Tupakysely

DaRk

Juu..eli tahtoisin nyt udella, että mikä on mielestänne paras tupa? Ja mihin itse kuuluisitte jos kävisitte Tylypahkaa? Pienet perustelut olis tietysti ihan kivat :)

13

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaa

Pimeyden voimat kiehtoo=). Olen kyllä kuullut, että luihuisten oleskeluhuoneessa on jotain kosteusongelimia, mutta eihän se haittaa. Luihuiset ovat niin katalan kieroja ja ovelia, ainoa vika, että luihuiset altistuu kateudelle ja sen tapaiselle helpommin.

• Ramika

Omasta mielestäni parasta tupaa on vaikea sanoa... varmaankin Luihuinen ^^;;
        Olen tehnyt netissä ties miten monta "mihin tupaan joutuisit"-testiä ja saan niistä aina tulokseksi joko Luihuisen tai Korpinkynnen.

• määä jaa yyks tooiiineeen

Määä oisin Puuskupuhis tai Rohkelikos!!

yyks toooinen ois Puuskupuhis tai Rohkelikos!!

• poika

Olen Rohkelikko!Haluan Rohkelikkoon ja kun menin hp:n virallisille sivuille ja menin lajitteluhatun kyselyyn (siinä kysyttiin kaiken laisia kysymyksiä)minut lajiteltiin Rohkelikkoon.Mutta siinä voi käydä niin,että lajitellaan muuhun tupaan.

• ::taikasauva::

Olen eniten luonteeltani, siihen kuuluva :)

• Kyllikki Mega-Mummeli

Luihuiset ovat ovelia, säännöistä piittaamattomia ja vallanhimoisia, eli täysin ihanteeni mukaisia! Itse tahtoisin olla luihuinen, mutta en ole varma olisinko.

• Tes

Sinne tunne eniten kuuluvani ja sinne aina Hattu minut laittaa. Liekö sitten minussa lukutoukan vikaa =)

• Thomas Fletchley

Minusta Korpikynsi on paras. Korpinkynnen oppilaat ovat tasapainoisia ja älykkäitä ihmisiä, jotka selvittävät monet asiat nopealla järjenjuoksullaan ;) Korpinkynnet omaavat tuvalleen arvokkaan olemuksen, jonka alla kuitenkin piilee se vekkuli joki :)

Korpinkynnestä puhutaan kamalan vähän HP kirjoissa ja se vähän harmittaa.

• *Anna*

Ehdottomasti.
      Kuulun itsekin siihen, varmaan..
      Ja Puuskuilla on elämänasenne kunnossa. Hauska tupa, kertakaikkiaan. :)

Vähiten olisin Rohkelikko.

• <3

Itse olen niin kuin vähän molempien sekoitusta, ja Rohkelikkookin vähän löytyy, mutta Puuskupuh tai Korpinkynsi... Ehkä ennemmin Puuskupuh, kun siellä kaikki on elämäniloisia ja ystävällisiä. Ja Korpinkynnessä kuvittelisi olevan hiljaista kun kaikki on nenä kiinni kirjassa, mutta varmaan sielläkin riehutaan. Noo... Kun minulla lanttu leikkaa ja olen pirteä ja iloinen, niin kumpaan minä oikein menen? No jaa.
      Mutta toisaalta, Rohkelikko tuntuu olevan myöskin hyvä vaihtoehto... Ää, en minä tiedä.

• Emily_Potter

minä itse olen Korpinkynsi, koska olen niin viisas ja hyvä koulussa, ja siiihen mun luonteet parhaiten sopii :)

• Korpinkynsi123

Olisin ehdottoasti korpinkynsi!!! Se on paras tupa!!! Enimmäkseen luen ja minulla on uokan paras keskiarvo

• Anonyymi

Luihuinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      139
      4386
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      342
      2209
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2094
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1810
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1777
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1469
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      486
      1355
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1326
    Aihe