kävin siellä sivulla jossa oli ohjeet omenien kutistamiseen tai miksi nyt sanoisinkaan sitä en ymmärrä hyvin eglantia joten pyydän voisitko laittaa ohjeen blogiisi sinulla on muuten aivan mahtavat sivut
t 44 vuotias nainen
PIIROO tarvitsen apuasi!
2
1029
Vastaukset 2
- piiroo
Heissan!
Suomennos lisätty blogiini www.piiroo.vuodatus.net kohtaan Halloween koristeluvinkkejä.
Päiden kuivumisaika on noin 2 viikkoa joten joudut nopeuttamaan kuivumista uunin avulla.
t. PiiRoo - lillakiukkua
En tiiä mutta tässä olis pari vinkkiä muuten halloween kutsuille:
1. leikkikää liisa ihmemaata: yksi on liisa, ja loput sopii et kuka on jänis, kukia se tyhmä kissa, y' know? sitte se liisa pussaa kaikkia >D ja sittä kissa kuolee ja liisa joutuu vankilaa koska sen pusu myrkytti sen!!!!!!!!!!!
2. Voitte myös mennä Peter Pan - lentotaikapeliä.
Yks o peter pan. sitte muut sopii taas et kwit on.. sitten peter johdattaa kaikki kerrostalon katolle, ripottaa tomusokeria päälle ja käskee hypätä. näin päästään ärsyttävistä vieraista eroon!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "249920Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 99789
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440