Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ROSELLA

!!!

Onkos tältä saitilta kukaan lähdös lauantain 28.10. Rosellal rokittaan Dingoo? Samal toki sinkkuristeily, mikä ei tällast rouvaa kovasti innosta, mut DINGO innostaa sitäki enemmän:)) Varmasti tulee tiivis keikka!

48

5690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _O/

      Juu, siellä oltiin =) Ja menohan oli tosi jees.
      Loppuiltaa kohden vain parani. Ja onneks myrsky ei sabotoinut reissua, aamupäivällä piti vielä pientä jännitystä että lähteekö paatti lainkaan aalloille.

      • Ansala

        Kännissä kun käet ja tuntu perheellisillä miehillä olevevan sinkkua jos moista kyljessä.Hyi mitä porsastelua.SINKKU RISTEILY


      • antakaa olla
        Ansala kirjoitti:

        Kännissä kun käet ja tuntu perheellisillä miehillä olevevan sinkkua jos moista kyljessä.Hyi mitä porsastelua.SINKKU RISTEILY

        Antakaas ihmisten rauhassa ottaa olutta.Kaiken lisäksi minusta on hienoa että pojat tulevat juttelemaan yleisön kanssa.Typerämpää olisi vetäytyä back stagelle kun keikka on ohi.


      • !!!
        antakaa olla kirjoitti:

        Antakaas ihmisten rauhassa ottaa olutta.Kaiken lisäksi minusta on hienoa että pojat tulevat juttelemaan yleisön kanssa.Typerämpää olisi vetäytyä back stagelle kun keikka on ohi.

        Ihmisiähän hekin vain ovat ja aivan loistavaa, että jalkautuvat rahvaan joukkoon! Tosin siin olen samaa mieltä, että joitakin aivan liian innokkaita faneja näytti olevan liikenteessä, jotka roikkuivat kuin takiaiset Dingolaisten hihoissa... Mikäs siinä jos menee juttelemaan ja jos vaikka halaakin, mutta liika on liikaa!


      • _o/
        !!! kirjoitti:

        Ihmisiähän hekin vain ovat ja aivan loistavaa, että jalkautuvat rahvaan joukkoon! Tosin siin olen samaa mieltä, että joitakin aivan liian innokkaita faneja näytti olevan liikenteessä, jotka roikkuivat kuin takiaiset Dingolaisten hihoissa... Mikäs siinä jos menee juttelemaan ja jos vaikka halaakin, mutta liika on liikaa!

        Niin. Mutta aikuisia miehiähän nuo ovat ja osaavat mun ymmärtääkseni ihan hyvin "vetää rajan" liian innokkaille lähestymisyrityksille? Jos ei, niin oma valinta? Erilaisiin sekoiluihin sun muihin tarvitaan kuitenkin aina (vähintään) kaksi.

        Ja eihän tää ole kuitenkaan mitään verrattuna 80-luvun hysteriaan, eli ainakin Pertillä on kokemusta faneista :D Tai sitten en vaan huomannut tuolla mitään erikoista. Mikä oli liikaa? Näin tyypit siellä baarissa tuopit kourassa ja hyvä niin. Saahan nekin relata keikan päätteeks, vai mitä?


      • !!!
        _o/ kirjoitti:

        Niin. Mutta aikuisia miehiähän nuo ovat ja osaavat mun ymmärtääkseni ihan hyvin "vetää rajan" liian innokkaille lähestymisyrityksille? Jos ei, niin oma valinta? Erilaisiin sekoiluihin sun muihin tarvitaan kuitenkin aina (vähintään) kaksi.

        Ja eihän tää ole kuitenkaan mitään verrattuna 80-luvun hysteriaan, eli ainakin Pertillä on kokemusta faneista :D Tai sitten en vaan huomannut tuolla mitään erikoista. Mikä oli liikaa? Näin tyypit siellä baarissa tuopit kourassa ja hyvä niin. Saahan nekin relata keikan päätteeks, vai mitä?

        Tiettyki saa relata!

        Olen toki vain käynyt muutamalla Dingon keikalla. Kesällä Hangossa ja Tulisuudelmassa Vantaalla ja Tampereen Ilveksessä alkusyksystä! Ja nyt sitten olin laivalla.

        Pisti vain silmään, että näissä kaikissa paikoissa oli tämä sama naisparivaljakko, jotka intoa uhkuen suorastaan tyrkyttivät itseään Dingon soittajille. Ja mitä nyt sivusta seurasin tilannetta, niin ei se kaikille soittajille näyttänyt olevan mikään miellyttävä tilanne, mutta nämä fiksut nuoret humalaiset naiset eivät vain siltikään luovuttaneet! Taisipa joku sanoakin, että ei, mutta silti vonkaaminen jatkui...

        Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja jokainen valitkoon tavan jolla itsensä nolaa! En suinkaan ole ollut ainoa näillä muutamilla keikoilla, jota kyseisesten naisihmisten käytös on huvittanu ja ehkä kenties hieman säälittänytkin!


      • hyvä ilta
        !!! kirjoitti:

        Tiettyki saa relata!

        Olen toki vain käynyt muutamalla Dingon keikalla. Kesällä Hangossa ja Tulisuudelmassa Vantaalla ja Tampereen Ilveksessä alkusyksystä! Ja nyt sitten olin laivalla.

        Pisti vain silmään, että näissä kaikissa paikoissa oli tämä sama naisparivaljakko, jotka intoa uhkuen suorastaan tyrkyttivät itseään Dingon soittajille. Ja mitä nyt sivusta seurasin tilannetta, niin ei se kaikille soittajille näyttänyt olevan mikään miellyttävä tilanne, mutta nämä fiksut nuoret humalaiset naiset eivät vain siltikään luovuttaneet! Taisipa joku sanoakin, että ei, mutta silti vonkaaminen jatkui...

        Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja jokainen valitkoon tavan jolla itsensä nolaa! En suinkaan ole ollut ainoa näillä muutamilla keikoilla, jota kyseisesten naisihmisten käytös on huvittanu ja ehkä kenties hieman säälittänytkin!

        niin,taidat tarkoittaa kumminkin dingon soittajilla muita kuin keulamiehiä .
        nipa ja eve näyttivät ainakin olevan oikein asiallisia.


      • !!!
        hyvä ilta kirjoitti:

        niin,taidat tarkoittaa kumminkin dingon soittajilla muita kuin keulamiehiä .
        nipa ja eve näyttivät ainakin olevan oikein asiallisia.

        Nipa ja Eve tosiaankin eivät joutuneet näiden naisten "hyökkäyksen" kohteekis! Tai siis en ainakaan huomannut, en toki ollut koko aikaa seurailemassa tilannetta...

        Huomasin vain sen, että yksi näistä soittajista tuntui miltein hermostuvan, kun eivät lopettaneet vonkaamista! En tietenkään tiedä asian todellista laitaa, mutta ihmetyttää, etteivät "vonkaajat" ymmärtäneet kehonkielestä ja suorista sanoista, vaan kehatsivat jäädä vonkaamaan lisää. Toki eihän asia minulle mitenkään kuulukkaan, mutta kun satuin istumaan viereisessä pöydässä, niin huvittuneena seurailimme kavereiden kanssa tilannetta!

        Toivottavasti nämä naiset eivät häpeä itseään, sillä muuten seuraavana aamuna on varmasti ollut erittäin nolo olo! Tai no, minulla ainakin olisi ollut, vaikken itsekään mikään ujo ja hiljainen aina olekaan.


      • _o/
        !!! kirjoitti:

        Nipa ja Eve tosiaankin eivät joutuneet näiden naisten "hyökkäyksen" kohteekis! Tai siis en ainakaan huomannut, en toki ollut koko aikaa seurailemassa tilannetta...

        Huomasin vain sen, että yksi näistä soittajista tuntui miltein hermostuvan, kun eivät lopettaneet vonkaamista! En tietenkään tiedä asian todellista laitaa, mutta ihmetyttää, etteivät "vonkaajat" ymmärtäneet kehonkielestä ja suorista sanoista, vaan kehatsivat jäädä vonkaamaan lisää. Toki eihän asia minulle mitenkään kuulukkaan, mutta kun satuin istumaan viereisessä pöydässä, niin huvittuneena seurailimme kavereiden kanssa tilannetta!

        Toivottavasti nämä naiset eivät häpeä itseään, sillä muuten seuraavana aamuna on varmasti ollut erittäin nolo olo! Tai no, minulla ainakin olisi ollut, vaikken itsekään mikään ujo ja hiljainen aina olekaan.

        Mä luulen, että ko. tyttöduo ja se soittaja (jos nyt kitaristia tarkoitetaan) ovat tuttuja keskenään. Ja uskon myös että se vonkauksen kohde pärjää innokkaankin fanituksen ja ihailun kanssa ihan hyvin. ;)


      • aavikolta tuulee
        _o/ kirjoitti:

        Mä luulen, että ko. tyttöduo ja se soittaja (jos nyt kitaristia tarkoitetaan) ovat tuttuja keskenään. Ja uskon myös että se vonkauksen kohde pärjää innokkaankin fanituksen ja ihailun kanssa ihan hyvin. ;)

        Onhan sitä nähty kaikenlaista,mutta 20 vuotta kulkeneena voisin sanoa jokainen polkunsa valitsee.En tiedä itsekkään missä tällä hetkellä olisin,jos oisin neljännellä kuulla raskaana ollessani ,jäänyt sinne keikkabussiin.Hmmm...
        Mutta miettikääpä sitä ,oliko vaikea valinta...


      • niin...
        aavikolta tuulee kirjoitti:

        Onhan sitä nähty kaikenlaista,mutta 20 vuotta kulkeneena voisin sanoa jokainen polkunsa valitsee.En tiedä itsekkään missä tällä hetkellä olisin,jos oisin neljännellä kuulla raskaana ollessani ,jäänyt sinne keikkabussiin.Hmmm...
        Mutta miettikääpä sitä ,oliko vaikea valinta...

        ja kukakohan oli se sankari isä- ehdokas...epäilykset herää aika pahemman kerran...


      • mekin tässä
        !!! kirjoitti:

        Nipa ja Eve tosiaankin eivät joutuneet näiden naisten "hyökkäyksen" kohteekis! Tai siis en ainakaan huomannut, en toki ollut koko aikaa seurailemassa tilannetta...

        Huomasin vain sen, että yksi näistä soittajista tuntui miltein hermostuvan, kun eivät lopettaneet vonkaamista! En tietenkään tiedä asian todellista laitaa, mutta ihmetyttää, etteivät "vonkaajat" ymmärtäneet kehonkielestä ja suorista sanoista, vaan kehatsivat jäädä vonkaamaan lisää. Toki eihän asia minulle mitenkään kuulukkaan, mutta kun satuin istumaan viereisessä pöydässä, niin huvittuneena seurailimme kavereiden kanssa tilannetta!

        Toivottavasti nämä naiset eivät häpeä itseään, sillä muuten seuraavana aamuna on varmasti ollut erittäin nolo olo! Tai no, minulla ainakin olisi ollut, vaikken itsekään mikään ujo ja hiljainen aina olekaan.

        paljon (vuosia) keikkoja kierrelleenä olemme huomanneet tuon vonkaaja-parivaljakon:)Ovat ilmestyneet keikoille vasta oikeastaan tämän vuoden aikana.Ei mitään rajaa käytöksellä ole.Monta kertaa ollaan huvittuneena seurattu parivaljakon edesottamuksia.Huh,huh


      • noin vinkiksi
        mekin tässä kirjoitti:

        paljon (vuosia) keikkoja kierrelleenä olemme huomanneet tuon vonkaaja-parivaljakon:)Ovat ilmestyneet keikoille vasta oikeastaan tämän vuoden aikana.Ei mitään rajaa käytöksellä ole.Monta kertaa ollaan huvittuneena seurattu parivaljakon edesottamuksia.Huh,huh

        kaikille osapuolille,että kun Dingosta on kysymys,niin tollaset jutut löytää tiensä seiskaan ja muihin juorulehtiin aika helposti.Joten varovaisuutta peliin.....


      • !!!
        noin vinkiksi kirjoitti:

        kaikille osapuolille,että kun Dingosta on kysymys,niin tollaset jutut löytää tiensä seiskaan ja muihin juorulehtiin aika helposti.Joten varovaisuutta peliin.....

        Mitä nyt olen tätä touhua sivusta seurannut muutamilla keikoilla, niin ihan kiltistihän artistit ovat olleet! Nämä naishenkilöt vaan eivät malta luovuttaa...
        Herää vain kysymys naisten tarkoitusperistä! Tai no eipä oikeastaan... Heidän tavoin kun käyttäytyy, niin eipä siinä arvailujen varaan jää, että mikä on mielessä ja mitä halutaan! Eivät vain tajua kielteistä vastausta, eivätkä osaa lukea kehon kieltä...
        Mutta olenpa iloinen siitä, etten ole ainoa, joka huvittuneena seuraa säälittävää naiskaksikkoa!
        Voi kun nämä nuoret naiset osaisivat ottaa järkikullan kauniiseen käteen ja käyttäytyä edes joskus järkevästi... Ei silti kuitenkaan tarvitse miksikään nunnaksi muuttua, mutta jotain järkeä! Taitaa olla liikaa heiltä vaadittu!


      • _o/
        !!! kirjoitti:

        Mitä nyt olen tätä touhua sivusta seurannut muutamilla keikoilla, niin ihan kiltistihän artistit ovat olleet! Nämä naishenkilöt vaan eivät malta luovuttaa...
        Herää vain kysymys naisten tarkoitusperistä! Tai no eipä oikeastaan... Heidän tavoin kun käyttäytyy, niin eipä siinä arvailujen varaan jää, että mikä on mielessä ja mitä halutaan! Eivät vain tajua kielteistä vastausta, eivätkä osaa lukea kehon kieltä...
        Mutta olenpa iloinen siitä, etten ole ainoa, joka huvittuneena seuraa säälittävää naiskaksikkoa!
        Voi kun nämä nuoret naiset osaisivat ottaa järkikullan kauniiseen käteen ja käyttäytyä edes joskus järkevästi... Ei silti kuitenkaan tarvitse miksikään nunnaksi muuttua, mutta jotain järkeä! Taitaa olla liikaa heiltä vaadittu!

        Niin, että mitä siellä laivalla tapahtu, kun noin 'tohkeissasi' olet? Multa jäi tuollaset huomaamatta, ihan siis uteliaisuuttani nyt kysyn?
        Kyse lienee tummatukkaisesta kaksikosta siinä eturivissä, Raitapaita ja kaveri. Mitä ne teki? muuta kuin jammaili =)
        Ja kyllä, en ole kumpikaan heistä, mutta arvelen tietäväni kenestä on kyse.


      • _0/
        noin vinkiksi kirjoitti:

        kaikille osapuolille,että kun Dingosta on kysymys,niin tollaset jutut löytää tiensä seiskaan ja muihin juorulehtiin aika helposti.Joten varovaisuutta peliin.....

        Siis millaset jutut? Mun käsittääkseni siellä oli vaan innokkaita faneja ( muuta bilekansaa) ja se kai on bändille kuin bändille vaan "plussaa" ;)
        Ei kai kukaan noista hepuista sen enempää harrastanut kuin yleisön kanssa chattaamista.


      • !!!
        _o/ kirjoitti:

        Niin, että mitä siellä laivalla tapahtu, kun noin 'tohkeissasi' olet? Multa jäi tuollaset huomaamatta, ihan siis uteliaisuuttani nyt kysyn?
        Kyse lienee tummatukkaisesta kaksikosta siinä eturivissä, Raitapaita ja kaveri. Mitä ne teki? muuta kuin jammaili =)
        Ja kyllä, en ole kumpikaan heistä, mutta arvelen tietäväni kenestä on kyse.

        Mitäkö tekivät! No vaikka mitä! Olivat kovin epätoivoisen oloisia jälleen kerran, kuten aikaisemmillakin keikoilla:) Roikkuivat hioissa, kiehnäsivät, vonkasivat, tyrkyttivät... Vaikka mitä! Ja kiskoivat hiuksista, varsinkin tätä kitaristia. En juurikaan nähnyt heidän "ahdistelevan" muita samalla nuoruuden innolla! Tiedä sitten tuntuiko kitaristista moinen käytös ahdistelulta, mutta eipä hän kovinkaan innostuneelta näyttänyt.
        En tiedä, että mistä päin Suomea ovat, mutta ainakin Helsingin seudulla ja Tampereella olen heidät nähnyt, sekä Hangossa.
        Keikkaa ennen ihan fiksusti ovat ja keikan aikanakin! Mutta sitten keikan jälkeen... VOIVOI!
        Enkä asiasta kovin tohkeissani ole... Tai voihan olla, että minun murrealueella tohkeissaan olo tarkoittaa muuta:) On vain pistänyt silmään, kun aina samat tytöt ovat kuin herhiläiset hunajan kimpussa! Ja en todellakaan tunnu olevan ainoa, joka on moisen huomannut:)


      • ovat mun
        _0/ kirjoitti:

        Siis millaset jutut? Mun käsittääkseni siellä oli vaan innokkaita faneja ( muuta bilekansaa) ja se kai on bändille kuin bändille vaan "plussaa" ;)
        Ei kai kukaan noista hepuista sen enempää harrastanut kuin yleisön kanssa chattaamista.

        käsittäkseni toi kaksikko.Ja kylhän ne on Dingojen kimpussa viihtyneet joka keikan jälkeen...siitä ovatko saaneet vastakaikua,ei ole tietoa....


      • tarvita
        !!! kirjoitti:

        Mitä nyt olen tätä touhua sivusta seurannut muutamilla keikoilla, niin ihan kiltistihän artistit ovat olleet! Nämä naishenkilöt vaan eivät malta luovuttaa...
        Herää vain kysymys naisten tarkoitusperistä! Tai no eipä oikeastaan... Heidän tavoin kun käyttäytyy, niin eipä siinä arvailujen varaan jää, että mikä on mielessä ja mitä halutaan! Eivät vain tajua kielteistä vastausta, eivätkä osaa lukea kehon kieltä...
        Mutta olenpa iloinen siitä, etten ole ainoa, joka huvittuneena seuraa säälittävää naiskaksikkoa!
        Voi kun nämä nuoret naiset osaisivat ottaa järkikullan kauniiseen käteen ja käyttäytyä edes joskus järkevästi... Ei silti kuitenkaan tarvitse miksikään nunnaksi muuttua, mutta jotain järkeä! Taitaa olla liikaa heiltä vaadittu!

        tollasesta vonkaustilanteesta kun yks kuva,jonka joku satunnainen paikalla olija lähettää seiskaan,niin kyllä siitä juttu revitään,oli sitten aihetta tai ei


      • jeps
        tarvita kirjoitti:

        tollasesta vonkaustilanteesta kun yks kuva,jonka joku satunnainen paikalla olija lähettää seiskaan,niin kyllä siitä juttu revitään,oli sitten aihetta tai ei

        ja vielä kun tämä keskutelu jatkuu täällä, niin hyvät mahdollisuudet päätyä seiska päivän reposteltavaksi, että jatkakaa vaan nyt oikeen sydämmen kyllyydestä. Dingot ovat toisiaan aikuisia miehiä, joten tehkööt keikkojen jälkeen ihan mitä lystäävät, kunhan työt tulee hoidettua niin ettei yleisölle tule pettymyksiä.


      • !!!
        jeps kirjoitti:

        ja vielä kun tämä keskutelu jatkuu täällä, niin hyvät mahdollisuudet päätyä seiska päivän reposteltavaksi, että jatkakaa vaan nyt oikeen sydämmen kyllyydestä. Dingot ovat toisiaan aikuisia miehiä, joten tehkööt keikkojen jälkeen ihan mitä lystäävät, kunhan työt tulee hoidettua niin ettei yleisölle tule pettymyksiä.

        Seiska päivää tuskin kiinnostaa tuntemattomien naisihmisten härväilyt! Eli tuskinpa vain lehtiin asti päätyy...


      • Nimetön
        !!! kirjoitti:

        Mitäkö tekivät! No vaikka mitä! Olivat kovin epätoivoisen oloisia jälleen kerran, kuten aikaisemmillakin keikoilla:) Roikkuivat hioissa, kiehnäsivät, vonkasivat, tyrkyttivät... Vaikka mitä! Ja kiskoivat hiuksista, varsinkin tätä kitaristia. En juurikaan nähnyt heidän "ahdistelevan" muita samalla nuoruuden innolla! Tiedä sitten tuntuiko kitaristista moinen käytös ahdistelulta, mutta eipä hän kovinkaan innostuneelta näyttänyt.
        En tiedä, että mistä päin Suomea ovat, mutta ainakin Helsingin seudulla ja Tampereella olen heidät nähnyt, sekä Hangossa.
        Keikkaa ennen ihan fiksusti ovat ja keikan aikanakin! Mutta sitten keikan jälkeen... VOIVOI!
        Enkä asiasta kovin tohkeissani ole... Tai voihan olla, että minun murrealueella tohkeissaan olo tarkoittaa muuta:) On vain pistänyt silmään, kun aina samat tytöt ovat kuin herhiläiset hunajan kimpussa! Ja en todellakaan tunnu olevan ainoa, joka on moisen huomannut:)

        Jos pojjaat saa nuolla tussua niin mikäs siinä, normaalia toimintaa.
        Taitaa käydä vaan kateeks


      • jaapa
        !!! kirjoitti:

        Seiska päivää tuskin kiinnostaa tuntemattomien naisihmisten härväilyt! Eli tuskinpa vain lehtiin asti päätyy...

        näissä härväilyissä on myös toinen osapuoli josta lehti saattaa kiinostua, vaikka eivät niin kovin julkimoita olekkaan, mutta Dingo on. Ja taitavat olla kovin perheellisiä kaikki tämän hetkiset jäsenet...


      • an.su
        jaapa kirjoitti:

        näissä härväilyissä on myös toinen osapuoli josta lehti saattaa kiinostua, vaikka eivät niin kovin julkimoita olekkaan, mutta Dingo on. Ja taitavat olla kovin perheellisiä kaikki tämän hetkiset jäsenet...

        Onpas tää Rosellan risteily saanu kamalan polemiikin aikaseks:) HIH!
        Nipa ja Eve varmast ovat kaikkien tuntemat kasvot, mut nää loput pojat tuskin on niin tunnettui, et keltast lehdistöö juurikaan kiinnostais!
        Mukavaa lueskel, et joku muuki o huomannu joidenkin varsin "avoimen" käytöksen:))
        BTW: Mä oon se ansu joka kirjottelee myös Dingo Webis... Kuka sitten lieneekään toi !!!-merkki!
        Ja ens vkon lauantain sit kaik Riksuun!!! Ja ens vkon to Santsibaariin Turkuun:))


      • aavikolta tuulee
        _0/ kirjoitti:

        Siis millaset jutut? Mun käsittääkseni siellä oli vaan innokkaita faneja ( muuta bilekansaa) ja se kai on bändille kuin bändille vaan "plussaa" ;)
        Ei kai kukaan noista hepuista sen enempää harrastanut kuin yleisön kanssa chattaamista.

        No jopas mielikuvitus sai siivet.Keikan päätteeksi hain nimmarin pääsylippuun,sieltä bussista, kun pojat olivat pysähtyneet pisulle.
        Ja tais siellä joku tokaista, että pääsisit kyydillä Poriin.No olisihan se ollut ainutkertaista,mutta kotiin päästyäni vaunuissa istui kaveri joka odotti.Elikä naiset, kannattaa käydä muuallakin kuin maitokaupassa.


      • _o/
        an.su kirjoitti:

        Onpas tää Rosellan risteily saanu kamalan polemiikin aikaseks:) HIH!
        Nipa ja Eve varmast ovat kaikkien tuntemat kasvot, mut nää loput pojat tuskin on niin tunnettui, et keltast lehdistöö juurikaan kiinnostais!
        Mukavaa lueskel, et joku muuki o huomannu joidenkin varsin "avoimen" käytöksen:))
        BTW: Mä oon se ansu joka kirjottelee myös Dingo Webis... Kuka sitten lieneekään toi !!!-merkki!
        Ja ens vkon lauantain sit kaik Riksuun!!! Ja ens vkon to Santsibaariin Turkuun:))

        ja sama kaksikko jaksaa kiertää. Riksus tais vaan käydä huono flaksi, kun eivät ehtineet eturiviin =P
        Hetken aikaa ne postas siellä vielä keikan jälkeen. Tiedä sitten, miten kävi.


      • an.su
        _o/ kirjoitti:

        ja sama kaksikko jaksaa kiertää. Riksus tais vaan käydä huono flaksi, kun eivät ehtineet eturiviin =P
        Hetken aikaa ne postas siellä vielä keikan jälkeen. Tiedä sitten, miten kävi.

        Taisivat tosin jäädä lehdel soitteleen! HIH! Komiat paidat olivat tehneet Dingon entisen valomiehen entisestä työpaidasta... DAA!!! No mut jatkakoon samaa rataa:) Saavatpa muut hymyileen!!!


      • _o/
        _o/ kirjoitti:

        ja sama kaksikko jaksaa kiertää. Riksus tais vaan käydä huono flaksi, kun eivät ehtineet eturiviin =P
        Hetken aikaa ne postas siellä vielä keikan jälkeen. Tiedä sitten, miten kävi.

        Mietinkin, että olivat vielä tavallista enemmän kuin kaksi marjaa. Ja komeat oli paidat :) Valomiehen? Hahaa. Ne taitaa olla tositosifaneja. Mutta eikös niiden kuuluisi sitten myös hengailla bäkkärillä ja muutenkin reissata bändin mukana?

        Jokainen tyylillään...


      • an.su
        _o/ kirjoitti:

        ja sama kaksikko jaksaa kiertää. Riksus tais vaan käydä huono flaksi, kun eivät ehtineet eturiviin =P
        Hetken aikaa ne postas siellä vielä keikan jälkeen. Tiedä sitten, miten kävi.

        Yritin vastata tohon sun viimeisimpään viestii _0/, mut kone ilmoitti, et viestin hierarkia liian syvä! Mitä lie tarkoittanut:)
        Mut juu! Luulishan sitä, et jengi käy keikoilla pääasiallisesti musan takii, mut kaikil se ei taida men niin...


    • minäääh

      olin siellä

    • oletkos sinä !!!

      käynyt sukupuolivaihdos leikkauksella? tässä päivänä eräänä kun olit niin miehinen mies ja nyt rouva? Alat todella olemaan kiinnostava henkilö.Kannattaisiko nyt kurkata sinne pöksyihin?

      • !!!

        Käsittääkseni en oo koskaan väittäny olevani herrashenkilö... Ihan olen äidin kohdussa saanut nais-sukupuolen! Missäköhän olen väittänyt olevani mies?


      • !!!

        Nimimerkkini ei ole rekisteröity, joten sitä voivat käyttää sekä naiset, että miehet ja mikseivät myös androgyynit?


      • ;) ;) ;)
        !!! kirjoitti:

        Nimimerkkini ei ole rekisteröity, joten sitä voivat käyttää sekä naiset, että miehet ja mikseivät myös androgyynit?

        ...surffailin ja lueskelin juttuja sieltä täältä, samalla oivalsin yhden asian. Nimimerkkillä !!! kirjoittaa Dingo webissä ansu, se ei ollut vaikeata,haiskahtaa todella pahasti länsirannikon murteelta. osu ja uppos...vertailkaa tekstejä jos huvittaa...


      • !!!
        ;) ;) ;) kirjoitti:

        ...surffailin ja lueskelin juttuja sieltä täältä, samalla oivalsin yhden asian. Nimimerkkillä !!! kirjoittaa Dingo webissä ansu, se ei ollut vaikeata,haiskahtaa todella pahasti länsirannikon murteelta. osu ja uppos...vertailkaa tekstejä jos huvittaa...

        Valitettavasti ei osunut, eikä uponnut... Hauskaa, että joku jaksaa tutkia ja tarkkailla:) Saattaahan kyseistä !!!-merkkiä käyttää joku muukin. Voin toki vaihtaa nimimerkin vaikka ???-merkkiin! En ole Dingo Webissä vieraillut kuin pari kertaa...


      • ja lehmät lentää ;=)
        !!! kirjoitti:

        Valitettavasti ei osunut, eikä uponnut... Hauskaa, että joku jaksaa tutkia ja tarkkailla:) Saattaahan kyseistä !!!-merkkiä käyttää joku muukin. Voin toki vaihtaa nimimerkin vaikka ???-merkkiin! En ole Dingo Webissä vieraillut kuin pari kertaa...

        ;=D


      • ???
        ja lehmät lentää ;=) kirjoitti:

        ;=D

        No sittenpä ne lehmät todellakin taitavat lentää:) Ei ole minun ongelmani, enkä jaksa asiasta enään kättä vääntää... Itse tiedän kuka olen, mutta en tiedä kuka nimimerkillä ansu kirjoittelee! Hauskaa jatkoa kaikille:)


      • ole väliä,onko
        !!! kirjoitti:

        Valitettavasti ei osunut, eikä uponnut... Hauskaa, että joku jaksaa tutkia ja tarkkailla:) Saattaahan kyseistä !!!-merkkiä käyttää joku muukin. Voin toki vaihtaa nimimerkin vaikka ???-merkkiin! En ole Dingo Webissä vieraillut kuin pari kertaa...

        vieraillut dingo webissä kerran vai kaks tai vaikka joka päivä. Mut sut on tunnistettu jokatapauksessa =) mut joo...jatka samaa rataa


    • sivustaseuraaja...

      " Varmasti tulee tiivis keikka! "
      et varmaankaan uskonut mitenkä oikeassa olitkaan. ilmassahan alkaa jo olla ei ainoastaan urheilujuhlan tuntoa vaan tunteiden taistoa.huomaamatta alkaa keskustelukin (nyt jo keikkabussikin sotkettu pitkästä aikaa jutusteluun) muistuttaa tiukkaa kahdeksankymmenluvun kisailua fanien keskuudessa.kyllä nyt tosiaankin todistetusti dingo edelleenkin elää,herättää tuntoja ja eikä jätä ketään kylmäksi!!!

      • an.su

        Todellaki hauskaa huomat, et Dingo viel herättää näin kiihkeit tuntemuksii:)) Ja kyl keikoil ain vaa on ollu varsin tiivis tunnelma eturivis varsinkin... Tosin Pieksämäen keikka oli valtaisa poikkeus! Mut poikkeus vahvistaa säännön.
        Ei muuta ku lisää vaa tällasii tunnemyrskyjä, niin Dingo pysyy voimissaan;))


      • ansu oikeassa
        an.su kirjoitti:

        Todellaki hauskaa huomat, et Dingo viel herättää näin kiihkeit tuntemuksii:)) Ja kyl keikoil ain vaa on ollu varsin tiivis tunnelma eturivis varsinkin... Tosin Pieksämäen keikka oli valtaisa poikkeus! Mut poikkeus vahvistaa säännön.
        Ei muuta ku lisää vaa tällasii tunnemyrskyjä, niin Dingo pysyy voimissaan;))

        nimittäin tämän maailman inhimmillisyyden peruslakeja on toki kysynnän ja tarjonnan lait.tai kääntäen - ei niinkään väliä mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan...pahintahan on tilanne, jossa unohdetaan - näillä näkemin eipä taida dingon sitä unohtamista todellakaan tarvita miettiä...


      • tukka pystyssä
        an.su kirjoitti:

        Todellaki hauskaa huomat, et Dingo viel herättää näin kiihkeit tuntemuksii:)) Ja kyl keikoil ain vaa on ollu varsin tiivis tunnelma eturivis varsinkin... Tosin Pieksämäen keikka oli valtaisa poikkeus! Mut poikkeus vahvistaa säännön.
        Ei muuta ku lisää vaa tällasii tunnemyrskyjä, niin Dingo pysyy voimissaan;))

        Hih, siis tää on niin huvittavaa.... täähän on jo parempaa viihdettä kuin ykskään televisiosarja!
        Sen vaan sanon, että jatketaan keikkailua ja pidetään lippu korkealla. Tyyli vapaa, vongaten tai ei:)))kukin kai sen valinnan itse tekee...


      • an.su
        ansu oikeassa kirjoitti:

        nimittäin tämän maailman inhimmillisyyden peruslakeja on toki kysynnän ja tarjonnan lait.tai kääntäen - ei niinkään väliä mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan...pahintahan on tilanne, jossa unohdetaan - näillä näkemin eipä taida dingon sitä unohtamista todellakaan tarvita miettiä...

        Siis eiks se niin ol, et huonokin julkisuus on parempi ku ei julkisuut lainkaan? Ja sit toinen sanonta mikä liittyy ehkä hieman julkisuuteen, ni mainonta kannattaa ain, vaiks olis pienempiki artikkeli:)
        Ei muuta ku keikoil tukka tötteröl joko ihan vaan rokittaan ja vaihtaan päivän kuulumiset muiden fanien kaa, taik sit vonkaan sitä yhtä ja ainoaa!!!
        Rock 'n' roll!


      • tarua ihmeellisempää...
        tukka pystyssä kirjoitti:

        Hih, siis tää on niin huvittavaa.... täähän on jo parempaa viihdettä kuin ykskään televisiosarja!
        Sen vaan sanon, että jatketaan keikkailua ja pidetään lippu korkealla. Tyyli vapaa, vongaten tai ei:)))kukin kai sen valinnan itse tekee...

        ... ja kyllä elämä elokuvat voittaa...


      • aavikolta tuulee
        tukka pystyssä kirjoitti:

        Hih, siis tää on niin huvittavaa.... täähän on jo parempaa viihdettä kuin ykskään televisiosarja!
        Sen vaan sanon, että jatketaan keikkailua ja pidetään lippu korkealla. Tyyli vapaa, vongaten tai ei:)))kukin kai sen valinnan itse tekee...

        On niin pieni lippu,mutta oikean värinen.Ja jospa se tuolta wikingi laivan mastosta lumelle tipahtaa,niin oranssin erottaa....
        Halloweenia kaikille!!


      • _o/
        ansu oikeassa kirjoitti:

        nimittäin tämän maailman inhimmillisyyden peruslakeja on toki kysynnän ja tarjonnan lait.tai kääntäen - ei niinkään väliä mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan...pahintahan on tilanne, jossa unohdetaan - näillä näkemin eipä taida dingon sitä unohtamista todellakaan tarvita miettiä...

        Juurikin näin. Sitä samaa tuossa aiemmin sanoin, että huomio (monenlainen) ja fanit ovat bändeille vain plussaa. Huonompi on, jos ketään ei kiinnosta.
        Josko tämänkin keskustelun innoittamana joku hilaa itsensä Dingon keikalle bongaamaan vonkaajia :P
        Mene ja tiedä.


    • zeromjj-d

      kävin tääl noin pari päivää sitten ja tähä keskusteluun oli tullu jotain 2-4 viestiä lisää ja nyt kun tänään tulin uudestaan ni oli tullu 40 uutta viestiä ja luettu yli 1000 kertaa... Ihan hullua...!! :D heh

    • näkyy tuleva vastaan

      ... tälläkin foorumilla, kun vastataan viesteihin ketjussa (syvyysaskeleita ~15:n luokkaa). entä sitten. noh, se vaan, että näkyy dingo ja ilmiöt dingon ympärillä paitoineen ja sellaisineen olevan sen verran kiinnostavia, että Suomi24:n järjestelmän rajatkin tuli jo vastaan ;>)) ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe