Aika edesvastuutonta toi bb:n skodan purkamis tehtävä kun porukkaa ei ole informoitu mitenkään autossa olevista nesteistä ja mitä niille pitäs tehdä... Esimerkiksi Jani oli äsken viemässä skodasta valutettuja jäähdytin nesteitä vessanpönttöön, johon ne ainakaan kuulu vaan ongelma jätteisin...
Skodan purkaminen
5
562
Vastaukset
- toi tilkintä
eihän niiden sitä pitänyt purkaa vaan tilkitä. loppuviikosta ei oo varmaan jäljellä kun runko.
- tätikatsoja
Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).
*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*
Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.
Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa! - ZZ-
tätikatsoja kirjoitti:
Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).
*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*
Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.
Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa!Juu näinhän se on et jos ois romppeet jättänyt sisälle niin vettäkin sopisi paljon vähemmän... Ainakin osa paikollaan olevista pulteista ois varmaankin jokatapauksessa pitäny tiivistää...
tätikatsoja kirjoitti:
Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).
*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*
Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.
Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa!Irroittavat kaiken sisältä jotta pääsevät kunnolla tarkistamaan ettei jää reikiä. Lattiaverhoilukin pitää repiä irti (jos nyt skodassa sellainen on) jotta pääsee katsomaan ettei ole ruostereikiä lattiassa. Matkustajatilasta menee useita läpivientejä sekä eteen että taakse joiden pitävyys et taida olla kovin taattua joten asukkat irrottavat kaiken ja tukkivat sitten ne kunnolla.
Siinä olet kyllä oikeassa että jos penkit vaikka laitettaisin myöhemmin takasin niin se vähentäsi veden määrää merkittävästi.
- näin mulle kerrottiin
ei sisällä ongelmajätettä kerrottiin mulle kun tein valituksen sitä maahan kaataneesta huoltiksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419