Mistä hankitte Jeep Cherokeen pakoputket? Pelkkä pönttö merkkiliikkeessä 500e !!
Jeep Cherokee 4.0
8
2356
Vastaukset
- täältä
- Älytön hinta
Etpä kertonut vuosimallia.... mutta tuolta suunnalta minä lähtisin katsomaan:
http://www.martelius.com/usa/usa.htm
Eikä tuo 500 euroa paha hinta ole jos normaaliajossa menee kolmisensataa euroa kuukaudessa bensaan.
No irvailut sikseen. Aikoinaan omistin itse 280 mersun jossa oli tuplaputket. Olivat aivan törkeän hintaiset (pelkät osat luokkaa 5000mk) kaikissa paikoissa mistä löysin. Ratkaisuna tulikin sitten se että menin hyvään pakoputkiliikkeeseen, kaverit katselivat hetken aikaa auton alle ja sanoivat, joo, hinta-arvio tuhat markkaa. Ihmettelin että mikä, siis työ maksaa tuhat markkaa? Vastaus oli että putki paikalleen laitettuna maksaa tuhat markkaa.
Kääntelivät hetken putkia ja etsivät sopivat vaimentimet, kustannus, 1000mk ja oli hyvä.- Nimetön
Cherokee -92. Martelius ei ainakaan ennen voinut auttaa. Tietenkin hintakin ratkaisee, mutta periaate hakkaa vastaan maksaa järjettömästi. Umpio hyvä esimerkki, "ryöstöstä;) Kulutukesta, 9-10 matka-ajossa. 8 metrin telivaunulla 14 kahtapuolen. Ei paljoa, koska esim saab jopa 17 vaunun kanssa.
- mielessä pakoputkesta
Nimetön kirjoitti:
Cherokee -92. Martelius ei ainakaan ennen voinut auttaa. Tietenkin hintakin ratkaisee, mutta periaate hakkaa vastaan maksaa järjettömästi. Umpio hyvä esimerkki, "ryöstöstä;) Kulutukesta, 9-10 matka-ajossa. 8 metrin telivaunulla 14 kahtapuolen. Ei paljoa, koska esim saab jopa 17 vaunun kanssa.
Suosittelen edelleen menemään sinne Ihan Oikeaan Pakoputkihuoltoon jossa tekevät sulle sen putken.
On aivan yhtä hyvä kuin alkuperäinen ellei jopa parempi.
- Jeep GC
Tilasin itse Marteiukselta, Matkahuolto toimitti ja itse laitoin alle. Takaputki vaati vähän pujottelua, piti ottaa oikea takapyörä irti että meni paikalleen. Muuten ok. Putki tehdään Suomessa, vaimennin on USA:sta. Rahteineen n. 160,- ja hyvin on pelanneet. Sitten kun katti aikanaan menee vaihtoon, tulee varmaan lisää hintaa.
- Nimetön
Tuota itsekin miettinyt, kiitos! terv. Taitúri
- J.G
Hmmm
Hae ihmees US-partsista,, siel katilta taaksepäin koko putki 120€ ja jos haluut uudet klemmarit mukaan nii 130€ ,, veikkaisin että on halvin..!!!!!!! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409