Saranatapit

käsittelelyyn

Ollin kantsisi yrittää sabotoida jonkun oven alemman saranatapin heikentämistä. Alas kohdistuu niin kova paine, että se voisi roksahtaa poikki -> vedet pihalle. Kai Skodillacissa on saranatapit?

8

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikentää

      saranatappia. Tulipas erikoinen lause tuohon edelliseen viestiin...

    • Ollilla on oikeasti aika hankala homma tuossa sabotoinnissa. Sopivia hetkiä ei ole montaa jolloin sitä tehdä ja jälkiä ei saisi jäädä. Pienistä reijistä ei paljoa vettä valu kun aikaa on vain viitisen minuuttia. Tuon viiden minuutin ajan autosta pitäsi kuitenkin melko runsaasti vettä ulos. Viivojen väli on useampia senttejä joka merkinnee helposti sataa litraa vettä. Poranterän mentävät reijät jossain tiivisteessä eivät takuulla riitä tuohon. Ollin pitää keksiä jotain konkreettisempaa...

      • mobiiliin

        aika paljon, 1000-1500 ltr? Se olisi 1000-1500 kg. Melkoinen kuorma Skodalle. Saattaa runko jopa vääntyä, jonka seurauksena ovet voivat alkaa vuotamaan railakasti ilman apuakin. Mutta Ollin toki kannattaisi varmistaa asia. Rautasahan terää vaan pyytämään pk-huoneesta.


      • Sus

        Ehkä Ollin kannattaiskin mieluiten sabotoida ne ämpärit, joilla auto on tarkoitus täyttää ;)

        Melkonen homma on veden lappamisessa autoon, kuvittelisin.


      • mobiiliin kirjoitti:

        aika paljon, 1000-1500 ltr? Se olisi 1000-1500 kg. Melkoinen kuorma Skodalle. Saattaa runko jopa vääntyä, jonka seurauksena ovet voivat alkaa vuotamaan railakasti ilman apuakin. Mutta Ollin toki kannattaisi varmistaa asia. Rautasahan terää vaan pyytämään pk-huoneesta.

        Niin veikkaisin että enemmän menee vettä kuin tuo 1500 litraa kun penkitkin on poistettu... Tuokin määrä kuitenkin on jo yli seitsämän tynnyrillistä. Tosin aivan täyteenhän ei ole tarkoituskaan täyttää vaan viivat ovat sivulasien keskivaiheilla. http://bbimg.subtv.fi/mn_kuvat/subtv/big_brother_2006/uutiset_vko9/397738-max134x104.jpg

        Tuskin sentään saumat pettävät tai runko niin paljoa vääntyisi että tulisi isoa esim oven ja b-palkin väliin... Kyllä sabotointia välttämättä tarvitaan ja ovet taitavat olla avainasemassa.


      • sataviiskyt
        Cesar kirjoitti:

        Niin veikkaisin että enemmän menee vettä kuin tuo 1500 litraa kun penkitkin on poistettu... Tuokin määrä kuitenkin on jo yli seitsämän tynnyrillistä. Tosin aivan täyteenhän ei ole tarkoituskaan täyttää vaan viivat ovat sivulasien keskivaiheilla. http://bbimg.subtv.fi/mn_kuvat/subtv/big_brother_2006/uutiset_vko9/397738-max134x104.jpg

        Tuskin sentään saumat pettävät tai runko niin paljoa vääntyisi että tulisi isoa esim oven ja b-palkin väliin... Kyllä sabotointia välttämättä tarvitaan ja ovet taitavat olla avainasemassa.

        kiloista karjua kun kömpisi Skodaan... jouset pohjaan ja sitten alkaakin runko olla lujilla. Epäilen, että ovien alareunat pettävät anyway. Torstainahan tuo sitten nähdään!


      • historiaa
        sataviiskyt kirjoitti:

        kiloista karjua kun kömpisi Skodaan... jouset pohjaan ja sitten alkaakin runko olla lujilla. Epäilen, että ovien alareunat pettävät anyway. Torstainahan tuo sitten nähdään!

        toi BB-talon yksilö on ainakin 20 vuotta vanha. Auton perussuunnittelu tehtiin 50-60-lukujen taitteessa:
        http://www.skoda-auto.com/global/100/history/1965.htm

        Hajoaa se!


    • vaikuttaa

      oudon jäykältä. "Skodan ensimmäinen täyttö"-videoklipissä jouset ei painu juurikaan, vaikka koko jengi änkeää autoon. Olisikohan sitä vahvistettu kestämään veden massa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe