vartavasten haukkumaan niitä jotka tykkäävät viettää halloweenia. -_-'
Sinulla on muuten todella hienot sivut, vinkeistäsi on paljon apua. (: Olen itsekin suuri halloween-fani, juhlat pidetty jo viitenä vuonna peräkkäin, ja joka kerta bileet paranee.Selvyyden vuoksi: Äskeinen viestini oli tarkoitettu vastaukseksi piiroolle. :'>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201