pääsin hengissä kotiin, taas kerran...
En tältä illalta kyllä odottanutkaan muuta kuin sitä mitä tuli, no eipä tullu enää yllärinä...
Mitä seuraavaksi?
Kysyn vain, ES.
Olen tosi onnellinen kun
2
579
Vastaukset
- viesti.
mitä pakenit?
ole jatkossa varovainen.- Bon-es
No en todellakaan mitään, ei ole syytä, tänä päivänä faktoja on jo niin paljon, että "yllättävä pois meno" olisi monelle pahempi kuin meikeläisen hengississä selvitymiskampailu hiljaa hammasta purren. (Valitettavasti edellä mainitusta ei ole apua vasta kun typerykset on saman kantapäänkautta opinut huomaamaan, ja sitä odotellessa on todella saanut olla varovainen.) Mitä pelättävää minulla on? Ei mitään, koska itse olen pystynyt pysymään "kaidalla tiellä". No mitä pelättävää muilla ois? Ei mitään, mikäli on toiminut laillisesti...Kuinka moni on? No siinäpä eräille miettimistä siihen asti kun juttu on julkinen, sitä se jonain päivänä pakosti on mikäli Suomi on oikeesti oikeusvaltio.
Mitä salattavaa niillä on, jotka ei vastaa soittopyyntöihin ja vältelee parhaan kykynsä mukaan?
Vastausta odotellessa, hengissä, muttei onneton..
ES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089