Aika edesvastuutonta toi bb:n skodan purkamis tehtävä kun porukkaa ei ole informoitu mitenkään autossa olevista nesteistä ja mitä niille pitäs tehdä... Esimerkiksi Jani oli äsken viemässä skodasta valutettuja jäähdytin nesteitä vessanpönttöön, johon ne ainakaan kuulu vaan ongelma jätteisin...
Skodan purkaminen
5
562
Vastaukset
- toi tilkintä
eihän niiden sitä pitänyt purkaa vaan tilkitä. loppuviikosta ei oo varmaan jäljellä kun runko.
- tätikatsoja
Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).
*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*
Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.
Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa! - ZZ-
tätikatsoja kirjoitti:
Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).
*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*
Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.
Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa!Juu näinhän se on et jos ois romppeet jättänyt sisälle niin vettäkin sopisi paljon vähemmän... Ainakin osa paikollaan olevista pulteista ois varmaankin jokatapauksessa pitäny tiivistää...
tätikatsoja kirjoitti:
Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).
*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*
Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.
Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa!Irroittavat kaiken sisältä jotta pääsevät kunnolla tarkistamaan ettei jää reikiä. Lattiaverhoilukin pitää repiä irti (jos nyt skodassa sellainen on) jotta pääsee katsomaan ettei ole ruostereikiä lattiassa. Matkustajatilasta menee useita läpivientejä sekä eteen että taakse joiden pitävyys et taida olla kovin taattua joten asukkat irrottavat kaiken ja tukkivat sitten ne kunnolla.
Siinä olet kyllä oikeassa että jos penkit vaikka laitettaisin myöhemmin takasin niin se vähentäsi veden määrää merkittävästi.
- näin mulle kerrottiin
ei sisällä ongelmajätettä kerrottiin mulle kun tein valituksen sitä maahan kaataneesta huoltiksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483