Ollin kantsisi yrittää sabotoida jonkun oven alemman saranatapin heikentämistä. Alas kohdistuu niin kova paine, että se voisi roksahtaa poikki -> vedet pihalle. Kai Skodillacissa on saranatapit?
Saranatapit
8
580
Vastaukset
- heikentää
saranatappia. Tulipas erikoinen lause tuohon edelliseen viestiin...
Ollilla on oikeasti aika hankala homma tuossa sabotoinnissa. Sopivia hetkiä ei ole montaa jolloin sitä tehdä ja jälkiä ei saisi jäädä. Pienistä reijistä ei paljoa vettä valu kun aikaa on vain viitisen minuuttia. Tuon viiden minuutin ajan autosta pitäsi kuitenkin melko runsaasti vettä ulos. Viivojen väli on useampia senttejä joka merkinnee helposti sataa litraa vettä. Poranterän mentävät reijät jossain tiivisteessä eivät takuulla riitä tuohon. Ollin pitää keksiä jotain konkreettisempaa...
- mobiiliin
aika paljon, 1000-1500 ltr? Se olisi 1000-1500 kg. Melkoinen kuorma Skodalle. Saattaa runko jopa vääntyä, jonka seurauksena ovet voivat alkaa vuotamaan railakasti ilman apuakin. Mutta Ollin toki kannattaisi varmistaa asia. Rautasahan terää vaan pyytämään pk-huoneesta.
- Sus
Ehkä Ollin kannattaiskin mieluiten sabotoida ne ämpärit, joilla auto on tarkoitus täyttää ;)
Melkonen homma on veden lappamisessa autoon, kuvittelisin. mobiiliin kirjoitti:
aika paljon, 1000-1500 ltr? Se olisi 1000-1500 kg. Melkoinen kuorma Skodalle. Saattaa runko jopa vääntyä, jonka seurauksena ovet voivat alkaa vuotamaan railakasti ilman apuakin. Mutta Ollin toki kannattaisi varmistaa asia. Rautasahan terää vaan pyytämään pk-huoneesta.
Niin veikkaisin että enemmän menee vettä kuin tuo 1500 litraa kun penkitkin on poistettu... Tuokin määrä kuitenkin on jo yli seitsämän tynnyrillistä. Tosin aivan täyteenhän ei ole tarkoituskaan täyttää vaan viivat ovat sivulasien keskivaiheilla. http://bbimg.subtv.fi/mn_kuvat/subtv/big_brother_2006/uutiset_vko9/397738-max134x104.jpg
Tuskin sentään saumat pettävät tai runko niin paljoa vääntyisi että tulisi isoa esim oven ja b-palkin väliin... Kyllä sabotointia välttämättä tarvitaan ja ovet taitavat olla avainasemassa.- sataviiskyt
Cesar kirjoitti:
Niin veikkaisin että enemmän menee vettä kuin tuo 1500 litraa kun penkitkin on poistettu... Tuokin määrä kuitenkin on jo yli seitsämän tynnyrillistä. Tosin aivan täyteenhän ei ole tarkoituskaan täyttää vaan viivat ovat sivulasien keskivaiheilla. http://bbimg.subtv.fi/mn_kuvat/subtv/big_brother_2006/uutiset_vko9/397738-max134x104.jpg
Tuskin sentään saumat pettävät tai runko niin paljoa vääntyisi että tulisi isoa esim oven ja b-palkin väliin... Kyllä sabotointia välttämättä tarvitaan ja ovet taitavat olla avainasemassa.kiloista karjua kun kömpisi Skodaan... jouset pohjaan ja sitten alkaakin runko olla lujilla. Epäilen, että ovien alareunat pettävät anyway. Torstainahan tuo sitten nähdään!
- historiaa
sataviiskyt kirjoitti:
kiloista karjua kun kömpisi Skodaan... jouset pohjaan ja sitten alkaakin runko olla lujilla. Epäilen, että ovien alareunat pettävät anyway. Torstainahan tuo sitten nähdään!
toi BB-talon yksilö on ainakin 20 vuotta vanha. Auton perussuunnittelu tehtiin 50-60-lukujen taitteessa:
http://www.skoda-auto.com/global/100/history/1965.htm
Hajoaa se!
- vaikuttaa
oudon jäykältä. "Skodan ensimmäinen täyttö"-videoklipissä jouset ei painu juurikaan, vaikka koko jengi änkeää autoon. Olisikohan sitä vahvistettu kestämään veden massa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483