Miten tilkitsisit autoa ?

Kaki-Tuuletin

.
.
.

1) Irtoavat osat pois auton sisältä
2) Liimataan/teipataan talouskelmu auton sisäpuolelle
3) laitetaan pahvi/kangas/tms. talouskelmun päälle n. 1-2 cm päähän kelmusta
4) sumutetaan polyuretaani pahvin/kankaan/tms. ja muovin väliin.
5) odotetaan

... valmis ...


Ollin suolavesi-jekku oli kyllä todella surkuhupaisaa katsottavaa, suola ei todellakaan aiheuta korroosiota muutaman päivän aikana heh heh...





-------------------------------------------------
PS.: Kaki-Tuuletin galleria on nyt julkinen ;-)
mm. Kakin Kootut for Dummies ;-)
-------------------------------------------------

9

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitti vinkeistä

      hyvähän se kaki-tuulettimen on sieltä kotisohvalta käsin kommentoida miten niiden siel talossa pitäis toimia auton tilkinnässä. ei niillä ole kuitenkaan käytössä kuin ne matskut mitä on annettu, ei siis mitään elmukelmuja yms.

    • auttaa se

      eipähän teipit tartu kunnolla,,,koitappa liimata suolan kans jotaki :(

    • Ei se Skodakaan sentään yössä ruostu vaikka miten suolavettä laittas heh.

      • KUTTI

        eiköhän tuo päinvastoin todista että olli on epäilemättä insinööri.


    • juu..

      tolle suolavedelle minäki naureskelin.. kyllä huomaa et on näperrelty enimmäkseen tietokoneiden kanssa.. et parissa päivässä alkais ruostuun.. ja heh heh

    • käsittääkseni

      liottaa irti juuri laitettuja täytteitä?

    • JAWA

      eiköhän tuon ikäisen skodan tilkitseminen vedenpitäväksi ole melko epätoiven juttu,niitä vuotokohtia on ehjässäkin autossa sen verran paljon että eihän ne vedenpinnalla kellu,joku sinun ehdottamasi keino on ainut joka voisi onnistua.
      joo kyllä tuo suolalla ruostuttaminen on täysin naurettavaa ellei se sitten yritä pintoja sellaisiksi ettei mömmöt kiinnity.

    • se ollut

      **Ollin suolavesi-jekku oli kyllä todella surkuhupaisaa katsottavaa, suola ei todellakaan aiheuta korroosiota muutaman päivän aikana heh heh...**

      tarkoitettu vähän läpäksikin. Ja kyllähän tuo saattaa vähän hankaloittaa pakkoinen tarttumista. Ei kukaan voi kuvitella suolaveden syövyttävän autoa parissa päivässä. Saattaisi suomenkin teillä talven aikana pari autoa sihahtaa puhki :D

    • kaki ulos talosta

      AUTOA?? mitä autoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe