Liian tiukka kondomi?

aösdäaewfe

Voiko liian pieni kondomi heikentää erektiota?Esim. magic kondomit tuntuvat olevan sellasia:/suositelkaa sopivia kondomeja jotka eivät ole tiukkoja ja jotka eivät hajoa.

14

7034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggghght

      ne o hyviä

    • Paljas

      Paljaalla olen vedellyt !!! eikä ole ahdistanut!

    • kai 4ltraa

      jos sulls on tilavuudeltaa suurempi, nai norsua!

      • ainakin tuntuu siltä

        Koleilemistani kondomeista Sultan on ollut isoin. Penikseni ympärysmitta on 17cm niin Sultankin tuntuu liian kireältä. Kyllä mä sen tiedän että kondomiin tilavuus on suuri venyessä mutta peniksen päällä se tuntuu kiristävältä. Mikä kondomimerkki on kaikista suurin?


      • katso ohjeet

        Oletko sinä, nimimerkkiä "kai 4ltraa" koskaan käyttänyt kondomia? Tiedätkö, miten niitä käytetään? Niitä ei rullata ensin auki ja sitten venytetä päälle vaan ne rullataan auki siinä samalla kun vedetään kalun päälle. Kondomi on siinä ennen rullaamista ja rullaamisen alkuvaiheessakin hyvin tiukka, jos kalu on paksumpi. Eikä sellainen tunnu yhtään kivalta. Jos sinulla on isompi kalu ja tiedät, miten kondomia käytetään, niin tiedät sitten kyllä, mitä tarkoitan.
        No, katso ohje vaikka täältä: http://www.kesakumi.net/kondomi.htm :)


    • minä...

      sultan on liian lyhyt! ei hyvä

      • Jack the Fucker

        Okeido on suurin yleisillä markkinoilla. Alan liikkeissä esim. Keltainen Ruusu on vieläkin isompia.


    • Juuso

      Tästä osoitteesta löytyy 55 eri kokoa kondomeita. Vehje mitataan ja tilataan oma koko:
      http://www.condomania.com/TheyFit

      Olen tilannut ja kotiin on paketti tullut.

    • Juuso

      Pitäis siis löytyä sopiva.

    • xtra pleasure

      Lifestyles Xtra-Pleasure

      Eli jos tavallisen kondomin kanssa on ongelmia päälle rullattaessa, niin tämä kyllä sitten menee paksummankin kalun päälle.

      Ei ole ihan joka marketissa ja huoltoasemalla myynnissä, mutta itse olen ostanut ainakin Anttilasta ja Citymarketista.

    • paksun omistava

      mondos sensitive tai classig on suurimpia tavallisista kaupoista löytyviä,ainakin mulla.sen halkaisija on 52mm.lidl myy.

      • :)kokemusta rikkaampi

        Oletteko muut sinkkunaiset törmänneet ongelmaan: teiää on kondomeja kotona, mutta hups..liian pieniä.Näin kävi minulle kun "törmäsin" hyvin varustettuun mieheen.Pitäisikö hankkia eri kokona kotiin..??


      • fullsize
        :)kokemusta rikkaampi kirjoitti:

        Oletteko muut sinkkunaiset törmänneet ongelmaan: teiää on kondomeja kotona, mutta hups..liian pieniä.Näin kävi minulle kun "törmäsin" hyvin varustettuun mieheen.Pitäisikö hankkia eri kokona kotiin..??

        ostat sitä isointa kokoa, eli mustaa jätesäkkiä 240 litraa. ja sitten, jos kaverillasi on pienempi, niin kiristät nippusiteen kikkelin juureen. a`vot, koko käy kaikille. hauturista kätilöön koko kaikille sama! helppoa, eiks nii?


    • Rubber60

      Jos kondomi on liian pieni, eikä ala helposti rullautua terskan yli, erektio herpaantuu herkästi. Jos terska ei ole peniksen vartta paksumpi, normikokoinen kondomi yleensä sopii. Mulla on peniksen ympärysmitta 13 cm ja terska 14 cm ja tavalliset kondomit on turhan tiukkoja. Olen nyt käyttänyt MySize 60 ja samankokoista Pasante King Size -kumia, ja molemmat ovat todella hyviä, istuvat "like a glove" ja pysyvät hyvin paikoillaan. Usein kuulee väitettävän, että "one size fits all", mutta asia ei todellakaan ole niin. Kannattaa hankkia erikokoisia kondomeja, ja sopiva varmasti löytyy. Kumin pituudella ei ole merkitystä, leveys ratkaisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe