.
.
.
1) Irtoavat osat pois auton sisältä
2) Liimataan/teipataan talouskelmu auton sisäpuolelle
3) laitetaan pahvi/kangas/tms. talouskelmun päälle n. 1-2 cm päähän kelmusta
4) sumutetaan polyuretaani pahvin/kankaan/tms. ja muovin väliin.
5) odotetaan
... valmis ...
Ollin suolavesi-jekku oli kyllä todella surkuhupaisaa katsottavaa, suola ei todellakaan aiheuta korroosiota muutaman päivän aikana heh heh...
-------------------------------------------------
PS.: Kaki-Tuuletin galleria on nyt julkinen ;-)
mm. Kakin Kootut for Dummies ;-)
-------------------------------------------------
Miten tilkitsisit autoa ?
9
1128
Vastaukset
- kiitti vinkeistä
hyvähän se kaki-tuulettimen on sieltä kotisohvalta käsin kommentoida miten niiden siel talossa pitäis toimia auton tilkinnässä. ei niillä ole kuitenkaan käytössä kuin ne matskut mitä on annettu, ei siis mitään elmukelmuja yms.
- auttaa se
eipähän teipit tartu kunnolla,,,koitappa liimata suolan kans jotaki :(
Ei se Skodakaan sentään yössä ruostu vaikka miten suolavettä laittas heh.
- KUTTI
eiköhän tuo päinvastoin todista että olli on epäilemättä insinööri.
- juu..
tolle suolavedelle minäki naureskelin.. kyllä huomaa et on näperrelty enimmäkseen tietokoneiden kanssa.. et parissa päivässä alkais ruostuun.. ja heh heh
- käsittääkseni
liottaa irti juuri laitettuja täytteitä?
- JAWA
eiköhän tuon ikäisen skodan tilkitseminen vedenpitäväksi ole melko epätoiven juttu,niitä vuotokohtia on ehjässäkin autossa sen verran paljon että eihän ne vedenpinnalla kellu,joku sinun ehdottamasi keino on ainut joka voisi onnistua.
joo kyllä tuo suolalla ruostuttaminen on täysin naurettavaa ellei se sitten yritä pintoja sellaisiksi ettei mömmöt kiinnity. - se ollut
**Ollin suolavesi-jekku oli kyllä todella surkuhupaisaa katsottavaa, suola ei todellakaan aiheuta korroosiota muutaman päivän aikana heh heh...**
tarkoitettu vähän läpäksikin. Ja kyllähän tuo saattaa vähän hankaloittaa pakkoinen tarttumista. Ei kukaan voi kuvitella suolaveden syövyttävän autoa parissa päivässä. Saattaisi suomenkin teillä talven aikana pari autoa sihahtaa puhki :D - kaki ulos talosta
AUTOA?? mitä autoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634