Mitä verkkokauppoja netissä on mistä saa ostettua askartelu tarvikkeita? Laittakaa linkkejä. Entä mitä linkkejä mistä saisi ideoita joululahjoihin.
Mistä saa netistä ostettua askartelua
22
8683
Vastaukset
- googlen kautta
Tässä mielestäni yksi hyvä www.lumikellot.fi
- Milian***
- lugija
Sinulla on vähän ikävä käskytyyli.
- en ymmärtänyt
????????????
- täällähän
nyt herkkiä ollaan.....
- kukka
Käsityökori mainostaa ainakin tässä keskustelussa näyttävästi baneerilla! Klikkaa vaan rohkeasti kauppaan :)
- Marjukka
On vähän vanha ketju mutta roikkuu edelleen tuolla googlen puolella kun etsii askartelutarvikkeita netistä ja koskapa niitä itsekin etsin niin lukaisin tämänkin. Hyviä linkkejä on jo laitettukin, kiitos niistä! Tässä on yksi lisää: http://www.askarrus.fi
Jotain ideasivustoa vielä itsekin kaipailisin. Mukavia askarteluhetkiä kaikille!- spammille haisee
Joka kolmannessa viestissä tällä palstalla askarrus tuntuu itseään mainostavaan. Haisee kyllä rumasti spammille...
- yritys
markkinoida omaa nettiputiikkia..... järkyttävät hinnat ????
- täältä
http://www.finnstamper.com/tuotteet/tarvikkeet/index.html
Hyvää ja ystävällistä palvelua - ostan
www.adasissel.com..... paljon valikoimaa ja mielestäni edullisimman hinnat kuin mistään edellistä :)
- puolustan
hei, olen itse tilannut adasisselistä netistä useamman kerran...käyttävät verkkomaksua...miteköhän tulit huijatuksi... ettei vaan olisi jälleen näitä omien nettikauppojen kateellisten panettelua... aika ikävää.... olen saanut omat tavarani ihan normaalisti.... toivottavasti jäät kiinni panettelusta !
- pipa1969
Tässä vielä yksi nettiosoite www.cchobby.fi.
Ei välttämättä halvin, mutta valikoimat ovat aika mahtavat ja toimitus oli todella nopeaa.- Kummasteleva
TODELLA kalliit hinnat tuolla www.cchobby.fi !! Erityisesti ihmetyttää se , ettei tuotteiden hinnoissa näy alvit. Myös rahtimaksu on TODELLA korkea. Paljon olen nettiputiikeistä ostanut ja vielä enemmän vieraillut eri putiikeissa, mut missään ei ole noin mielettömän kalliit rahtimaksut, eikä noin epäluotettavan oloset nuo hinnottelusysteemit. Vaikka ostaisit 100g painosta tuotteita tai 20 kg, rahtimaksu sama!!! Yksityisille todella epäkiitollinen systeemi.
- nnnnnannnnah
Kummasteleva kirjoitti:
TODELLA kalliit hinnat tuolla www.cchobby.fi !! Erityisesti ihmetyttää se , ettei tuotteiden hinnoissa näy alvit. Myös rahtimaksu on TODELLA korkea. Paljon olen nettiputiikeistä ostanut ja vielä enemmän vieraillut eri putiikeissa, mut missään ei ole noin mielettömän kalliit rahtimaksut, eikä noin epäluotettavan oloset nuo hinnottelusysteemit. Vaikka ostaisit 100g painosta tuotteita tai 20 kg, rahtimaksu sama!!! Yksityisille todella epäkiitollinen systeemi.
www.sinisiipi.fi
www.hobbyhouse.fi
www.lumikellot.fi
www.kirjokas.com
jne. jne - ...
nnnnnannnnah kirjoitti:
www.sinisiipi.fi
www.hobbyhouse.fi
www.lumikellot.fi
www.kirjokas.com
jne. jnewww.askarteluaitta.fi
- skräppääjä
... kirjoitti:
www.askarteluaitta.fi
Scrapbooking ja decoupageaskarteluun sekä muihin tekniikoihin paljon tarvikkeita!
www.ilonadeco.fi
- hobby_*
www.onnenpuu.fi
www.panduro.fi - käsintehtyä
- Skikaböö
Mielestäni parhaimmat ovat:
www.paperinauha.fi
www.paperella.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657