Juu..eli tahtoisin nyt udella, että mikä on mielestänne paras tupa? Ja mihin itse kuuluisitte jos kävisitte Tylypahkaa? Pienet perustelut olis tietysti ihan kivat :)
Tupakysely
13
625
Vastaukset
- jokuvaa
Pimeyden voimat kiehtoo=). Olen kyllä kuullut, että luihuisten oleskeluhuoneessa on jotain kosteusongelimia, mutta eihän se haittaa. Luihuiset ovat niin katalan kieroja ja ovelia, ainoa vika, että luihuiset altistuu kateudelle ja sen tapaiselle helpommin.
- Ramika
Omasta mielestäni parasta tupaa on vaikea sanoa... varmaankin Luihuinen ^^;;
Olen tehnyt netissä ties miten monta "mihin tupaan joutuisit"-testiä ja saan niistä aina tulokseksi joko Luihuisen tai Korpinkynnen.
- määä jaa yyks tooiiineeen
Määä oisin Puuskupuhis tai Rohkelikos!!
yyks toooinen ois Puuskupuhis tai Rohkelikos!! - poika
Olen Rohkelikko!Haluan Rohkelikkoon ja kun menin hp:n virallisille sivuille ja menin lajitteluhatun kyselyyn (siinä kysyttiin kaiken laisia kysymyksiä)minut lajiteltiin Rohkelikkoon.Mutta siinä voi käydä niin,että lajitellaan muuhun tupaan.
- ::taikasauva::
Olen eniten luonteeltani, siihen kuuluva :)
- Kyllikki Mega-Mummeli
Luihuiset ovat ovelia, säännöistä piittaamattomia ja vallanhimoisia, eli täysin ihanteeni mukaisia! Itse tahtoisin olla luihuinen, mutta en ole varma olisinko.
- Tes
Sinne tunne eniten kuuluvani ja sinne aina Hattu minut laittaa. Liekö sitten minussa lukutoukan vikaa =)
- Thomas Fletchley
Minusta Korpikynsi on paras. Korpinkynnen oppilaat ovat tasapainoisia ja älykkäitä ihmisiä, jotka selvittävät monet asiat nopealla järjenjuoksullaan ;) Korpinkynnet omaavat tuvalleen arvokkaan olemuksen, jonka alla kuitenkin piilee se vekkuli joki :)
Korpinkynnestä puhutaan kamalan vähän HP kirjoissa ja se vähän harmittaa.
- *Anna*
Ehdottomasti.
Kuulun itsekin siihen, varmaan..
Ja Puuskuilla on elämänasenne kunnossa. Hauska tupa, kertakaikkiaan. :)
Vähiten olisin Rohkelikko. - <3
Itse olen niin kuin vähän molempien sekoitusta, ja Rohkelikkookin vähän löytyy, mutta Puuskupuh tai Korpinkynsi... Ehkä ennemmin Puuskupuh, kun siellä kaikki on elämäniloisia ja ystävällisiä. Ja Korpinkynnessä kuvittelisi olevan hiljaista kun kaikki on nenä kiinni kirjassa, mutta varmaan sielläkin riehutaan. Noo... Kun minulla lanttu leikkaa ja olen pirteä ja iloinen, niin kumpaan minä oikein menen? No jaa.
Mutta toisaalta, Rohkelikko tuntuu olevan myöskin hyvä vaihtoehto... Ää, en minä tiedä. - Emily_Potter
minä itse olen Korpinkynsi, koska olen niin viisas ja hyvä koulussa, ja siiihen mun luonteet parhaiten sopii :)
- Korpinkynsi123
Olisin ehdottoasti korpinkynsi!!! Se on paras tupa!!! Enimmäkseen luen ja minulla on uokan paras keskiarvo
- Anonyymi
Luihuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1394386Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3422209Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071810
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561777Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571469Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4861355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441326