Mitä tarkoittaa: "In through the outdoor"

Ari

Miten suomentaisitte "In through the outdoor" ? Kiitos ei arvailuja, vaan ihan oikeasti ne, ketkä todella osaavat englantia, suomentakoot. Itsekin pystyn kyllä tekemään omat suomennokseni ja arvaukseni. Saa myös suomentaa mystisen "Carouselambran".

Mielenkiintoinen kansikuva ko. albumilla, miten liittyy albumin nimeen ?

7

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zandsqui

ulko-oven kautta sisään?

• Magus

En ota kantaa tuohon nimiasiaan, mutta itse asiassa alkuperäisestä vinyyliversiosta oli mahdollista saada kuusi erilaista kantta. Levy oli kuitenkin pakattu ruskeaan albumin nimellä ja esittäjällä leimattuun paperipussiin, jotta ostaja ei näkisi omaa kanttansa. Jokainen kansi on näkymä baarista eri katsojan silmin (eli baaarimikko, nainen baaritiskillä, mies kulmassa jne.)

• levyn nimi

viittaa siihen että, oli ollut useampi vuosi hiljais eloa. Ja meinattiin tehdä niin sanottu paluu takaisin suoraan etuovesta.
      Hiljaiselo alkoi plantin autokolarista ja pojan kuolemasta. Eikä sitä paluuta sitten enään oikeen syntynytkään...Eikä nuo levytkään olleet led zeppeliniä parhaimmillaan, vaikka eivät huonoja olekaan, mutta kovin erilaisia kuin aikaisemmat

• Dazed but not Confused

Kun punk alkoi valtaamaan maailmaa, oli Led Zeppelin yksi punkin suurista vihollisista. Led Zeppelin aikoikin paeta takaoven kautta.

• kävi?
        Dazed but not Confused kirjoitti:

Kun punk alkoi valtaamaan maailmaa, oli Led Zeppelin yksi punkin suurista vihollisista. Led Zeppelin aikoikin paeta takaoven kautta.

punkin? ei sitä kukaan enää halua kuulla, led zeppelinin arvo senkun nousee ja paranee

• tarkoittaa..

Juostaan sisältä läpi ulko-oven.

• theocean

minä olen ymmärtänyt levyn nimen niin että se tarkottaisi jotakin sen tapaista että led zeppelin tulee takaoven kautta takaisin musiikki bisnekseen välivuosien jälkeen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3165
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2482
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      50
      2407
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2065
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe